Guest Soon2be..

Tip til french Manicure

37 indlæg i dette emne

Syntes lige jeg vil give jer mit tip til at lægge en rigtig pæn og nem fransk manicure.

Jeg købte denne fra Yves saint Laurent i lufthavnen i December og det har virkelig aldrig været nemmere at lægge en pæn lige french manicure, den hvide holder ikke helt så lang tid som en lak gør, men den holder fint en uges tid.

Den er virkelig alle pengene værd og nej jeg har ikke nogen økonomisk gevinst ved produktet ;)

http://www.yslbeautyus.com/make-up-nails/c...oduct_info.html

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Syntes lige jeg vil give jer mit tip til at lægge en rigtig pæn og nem fransk manicure.

Jeg købte denne fra Yves saint Laurent i lufthavnen i December og det har virkelig aldrig været nemmere at lægge en pæn lige french manicure, den hvide holder ikke helt så lang tid som en lak gør, men den holder fint en uges tid.

Den er virkelig alle pengene værd og nej jeg har ikke nogen økonomisk gevinst ved produktet ;)

http://www.yslbeautyus.com/make-up-nails/c...oduct_info.html

Det lyder sørme smart!!

Tegner man så bare direkte på neglen? Og hvad er det der gør, at det så er så nemt at tegn den lige kant? Jeg tænker på, at hvis jeg sad med en alm. tusch, så er jeg ikke sikker på, at det ville blive særligt lige :thumbsupsmileyanim:

Kan den købes nogen steder i de danske butikker??

0

Del dette indlæg

Jamen jeg ved faktisk ikke hvad det er der gør det ... Tror det er fordi du når du tegner på tippen, at det er nemmere at rette uden at det bliver ujævnt. F.eks. med lak der skal man næsten have den i første hug. Denne er temmelig flydende og tynd tynd i konsistens :thumbsupsmileyanim:

Mange gange så kan en hvid lak godt gøre neglen tykkere der på tippen og det ser nogle gange ikke helt heldigt ud :thumbsupsmileyanim:

Ja, er sikker på at du kan købe den i danske butikker også ... Nu fandt jeg den bare lige i deres egen shop. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej igen.

Ved du hvad de koster ude i butikkerne og hvilke butikker som sælger dem??

Jeg kunne desværre ikke købe dem via det link du har sat ind, da de kun sender til USA.

Hej ...

Som sagt, så tror jeg at du kan få den i nogle Matas butikker og evt. Magasin og Illum .. Jeg kigger mig lige omkring og vender tilbage om lidt :iloveyou:

Prisen tror jeg ligger imellem 150-185 .. Men det er virkelig alle pengene værd.

Kh. Camilla

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har lige købt dette fantastiske produkt i Douglas til hele 355 kr :iloveyou:

Men prøves det skal det!! Glæder mig til at lege lidt med det i aften! Jeg skal nok give min vurdering bagefter.

Hvis det bare er helt super, kan jeg aflyse min negletid på klinikken inden brylluppet. Nu har jeg jo god tid til at øve mig inden :iloveyou:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har lige købt dette fantastiske produkt i Douglas til hele 355 kr :iloveyou:

Men prøves det skal det!! Glæder mig til at lege lidt med det i aften! Jeg skal nok give min vurdering bagefter.

Hvis det bare er helt super, kan jeg aflyse min negletid på klinikken inden brylluppet. Nu har jeg jo god tid til at øve mig inden :iloveyou:

Uha, lyder spændende ... Hvordan gik det så ? :heart:

0

Del dette indlæg

Hej Piger.

Så er det blevet tid til min vurdering af vidunderproduktet :griner:-

Først og fremmest er det meget nemt at bruge. Med den hvide "tusch" er det nemt at ligge en lige pæn kant, og resultatet bliver glimrende, når man har afsluttet med den rosa lak, som kommes på til sidst. Selvfølgelig kræver det lidt træning at få den perfekte lige hvide kant, men det er klart nemmere end de andre french manicure sæt der er på markedet. Det går hurtigt og let, og man kan nemt lige friske neglene op hvor som helst, når som helst.

Jeg tror ikke det vil tage mig mange gange, før jeg har fundet den helt rigtige teknik til at få den flotte hvide kant. Mit eneste råd er at huske, at den hvide kant skal tørre HELT, inden man påfører den afsluttende rosa lak. Læs vejledningen inden I starter, og så vil I være godt rustet til at gå i gang.

Jeg vil helt sikkert blive ved med dette. Det giver mig de flotte hvide tipper, uden brug af gele negle eller akryl negle, hvilket jeg ellers har benyttet mig af i over 2 år, før jeg fik den lille. Derved ødelækker man heller ikke ens egne negle, og sidst men ikke mindst, så er dette en god løsning for tegnebogen. Godt nok kostede dette produkt mig 355 kr. ude i de danske butikker, men til gengæld har man også produkt til rigtigt mange gange.

Så jeg har kun en ting at sige piger... go for it!

Hi hi... det blev en hel salgs tale :thumbsupsmileyanim:

Jeg har lige taget et billede af mine negle så I kan se resultatet. I betragtning af, at dette er første gang jeg eksperimenterer med produktet, så synes jeg, at resultatet blev ganske godt :heart:

post-19304-1249411932.jpg

Redigeret af Kinai
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har bestilt:

ysl french manucure 2 pen

ysl touche eclat #1

ysl perfect touch #1

Og slipper det igennem tolden sparer jeg små 400,- :griner:-

ÆÆÆLSKER min touche eclat!! Ville aldrig leve foruden! Min svigerfar arbejder i udlandet og kommer ca hjem 1 gang i mdr - og hver gang tager han en ny en med hjem til mig. Har et helt lager efterhånden - men altid rart at have lidt, HVIS nu..... :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af christian&susan
0

Del dette indlæg

Genialt. Jeg har også selv fundet noget...faktisk i netto for den fine sum af 49 kr. Her er der så både lak i rosa og brun(lig) samt hvid tip farve, 2 negle file, neglerenser og håndcreme og så også en lille kasse med tip-guides som er de små klister mærke ting man lige kan sætte på neglen først så det hele bliver lige. Helt vildt nemt med både højre og venstre hånd. :thumbsupsmileyanim:

Nu har jeg altid bidt negle :heart: og er stoppet fordi jeg har lovet mig selv (for mange mange år siden) at jeg ikke skulle giftes med nedbidte negle. Og nu hvor jeg endelig HAR fået pæne, lange negle, så skal de da heller ikke gemmes væk under gele negle eller akryl eller noget andet. Så nu må vi se! :griner:-

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer