marker

Dygtig hobbyfotograf søges

5 indlæg i dette emne

Ja så skete det fotografen har meldt afbud til vores bryllup den 08.08.09, så er der nogen der kender en dygtig hobbyfotograf til djursland som kunne tænke sig at fotografere fra kl 11.00-24.00. Vi havde fået lovning på min svogers kammerat som er en meget dygtig fotograf til en god pris så det er meget ærgeligt.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja så skete det fotografen har meldt afbud til vores bryllup den 08.08.09, så er der nogen der kender en dygtig hobbyfotograf til djursland som kunne tænke sig at fotografere fra kl 11.00-24.00. Vi havde fået lovning på min svogers kammerat som er en meget dygtig fotograf til en god pris så det er meget ærgeligt.

hej har lige snakket med R... han vil gerne hjælpe hvis det er.. han vil bare gerne have lov til at bruge hans eget kamera, men det regnede jeg også med at han skulle.. han har taget ritig mange flotte billeder før, bla.a nogle som en veninde skulle bruge tilmodel billeder, og jeg kan med garanti love at der bliver taget mange.. (på en uges ferie nåede han at tage 12filk)

men send en pm hvis det er noget så kan vi aftale nærmere...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer