pilgrim

Vi Vil Have Hinanden 07.08 2010...

1,144 indlæg i dette emne

Jeg synes ikke du har grund til at fortryde, det ser jo mega godt ud!

Og det skulle IKKE have været i sort/hvid efter min mening! Elsker stemningen som farverne giver.

Jeg er helt enig med Senia, ingen grund til at fortryde. :cheerleader3:

De er FLOTTE, og man ser både billede af kjolen i fuld figur, kys, forelskede blikke og detaljer. Det kan da dårligt være bedre? ;)

Og jeg ville også have valgt det i farve, hvis det var mig, så det synes jeg heller ikke at du skal være ked af. :loveflag:

Jeg giver de andre ret, synes det er rigtig flot og der er bestemt ingen grund til at fortryde ;)

Kærlig hilsen Charlotte

--------------------------------------------------

5178921e1d4fb9c9.gif

Jeg synes, det er et rigtig FLOT takkekort! Havde også selv en masse tvivl om dem og er måske ikke helt tilfreds, men de skulle ud (og vi var ikke i så god tid som dig). Men du kan sagtens være tilfreds - gæsterne skal nok blive glade for dem!

Er vild med billederne, hvor man rigtig kan se din kjole :) (dem har jeg ikke så mange af :cheerleader3: )

:rolleyes: - det er da fantastisk, at man kan gå og mukke lidt over noget og så komme herind til så søde opmuntrende beskeder - tak piger, det var lige, hvad jeg trængte til :super:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

WAUW.. I er altså bare et par med sans for detaljerne :) I ser totalt smukke ud og som taget ud af et bryllups magasin.. Helt vild m kysse billedet og måde du læner dig tilbage i hans arme på... Glæder mig til at se endnu flere billeder de kan kunne være gode :rolleyes:

Knus Michelle

0

Del dette indlæg

WAUW.. I er altså bare et par med sans for detaljerne :) I ser totalt smukke ud og som taget ud af et bryllups magasin.. Helt vild m kysse billedet og måde du læner dig tilbage i hans arme på... Glæder mig til at se endnu flere billeder de kan kunne være gode :rolleyes:

Knus Michelle

Ih tak! Vi fik meget ros for detaljerne til brylluppet og har syntes det har været fedt at lave. Elsker også de hollywood-agtige kys og kan da lige flashe et mere, som er blandt total favoritterne... Ellers er der også mange flere billeder i min beretning, som du bl.a. kan klikke på under min signatur :cheerleader3:

post-37330-1282991069.jpg

0

Del dette indlæg

WAUW.. I er altså bare et par med sans for detaljerne :) I ser totalt smukke ud og som taget ud af et bryllups magasin.. Helt vild m kysse billedet og måde du læner dig tilbage i hans arme på... Glæder mig til at se endnu flere billeder de kan kunne være gode :cheerleader3:

Knus Michelle

Ih tak! Vi fik meget ros for detaljerne til brylluppet og har syntes det har været fedt at lave. Elsker også de hollywood-agtige kys og kan da lige flashe et mere, som er blandt total favoritterne... Ellers er der også mange flere billeder i min beretning, som du bl.a. kan klikke på under min signatur :cheerleader3:

post-37330-1282991069.jpg

Det billede ryger lige lukt i inspirationsmappen til vores fotograf. Hvor ser det bare romantisk ud! :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fedt Meggers, du kan lide billedet :) Jeg havde selv sendt nogle billeder til fotografen, og det er jeg så glad for, for det kom der lige nogle ekstra gode "skud" ud af.

Jeg har været rigtig anmasende over for min ene veninde, som tog en masse billeder til brylluppet, dels så jeg havde nogle flere billeder til kunne fortælle om aftenens sidste del, specielt vores first dance, som vores anden kammerat med kameraet optog. I fredags rendte jeg hende sågar på dørene, men der havde hun afsendt cd´en og jeg gik meget forventningsfult i postkassen i går... men den var der ikke :rolleyes: Så må jeg jo vente, men kan forhåbentligt få lavet sidste del af min beretning i morgen...

0

Del dette indlæg

Hvis hun har sendt dem fredag kan de være kommet med i den mængde post, der måske først kommer ud på torsdag......der var noget pulver på et postkontor, som har givet mega forsinkelse....det er så træls..... :)

Men glæder mig til at se din videre beretning :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Ja... så er resten af vores pragtfulde dag beskrevet i ord og billeder...

Jeg har så tit læst andre gifte fruer skrive, at de ville ønske, de kunne få dagen igen, og jeg har det ligesådan; Hvad jeg ikke ville give for at kunne genopleve hele dagen! - Det var uovertruffen :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

:thumbsupsmileyanim: Ih Camilla, jeg havde sådan håbet at høre fra dig! Tak for din søde hilsen, jeg håber alt står vel til hos dig?

:)

Ahh, ikke rigtigt, men det er en helt anden historie ... Men lad mig bare sige, det har været et begivenhedsrigt år ;)

Nu sælger jeg jo min Diva, og ville i den anledning jo lige kigge til dig, Lena etc. :lol:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:thumbsupsmileyanim: Ih Camilla, jeg havde sådan håbet at høre fra dig! Tak for din søde hilsen, jeg håber alt står vel til hos dig?

:)

Ahh, ikke rigtigt, men det er en helt anden historie ... Men lad mig bare sige, det har været et begivenhedsrigt år ;)

Nu sælger jeg jo min Diva, og ville i den anledning jo lige kigge til dig, Lena etc. :lol:

Ei det er da træls at høre, bliver helt nysgerrig, begivenhedsrigt kan jo være mange ting... Håber i hvert fald kærligheden stadig er i top, for så kan man klare meget! Send en PM, hvis du har brug for en, der kan lægge øre til.

Så godt, du sælger din kjole, den er SÅ smuk! Jeg har endnu ikke taget stilling til, hvad jeg skal gøre med min egen...

0

Del dette indlæg

Dine sko var/er så lækre, at jeg nu endelig har købt mig et par selv.

Håber du har det godt?!!

Tak Lena, jeg var jo også helt syg med dine og kan ikke helt forstå, du vil sælge... men véd jo også, du ikke er en gemmer :rolleyes: Hvor er det fedt, du har købt nogle Vivienne Westwood hjertesko! Hvilken farve og må vi ikke se billeder? Jeg har godt nok ikke haft mine på siden (endnu!), men bliver glad, hver gang jeg ser på dem.

Jeg har det rigtig godt. Det ser ud til, det samme gælder dig?

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer