rehhansen

Bryllupsrejse -

10 indlæg i dette emne

Annonce ♥

hej

Vi har valgt at vores 2 børn skal indgå i vores bryllup og også vores bryllupsrejse. Det betyder selvfølgelig at der er nogle ting vi er nødt til at prioriterer henover vores rejse, men vi er blevet enige om at alt andet ville føles forkert så derfor gør vi gerne det. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Vores lille øjesten på 2,5 år, skal ikke med på vores bryllupsrejse. Vi kommer da til at savne ham vildt, men vi ønsker en ferie hvor vi bare skal være sammen os 2 og nyde hinanden.

Så vores søn skal passe hos bedsteforældrene i den uge vi er afsted... og han kommer til at ELSKE det :)

Er der noget tidspunkt, hvor det er oplagt med en kæreste rejse med masser af romantik og alene tid, så er det vel på bryllupsrejsen :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Hej

Vi tager ikke på decideret bryllupsrejse lige efter brylluppet, men kombinerer den med sommerferien. Vi vil meget gerne til Thailand og mindst i 2 uger, derfor har vi valgt, at vores datter (der til den tid er godt 2,5 år) skal med, da vi ikke har lyst til at være væk fra hende så længe.

Havde vi skulle på en uges bryllupsrejse lige efter brylluppet, ville vi dog have ladet hende blive hjemme hos bedsteforældrene. Vi synes bare, at det er for længe at være væk fra hende, hvis vi rejser 2-3 uger.

Mange hilsner fra Tanja

Redigeret af TanjaT
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Denne tråd har jeg også længe tænkt på at oprette, så tak :cheerleader3:

Vi er også meget i tvivl om, hvad vi skal gøre. Jeg har altid fantaseret om, at efter mit bryllup skulle jeg da selvfølgelig på bryllupsrejse. Men dengang havde jeg heller ikke børn (barn :thumbsupsmileyanim: ), Min datter vil være 1 1/2 år når vi skal afsted, og jeg har det bare rigtig svært med at skulle være væk en uge fra hende. Derfor har vi fundet et 5-stjernet hotel på mallorca, hvor vi kunne være i 4 nætter, men jeg har det stadig svært ved det at skulle være væk :(

Synes bare det er så træls, for som Kinai siger, så er det jo en rejse man aldrig får igen - og i fremtiden tror jeg aldrig vi vil rejse uden vores barn (børn), så vi burde jo bare tage afsted. Men det er også nok mest tanken om det, for det går sikkert fint, når man først er rejst :)

Men hvad siger I, er der ikke forskel på om barnet er 1 1/2 eller 2 1/2`? Eller kan man sagtens rejse væk i en uge uanset alder?

Rehhansen: Jeg ville helt sikkert tage afsted - så synes ikke, I skal droppe det, men bare tage jeres søn med. Det bliver da hyggeligt :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

vi skal have begge vores børn med i alle 3uger men også nogle af vores bedste venner, jeg ville ikke have valgt det anderledes men jeg ved så også at vi kan få vores børn passet på hotellet hvis vi vil ud og spise alene eller bare gå en tur uden børn...

Redigeret af bobo...
0

Del dette indlæg

Vores plan er at lade drengene blive hjemme ved farmor og farfar (tror jeg det bliver)

De er til den tid 4½ og knap 2½ år.

Vi vil gerne på krydstogt og vil for en gangs skyld gerne være alene med

ren afslapning og voksentid i en hel uge, eller i hvert fald max 10 dage.

Jeg kommer da til at savne dem heeeeelt vildt, men synes alligevel det er det

rigtige at gøre for os...

der er da forskel på at "efterlade" en på 1½ og en på 2½, men det

kommer bestemt lige så meget an på barnets sind. Om det er vandt til af blive

passet og være uden sine forældre og sådan...

Hvis ikke vi ville lade vores børn passe, så ville vi klart vælge at tage dem med,

rejsen synes vi hører sig til, og det er noget man med glæde altid vil tænke

tilbage på... det er i hvert fald min mening :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tusind tak for alle svarene. Kan godt se at det er en rigtig fed mulighed for at være alene. Men vi har ikke været så gode til at lade ham passe ude for det har ikke rigtigt været nødvendigt. derfor er det lidt underligt.

Men tror vi finder en løsning med at tage ham med.

Jeg sidder her og tænkerom man kan tage en overnatningen på et spa sted i DK - for vi kan alligevel ikke tage afsted lige efter brylluppet pga. arbejde. Men så kunne vi jo tage en overnatning bare os også udskyde den store ferie til senere.

0

Del dette indlæg

Vi har ikke endeligt planlagt hvordan det skal være. Men har snakket en del om, hvad vi tror vi gør.

Lige efter brylluppet holder vi lidt ferie, hvor vi vil booke et eller andet badelandshalløj her i DK. Her tager vi vores datter med i en 3-4 dage, hun er to år til den tid. Senere på året har vi snakket om at tage et weekendophold, bare os to...

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer