Sign in to follow this  
Followers 0
viccifrej

dårligt vejr!

7 posts in this topic

På lørdag skal der holdes polterabend for os... Og vejrudsigten siger massiv regn fra fredag til lørdag. Jeg er lige ved at tude af ærgrelse! Det bliver ikke lige så varmt som i disse dage og jeg vil æde min gamle hat på at det liiiige skubber sig en halv dag så det virkelig går ud over lørdagen.

Hvor er det svært at bevare positiviteten når man har glædet sig som et lille barn i et halvt år. Er nu også rigtig rigtig nervøs for næste lørdag hvor brylluppet skal stå.

IIIIIIiiiiiiiiiiiiiiHHHHHHHHH

Nå så kom jeg da af med lidt luft og et par tårer.

0

Annonce ♥

jeg er helt sikker på at uanset om det bliver sol eller regn, så får i en fantastisk dag på lørdag. Skal sende dig en kærlig tanke.

Og du ved jo hvad de siger om regn på bryllupsdagen( hvis det skulle blive aktuelt) men jeg krydser også fingre for at dette ikke sker.

:thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Jeg regner også med jeg skal på PA på lørdag :) (det er nemlig sidste lørdag inden brylluppet og har ikke været af sted endnu)... Og jeg må ærligt indrømme at vejret ikke kan hidse mig op... Vejret er nok noget af det eneste vi ikke er herrer over, og derfor tager jeg det oppefra og ned :thumbsupsmileyanim:

Hvis det skulle regne på bryllupsdagen er det også okay - intet kan slå mig ud, det er jo min bryllupsdag :)

Men jeg håber da på sol og sommer, men bliver ikke knust hverken på lørdag eller næste lørdag, hvis det skulle stå ned i lårfede stænger!

:tunge::)

0

Jeg regner også med jeg skal på PA på lørdag :cheerleader3: (det er nemlig sidste lørdag inden brylluppet og har ikke været af sted endnu)... Og jeg må ærligt indrømme at vejret ikke kan hidse mig op... Vejret er nok noget af det eneste vi ikke er herrer over, og derfor tager jeg det oppefra og ned :cheerleader3:

Hvis det skulle regne på bryllupsdagen er det også okay - intet kan slå mig ud, det er jo min bryllupsdag :cheerleader3:

Men jeg håber da på sol og sommer, men bliver ikke knust hverken på lørdag eller næste lørdag, hvis det skulle stå ned i lårfede stænger!

:biggrin::thanks:

Det må være rart at kunne se sådan på det :-) Jeg er nu stadig rigtig ærgerlig over det ikke mindst fordi det er synd for mine dejlige veninder at de har skullet lave om på en hel del i denne uge. Hvis det bare havde været et almindeligt regnvejr så havde fred også været med det, men det lyder ikke som et stille og roligt lavtryk.

Men det er sandt at intet kan stilles op og selvfølgelig skal det nok blive rigtig sjovt og hyggeligt alligevel :-)

God weekend til alle

0