Sign in to follow this  
Followers 0
anitaelise

SVED!!!!

9 posts in this topic

Jeg indrømmer blankt at jeg sveder som et svin når det er varmt udenfor. ADDDDRRR.

nu lover de rimelig godt vejr på min store dag næste lørdag. Så hvem har et råd og hvor kan det købes???? Skal lige siges at div antiperspirante deoer er afprøvet og virker IKKE!!!!

HJÆLP HJÆLP

0

Annonce ♥

Jeg har ikke selv prøvet dem, men overvejer det kraftigt til vores dag også, men Novettes No Sweat Pads, de kan købes i Matas, Føtex, Bilka og A-Z, plus nogle undertøjsbutikker, i følge deres egen hjemmeside.

Det skulle være nogle små puder, man sætter fast i tøjet i armhulerne, som så skulle hjælpe på lugt og fugt gener...

Måske det kan hjælpe dig?

/Kat

0

Jeg har ikke selv prøvet dem, men overvejer det kraftigt til vores dag også, men Novettes No Sweat Pads, de kan købes i Matas, Føtex, Bilka og A-Z, plus nogle undertøjsbutikker, i følge deres egen hjemmeside.

Det skulle være nogle små puder, man sætter fast i tøjet i armhulerne, som så skulle hjælpe på lugt og fugt gener...

Måske det kan hjælpe dig?

/Kat

Jeg vil bare sige at min kæreste ind i mellem døjer med samme problem, og han har netop købt sådan nogle pads - ved ikke om det er samme mærke, men de gør i hvert fald at han ikke får skjolder på skjorten. Han er dog nogen gange nødt til at bruge 2 i hver armhule.

Men men men - nu ved jeg ikke lige hvilken kjole du skal have på, men hvis ikke der er ærmer i så er de her pads ikke nogen løsning.

Jeg har ikke selv problemer med sved så jeg har desværre ikke en bedre løsning på problemet.

Håber du finder en løsning

:thumbsupsmileyanim:

Lyder som en super ide. Men ja der er ingen ærmer i kjolen, ikke som kan dække dem ihvertfald...ØV

Andre ideer modtages gerne

0

Jeg indrømmer blankt at jeg sveder som et svin når det er varmt udenfor. ADDDDRRR.

nu lover de rimelig godt vejr på min store dag næste lørdag. Så hvem har et råd og hvor kan det købes???? Skal lige siges at div antiperspirante deoer er afprøvet og virker IKKE!!!!

HJÆLP HJÆLP

Kender nogle der har haft held med "Perspirex" -eller noget i den rentning.. Det kan købes i Matas.

-Har desværre ikke selv erfaringer at dele ud af..

Mvh.

Louise

0

Annonce ♥

På apoteket kan man købe noget som hedder aluminiumklorid som afhjælper sved. Det er en deo rulle, som man kommer under armene efter vask. Man må ikke barbere sig lige før det smøres på. Det klør som en i H......, så det er en go' ide at smøre det på inden sengetid. Dagen efter er man TOTAL tør under armene og der er ingen svedlugt overhovedet. Det kan dog stadig godt klø en del, men det hjælper helt vildt.

Jeg har selv købt det nu, for at være total svedfri på bryllupsdagen :thumbsupsmileyanim:

Kan kun anbefales, men prøv det først, for man bliver lidt overrasket over hvor meget det kan klø i starten - og husk kun et tyndt lag, ikke noget med at tænke: jeg giver den lige lidt ekstra - NOPE!!!!!!

Knus Vivian

0

Hej Anita....

Er det ikke noget med at man kan købe sådan nogle "krystal-deo'er"....

Det kunne man i hvert fald tidligere...

De var også effektive synes jeg...

Prøv at spørg i matas eller på apoteket, mon ikke de kan hjælpe dig :thumbsupsmileyanim:

0

Jeg må desværre også erkende at jeg sveder ekstremt meget... og har også prøvet alt muligt, men der er ikke noget der virkelig gør tricket.

Så mit råd til dig er:

Tag dig god tid med alt!!!! ikke jage rundt... og så have en fast aftale med serveringspersonalet at du altid skal have iskoldt vand foran dig... masser af koldt vand...

0

Hvis det var mig tror jeg jeg pakkede en masse vådservietter ned et sted som du kan komme til så du hele tiden har og tørre med og så parfume med til bagefter.

Aner ikke om det virker, men det holde vel lugten og ubehavet væk..

0

Annonce ♥