skrubbeherta

BILLEDER.....

25 indlæg i dette emne

Købte kjole i House of Brides i dag - beretning kommer i min tråd, men jeg ville liiiige dele et par billeder med jer..... :thumbsupsmileyanim:

Kan kun sige at jeg bare ææææææææææææææææææææælsker den! Min far begyndte at græde, da han så mig i den.... :cheerleader3:

Kjolen forfra....

post-37717-1246472669.jpg

Fortsætter lige på næste side....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

TAK

For de mange skønne ord!!!! Jeg er så PJATTET med den!!!!

Jeg skal lige sige at det er fra BLUE - og style er Anchorage.

Den ER bare som syet til mig - den skal hverken lægges op, ind eller ud - den PASSER bare!!!!

Jeg var SÅ glad for jeg fandt den - og House of Brides kan bare deres kram! Det var en FORMIDABEL betjening, og at prøve brudekjoler hos dem, var bre alt hvad jeg har drømt om - og mere til........... Så de kan VARMT anbefales!

Knus Lene

0

Del dette indlæg

hold op den kjole sidder som var den syet til dig! Kan ikke sige andet end WAOW hvor ser du bare super godt ud! Du kunne ikke have valgt en der sidder bedre!!!

Og sikken en figur! Kunne du evt. være body-stand in for mig engang imellem?!?! :denmarkflag:

Kan godt forstå farmand blev rørt... det er der vist heller ingen tvivl om at din kommende mand også vil blive :thumbsupsmileyanim:

:cheerleader3: Felixia

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Wauuuuu.....

Sikke en flot kjole og hold op hvor er du bare smuk :thumbsupsmileyanim:

Kan godt forstå din far. Manden får det nok ikke nemmere når han ser dig komme ind i

kirken i denne kjole.

Bare flot - tillykke med købet :cheerleader3:

Vh

Mona

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer