Guest EB81

Høj hat

11 indlæg i dette emne

Ja som overskriften siger: Er der nogen herinde der er blevet gift/skal giftes med en gom med høj hat?

Synes det er ret flot, og min kommende mand overvejer det... Men synes egentlig aldrig man ser det i DK :cheerleader3:

Nogen der har bryllupsbilleder af gommen med høj hat? Så vil jeg meget gerne kigge med ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmm... jeg skal have en høj hat på, sådan en lille en :cheerleader3:

I den forbindelse spurgte jeg præsten om hvad der var af regler.

Kvinder må have lige det på hovedet de lyster, Mænd må ikke bære hovedbeklædning indenfor.

Men derfor kan han jo godt have en høj hat, den kan jo bare ligge pænt og vente på ham i våbenhuset :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

Den er købt i Horsens men der er kun denne og en mere i Danmark og hun er eneforhandler af den så der kommer ikke flere hjem :cheerleader3:

Tak for komplímentet, den var bare så nem at have på hele aftenen, hverjen tung eller noget fordi den er lavet så godt som den er.

Men den er til salg hvis du er interesseret, du kan finde den under køb og salg her i forummet under kjoler str 40-42 :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

og lige et mere :cheerleader3:

Ej hvor er i bare flotte!!! :cheerleader3:

Måtte han heller ikke have hatten på indenfor?

Regner med at købe helt nyt tøj til ham, så det passer 100% på den store dag. Ellers tak for tilbudet :)

Mænd må ikke have hat på i kirken. det er almen pligt at mænd tager deres hat af når de går ind i kirken

Redigeret af Ria
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer