reeckmann

engangskameraer?

11 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hej :-).

Jeg har desværre ikke et billede af vores engangskameraer liggende herinde, men vil meget gerne fortælle dig hvordan de ser ud :)

Jeg tog selve papiret af dem alle, og brugte det herefter som skabelon. Jeg brugte noget tykt papir i cremefarvet med guld og hvide hjerter på - dette papir går så igen i alle vores ting (lige fra indbydelser, bordkort, servietter, menukort og takkekort), for ligesom at skabe en rød tråd :thumbsupsmileyanim:

Det var ikke særlig svært, og tog heller ikke så lang tid som jeg havde frygtet - men selvfølgelig afhænger det jo også af hvor mange man skal lave :-D

(jeg lavede 5 stk.)

Ved ikke om du kan bruge mit indlæg til noget, men jeg er yderst tilfreds med vores resultat - de er enkle, men flotte og meget personlige :)

0

Del dette indlæg

Hej,

Jeg var desværre ikke så kreativ, så jeg fik sat papir omkring, men jeg synes, det ser rigtigt godt ud, når man laver sådan noget. Jeg må dog sige, at jeg fortrød at have sat kameraer på bordene, da der ikke kom ret mange billeder ud af det...og der var INTET forhold mellem antal af billeder og fremkaldelsesprisen. Vi gav 400 for at få fremkaldt 8 kameraer med 16 billeder, man kunne se motivet på - resten meget uskarpe eller ingen billeder...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej,

Jeg var desværre ikke så kreativ, så jeg fik sat papir omkring, men jeg synes, det ser rigtigt godt ud, når man laver sådan noget. Jeg må dog sige, at jeg fortrød at have sat kameraer på bordene, da der ikke kom ret mange billeder ud af det...og der var INTET forhold mellem antal af billeder og fremkaldelsesprisen. Vi gav 400 for at få fremkaldt 8 kameraer med 16 billeder, man kunne se motivet på - resten meget uskarpe eller ingen billeder...

ej det var da træls. Jeg har så den modsatte oplevelse, at de blev rigtig gode de billeder, som blev taget med engangskameraene, de rigtig fangede stemningerne ved bordene

0

Del dette indlæg

Hej :-).

Jeg har desværre ikke et billede af vores engangskameraer liggende herinde, men vil meget gerne fortælle dig hvordan de ser ud :tunge:

Jeg tog selve papiret af dem alle, og brugte det herefter som skabelon. Jeg brugte noget tykt papir i cremefarvet med guld og hvide hjerter på - dette papir går så igen i alle vores ting (lige fra indbydelser, bordkort, servietter, menukort og takkekort), for ligesom at skabe en rød tråd :thumbsupsmileyanim:

Det var ikke særlig svært, og tog heller ikke så lang tid som jeg havde frygtet - men selvfølgelig afhænger det jo også af hvor mange man skal lave :-D

(jeg lavede 5 stk.)

Ved ikke om du kan bruge mit indlæg til noget, men jeg er yderst tilfreds med vores resultat - de er enkle, men flotte og meget personlige :)

Tror sku de er mega flotte :) det der med den røde tråd er ligenøjagtig det vi også gerne vil... syntes det er stilet... tusind tak for dit fine detaljerede svar :)

0

Del dette indlæg

Vi havde ikke engangskameraer da vi har haft flere tilfælde i familien hvor resultatet er blevet som Lus skriver.

Jeg vil ikke udelukke at det kan ende med gode billeder, men det er i så fald rigtig vigtigt at i køber nogle ordentlige kameraer med en god blitz.

Held og lykke med det.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi gjorde noget helt andet!

Vi bad gæsterne tage digital kameraer med. En af vennerne havde taget en computer og eks. harddisk med. Så inden gæsterne tog hjem, var de et smut forbi ham og lægge billederne over på computeren. Så kunne vi selv sletter de billeder som ikke var gode og det bedste...

VI KUNNE SE BILLEDERNE ALLEREDE DAGEN EFTER :thumbsupsmileyanim:

Knus Christina

0

Del dette indlæg

Vi bad også alle medbringe digitalkameraer og gav dem mulighed for lægge billeder ind på en computer inden de tog afsted. Det kan varmt anbefales og det er ret sjovt at se hvordan folk fokuserer på forskellige ting i løbet af sådan en dag- en havde taget billeder af maden, en anden var meget interesseret i blomsterne osv. På denne måde har vi ihvertfald fået hele festen dækket ind:-)

Marie

0

Del dette indlæg

vi valgte også løsningen med digital kamera, men havde sørget for at der var en cd rom og en boks m frimærker så de kunne sende dem til os. I dag har vi rigtig mange dejlige billeder som jeg bare kan finde frem og se på computeren og de bedste, hvilket løber op i omkring 300 fra hele dagen har jeg fået fremkaldt. På den måde har vi kun fået lige præcis dem vi gerne ville have på papir og ikke en masse som ikke er blevet til noget. Og en fordel er at man hurtigt kan komme til at se billeder fra sin store dag for det har man virkelig lyst til.

Hilsen

Susanne

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer