tinabp

Ønskeliste

13 indlæg i dette emne

Hej...

Jeg ved ikke om det her er for personligt, men hvad ønsker I jer i bryllupsgave???

Vi har forsøgt at lave en ønskeliste, men synes ærlig talt ikke vi ønsker os ret meget, mest store ting (møbler, tv og lign.)...

Synes det ser lidt tosset ud med en ønskeliste udelukkende bestående af gavekort til diverse butikker, hvor vi så selv kan købe hvad vi vil have....

Hvad gør I, hvad ønsker I jer???

Det skal lige siges at vi er vel-etablerede, har boet i vores nuværende hus i tre år og dermed mangler vi jo ikke noget til husholdningen som sådan...

- Tina

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi ønsker os, ud over alverdens køkken og husholdningssager, oplevelser.

Både penge så vi selv kan skabe dem, men også at folk simpelthen giver os et gavekort til en oplevelse de synes vi skal have.

Et andet koncept jeg har set, og synes er så sejt, er en britisk ven jeg har.

De skal giftes lige om lidt, og de har besluttet at tage ud og rejse 6 mdr efter, som deres bryllupsrejse - så hele deres ønskeliste består af ting man kan give dem til/på turen. Der er overnatninger på hoteller, spa ture, cocktails, museer, guidet tours, cafeer, gavekort til at få printet nogle af deres tur billeder ud på lærred og alt muligt andet de gerne vil prøve på deres rejse. Det har unægteligt været noget af et planlægningsarbejde, men det er SÅ gennemført og så cool - og alle gæsterne kommer til at give brudeparret en lille bid af en kæmpe oplevelse, de altid vil have med sig.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uha, det har også plaget os, for vi mangler altså ikke noget, og skulle vi endelig gøre det, køber vi det. Dermed ikke sagt, at vi har rumpen fuld af penge - vi sparer "bare" sammen :)

Men for at få det drømmebryllup vi (nok mest jeg :bearhug: ) ønsker os, er der altså ikke råd til at fuldende det med en drømmebryllupsrejse. Derfor står følgende tekst på vores indbydelser:

Gaveønske:

Vi er i den heldige situation, at vi har stort set alt, vi ønsker os,

MEN vi kunne virkelig godt tænke os, at bryllupsrejsen bliver vores livs rejse.

Derfor er det eneste vi ønsker os penge til denne rejse.

På den måde, vil vi bruge jeres gave til at danne minder, der varer resten af livet.

Skulle I have spørgsmål i forbindelse med vores særprægede gaveønske,

står Anette (Christinas veninde) klar med svar på tlf.nr. xx xx xx xx

Min veninde ved, hvor meget vi brænder for denne rejse, så hvis der skulle opstå sure miner, er hun en "verbal-diplomat", der kan dæmpe enhver :cheerleader3: så vi håber da på, at det ender med et tilskud til denne rejse.

Christina :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Uha, det har også plaget os, for vi mangler altså ikke noget, og skulle vi endelig gøre det, køber vi det. Dermed ikke sagt, at vi har rumpen fuld af penge - vi sparer "bare" sammen :)

Men for at få det drømmebryllup vi (nok mest jeg :bearhug: ) ønsker os, er der altså ikke råd til at fuldende det med en drømmebryllupsrejse. Derfor står følgende tekst på vores indbydelser:

Gaveønske:

Vi er i den heldige situation, at vi har stort set alt, vi ønsker os,

MEN vi kunne virkelig godt tænke os, at bryllupsrejsen bliver vores livs rejse.

Derfor er det eneste vi ønsker os penge til denne rejse.

På den måde, vil vi bruge jeres gave til at danne minder, der varer resten af livet.

Skulle I have spørgsmål i forbindelse med vores særprægede gaveønske,

står Anette (Christinas veninde) klar med svar på tlf.nr. xx xx xx xx

Min veninde ved, hvor meget vi brænder for denne rejse, så hvis der skulle opstå sure miner, er hun en "verbal-diplomat", der kan dæmpe enhver :cheerleader3: så vi håber da på, at det ender med et tilskud til denne rejse.

Christina :cheerleader3:

Jeg synes det er rigtig flot formuleret og alle gæster vil da føle sig glade og beærede over at hjælpe jer med at få jeres livs rejse :) kan ikke forestille mig andet

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

her er vores ønsker håber det kan hjælpe lidtØNSKER

Georg Jensen topstjerne (ikke den største)

Grand Cru vandkaraffel 2 stk.

grand Cru låg til vankarafel

Grand Cru vinprop

Grand Cru vandglas

Grand Cru skænkeprop

Råvad silke bestik

rådvad silke grillbestik

Rådvad silke serverings bestik

rådvad silke salatsæt

Filigranvase 21cm

holmegård cocoon vase sort stor

Menu Saucette m/piskeris/opøser

Le Creuset saltkar hvid eller sort

global knive

Christel Stjernetegn - Skorpion i hvid fra Royal Copenhagen

Christel Stjernetegn - Vægt i hvid fra Royal Copenhagen

hjælp til rejser.

hjælp til lommepenge til bryllupsrejse

gavekort.

hjælp til m's kørekort.

malm sengeramme i sortbrun 180x200 fra ikea

Malm Kommode 2 skuffer i sortbrun fra ikea 2 stk.

et godt surround anlæg... helst samlesæt og aktiv sub woofer

med 5 højtalere ikke for store.

42" fladskærmstv

netværkshardisk med raid

ny bil eller nyere end den vi har

gældfri

videokamera

Nitendo wii

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Uha, det har også plaget os, for vi mangler altså ikke noget, og skulle vi endelig gøre det, køber vi det. Dermed ikke sagt, at vi har rumpen fuld af penge - vi sparer "bare" sammen :)

Men for at få det drømmebryllup vi (nok mest jeg :) ) ønsker os, er der altså ikke råd til at fuldende det med en drømmebryllupsrejse. Derfor står følgende tekst på vores indbydelser:

Gaveønske:

Vi er i den heldige situation, at vi har stort set alt, vi ønsker os,

MEN vi kunne virkelig godt tænke os, at bryllupsrejsen bliver vores livs rejse.

Derfor er det eneste vi ønsker os penge til denne rejse.

På den måde, vil vi bruge jeres gave til at danne minder, der varer resten af livet.

Skulle I have spørgsmål i forbindelse med vores særprægede gaveønske,

står Anette (Christinas veninde) klar med svar på tlf.nr. xx xx xx xx

Min veninde ved, hvor meget vi brænder for denne rejse, så hvis der skulle opstå sure miner, er hun en "verbal-diplomat", der kan dæmpe enhver :bearhug: så vi håber da på, at det ender med et tilskud til denne rejse.

Christina :cheerleader3:

Jeg synes det er rigtig flot formuleret og alle gæster vil da føle sig glade og beærede over at hjælpe jer med at få jeres livs rejse :pokey: kan ikke forestille mig andet

Tak -HAHA- vi håber også, at det bliver godt modtaget...

Christina :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi kommer til at stå i samme situation til vores bryllup.

Vi har simpelhen alt hvad vi vil have,

føler os faktisk ret privilligeret.

Vi vil ønske os penge til vores renovering af huset.

Men ved ikke om den vil falde i god jord.

MizzT

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ønskeliste:

Vi har et stort ønske om at komme på en forlænget weekend/bryllupsrejse og ønsker os derfor et tilskud til det. Derudover ønsker vi os:

• Digital fotoramme – hvid eller sort.

• Digitalkamera – Skal have integreret batteri som kan oplades (IKKE AA/AAA batterier)

• DVD optager med harddisk.

• Woofy (Kabelskjuler hund) fra Normann-Copenhagen

• Gavekort til ILVA til indkøb af sofabord.

• Georg Jensen topstjerne – 230 MM.

• Havemøbler i træ (Bord med 6 stole).

• Holmegaard Cocoon vase – 20,5 cm høj – sort.

• 3 Menu Propel bordskånere – lime – pink – turkis.

• Norm 69 lampe fra Normann-Copenhagen – størrelse L.

• Parasolfod i sort granit.

• Hvidt sengetøj uden mønster – Til helt almindelige dyner.

• Terrassevarmer – gerne sort.

• WII.

• Rosendahl sukkerdispenser.

• 2 Rosendahl høje krydderikværne.

• Marimekko voksdug med sorte Unika blomster.

• Tegn og Gæt brætspil

• Weber grill – 57 cm

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi kommer også til at stå i samme situation, men vi har længe drømt om et video kamera.

Så vores ønske er et godt video kamera som faktisk er taget i brug inden vi får det. Vi ønsker nemlig vielsen optaget og gerne noget fra festen. Så hvis der var nogen der ville give os den og så få en til at optage vielsen inden vi fik den.

Skal bare lige finde den rigtige formulering til ønskelisten. Det skal jo ikke være en halv roman hehe

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi ahr heller ikke specielt mange ønsker. Så vi øsnker os også tilskud til en bryllupsrejse... Men jeg bryder mig ikke om, at ønske mig penge, så vi ønsker os gavekort til Apollorejser. Så kan vi selv vælge i deres udvalg... Og så ønsker vi os et maleri af Gry Buhrkall. Kan rigtig godt lide ideen om, at få et maleri i bryllupsgave. Så kan man kigge på det, og tænke tilbage på den fantastisk dag.

Gry er en temmelig ukendt kunstner, men jeg er helt vild med hendes til... De kan findes her

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi skal giftes til april næste år og vi kan simpelthen ikke finde på noget at ønske os.

Vi har haft vores hus i 3 år, så der mangler ikke noget.

Penge og gavekort vil vi ikke ha, da vi føler det er at købe en billet til at være med (vi giver det helst heller ikke selv).

Vi har derfor valgt at frabede os gaver og i stedet ønsker vi bare at folk hjælper med at fejre begivenheden med deres deltagelse. Det skal siges vi fejrer det over 3 dage og med overnatning på en lejrskole.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay - kan se at i ikke er de eneste der står i den situation :cheerleader3:

Men tak for ideerne :cheerleader3:

Nu prøver vi at flikke noget sammen så folk kan føle at de giver os en gave og ikke 'kun' et gavekort eller penge...

- Tina

ps. og ideen med rejsen og oplevelser på rejsen, fremkaldelse af billeder på rejsen - super ide, men hold da op et planlægningsarbejde :bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer