rikke83

Snehvide brudekjoler i Vodskov

8 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg var deroppe og prøve kjoler og kan kun sige, at hun er utrolig sød! Jeg var også lige ved at købe kjole der, men faldt så pladask for en anden. Tag derop! Da jeg var der havde hun en del kjoler fra Romantica (se stilen HER), men ved selvfølgelig ikke hvad hun har tilbage...

0

Del dette indlæg

Hej jeg har lige købt en kjole hos hende. Hun er bare mega dygtig og du skal bare sige hvad du kigger efter, for så vil hun prøve at finde en og hun er godt til at ramme plet.. :pokey:

Hun har stort udsalg nu da hun skal lukke. Der er 50 - 75% rabat der oppe.

Jeg skulle normalt give 11000 kr for min kjole men fik den til 5500 Kr så det kan godt betale sig.

PRØV at kig på hende hjemmeside.

Hilsen Louise

Meget tilfreds kunde af Snehvide :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Tak for svar - det lyder super. Jeg har skrevet og spurgt til hvor meget hun havde fra rembo styling i min størrelse (da jeg er faldet for det mærke) og hun skrev at hun havde ca 30 kjoler, så hun må stadig have en del tilbage. Jeg vil helt klart prøve oppe hos hende så - tak BK piger for hjælpen:-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan også kun varmt anbefale hende herfra. Har netop i dag været deroppe og faktisk også købt min kjole ved hende. Hun har mange kjoler stadig også mange rigtig flotte. Så kør du roligt derop..... Faldt netop for en af Romantica modellerne som er nævnt længere oppe :-)

0

Del dette indlæg

Hej Piger!

Jeg var deroppe i mandags og sørme om ikke jeg fik en kjole med hjem. Det var det første sted jeg kiggede, så var lidt i tviv om jeg allerede skulle købe (da der stadig er 13 mdr. til brylluppet!), men jeg var forelsket i kjolen:-) Jeg valgte en ret speciel kjole, men hun havde kjoler i mange forskellige stilarter, så synes alligvel at jeg fik prøvet nogle meget forskellige kjoler... Jeg fik min kjole for 3400 kr og skørt og slør for ialt 600 kr, så der var mange penge sparet, og jeg er bare sååå lykkelig for min kjole:-) Så tak for hjælen, og herfra skal der også lyde en varm anbefaling til snehvide brudekjoler (så længe det eksisterer:-( )

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer