Guest Lærkemus

Min PA d. 18/7

11 indlæg i dette emne

Som nogen nok har læst i min anden tråd, så startede jeg fredag aften med at være meget i tvivl om hvor vidt jeg overhovedt fik en polterabend... Endte dog med at tro på at det måtte være om lørdagen :cheerleader3:

Og det blev det :biggrin::thanks:

Var ude i haven og lege med vores søn, da jeg kan høre tøsestemmer, og pludselig ved havelågen står de dejlige tøser... De har morgenmad med, så det starter vi med inden i huset - så hyggeligt at se sine veninder samlet, og man har lidt sommerfugle i maven, ved tanken om hvad dagen nu skal gå ud på... Jeg får en lille gave, som består af sådan et "miss universe"-bånd i skrigende lyserød, bare med teksten "BRIDE TO BE" - dette skal bæres hele dagen!

Efter morgenmad går turen til Amager, hvor vi skal klatre på en udendørs klatrevæg - da jeg er højdeskræk, var det meget grænseoverskridende og i første forsøg kommer jeg heller ikke helt til tops på den 12,5 meter høje væg... De andre tøser er bare seje, og kommer helt op, så jeg får et forsøg mere og kommer helt til tops trods frygten :cheerleader3:

Derefter går turen videre til Christianshavn, hvor vi skal spise frokost på en cafe - derefter er der lidt spas, hvor hver veninde har skrevet en sætning om noget der omhandler mig, og så skal jeg gætte, hvem der har skrevet den :cheerleader3:

Herefter går turen videre - vi skal på en to timers rundfart i kanalerne på Christianshavn, men ikke i båd! Nix vi skal på en guidet tur i KAJAK! Vi har hver vores kajak og skal nu forsøge at manøvre os gennem kanalerne de næste to timer... Det var skide fedt :super::toot: Undervejs var der et kort ophold, hvor vi lige kunne få en kold fad :cheerleader3:

Vi slutter af hos min brudepige, som har forberedt GOD mad (sushi til forret, oksesteg til hovedret og strawberry daquiries til dessert - MUMS)... Midt på bordet står en glasbeholder med nogle stykker papir og teksten: Jan og Lærke quizzen! Hmmm...

På et tidspunkt i maden skal vi pludselig quizze og jeg bliver placeret på en stol midt i stuen med glasset med spørgsmål ved mine fødder... Og så får jeg bind for øjnene! Lidt mystisk tænker jeg, men der må jo være en tanke med bindet....

Og det var der, for pludselig kommer der en medley af sange, jeg bliver taget i hænderne af en person med officerhansker på (har stadig bind for øjnene) og mine hænder bliver nu langsomt kørt op af kroppen på denne person (som jo så ikke er en kvinde) :lol:

Jeg får bindet af og der står "Alex The Great" - en mandlig stripper!! Det var så fantastisk morsomt, og jeg var flad af grin under HELE showet... Vi grinte alle så meget at han til sidst også måtte trække på smilebåndet... Det var simpelthen så godt! Total overrasket og ja, så sjovt!

Efter det sidste mad, går vi i stuen med en masse drinks - og så kommer quizzen på bordet... Det er en masse spørgsmål, som er blevet stillet Jan, som jeg så skal gætte hvad han har svaret! Når jeg så har svaret får jeg lov at se en videosekvens, hvor han svarer på spørgsmålet - min veninde har været forbi og filme Jan en dag, jeg har været på arbejde... Det var godt nok også sjovt - og ikke altid de samme svar GP

Ind imellem spørgsmålene er der nogle fysiske udfordringer, hvor det er mig mod tøserne... Der er flødebollespisning om kap, numsestavning osv osv - total sjovt :cheerleader3:

Tror de fleste tager hjem ved 2-tiden, men jeg bliver sammen med min brudepige og drikker flere drinks og spiser sushi... Er hjemme ved 3.30 tiden godt kvæstet!

Det var en fantastisk god dag - og selvom det var lidt gråt i vejret til tider og med lidt byger, så var det bare en skøn skøn dag! Jeg glæder mig til at feste med dem igen på lørdag -HAHA-:kiss:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor lyder det bare som en fantastisk dag :cheerleader3:

Fedt med en stripper...hahahahaha lige min stil osse.

Desværre må jeg sande at jeg hører til dem der ikke får en PA. Ingen har tid til at deltage i det arrangement min veninde havde stykket sammen. Så hvis vi er heldige holder to af vores vennepar en hygge aften for os ugen før.

Men fedt at dine piger tog fusen på dig og gav dig en uforglemmelig dag. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Hej Lærke,

godt at høre at du fik en fed dag! Lyder som sådan en jeg også godt kunne tænke mig når tiden kommer :cheerleader3:

Min søster ringede igår - og uden så meget snik-snak gik hun lige til sagen og bad om en gæsteliste med tlf.numre..... Så jeg ved at jeg får en polter-fest om et par måneder. Dejligt at gå og glæde sig til.

Men hvad med den 30-års føsda....var der ikke noget med at du skulle have været til sådan en? Eller husker jeg galt?

Hav en god og afslappet søndag :-)

KH

Connie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Lærke,

godt at høre at du fik en fed dag! Lyder som sådan en jeg også godt kunne tænke mig når tiden kommer :cheerleader3:

Min søster ringede igår - og uden så meget snik-snak gik hun lige til sagen og bad om en gæsteliste med tlf.numre..... Så jeg ved at jeg får en polter-fest om et par måneder. Dejligt at gå og glæde sig til.

Men hvad med den 30-års føsda....var der ikke noget med at du skulle have været til sådan en? Eller husker jeg galt?

Hav en god og afslappet søndag :-)

KH

Connie

Den 30 års fødselsdag var der blevet meldt afbud til for lang tid siden, det vidste jeg jo bare ikke - lidt ærgerligt, men ville da heller på polter :cheerleader3:

Lyder som en rigtig hyggelig PA, tror faktisk jeg så jer ude ved klatrevæggen, men I sad vist alle og dovnede den ;)

Hehe, ja - der var kun 1 af gangen, der kunne klatre, så der gik lidt tid med at sidde og fortælle røverhistorier, sladrer og drikke Somersby (mens man heppede på hinanden) :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Yay! Godt at det alligevel blev i går :cheerleader3:

Og det lyder da som den perfekte polterabend - især med stripper, hehe...

Jeg blev selv poltet i går og ja, vejret kunne have været bedre men det er da heldigvis ikke et og alt på sådan en dag :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer