Sommerbryllup2010

Festlokale??? Ideer søges.

15 indlæg i dette emne

Hejsa.

Jeg er ny herinde. Min kæreste og jeg skal giftes til næste sommer (2010).

Nu er vi så småt gået i gang med, at lede efter et egnet lokale, men hold da op en jungle....

Er der nogen herinde der kan anbefale nogle gode steder. Der må gerne være med overnatning til gæsterne. Vi bor i Skovlunde, så det må helst ikke være længere væk end ca. 25 km.

Så hjælp os med nogle forslag - hvor skal I giftes henne?

Takker på forhånd for hjælpen.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

skal det være kro, hotel resturent eller kun lokale du må skrive lidt ned om dine tanker og ønsker

hvor mange gæster er også rimelig væsenligt og hvad prisleje snakker vi om...

vi holder vores på resturent frigantten i hundige havn vi har kun fået super betjæning og de laver lækker mad, det er godt nok uden overnatning men de står for næsten alt... så det har gjort det meget lettere for os og det sætter vi stor pris på vi kommer selv fra herlev.

Frigatten.dk

0

Del dette indlæg

Hejsa,

for at få "kvalificeret" hjælp og ideer, er det nok nødvendigt at vi ved lidt mere om antallet af personer I regner med at blive samt om I vil overlade det hele til feststedet eller om I (som undertegnede) vil lave det hele selv.....

Herstedvester Forsamlingshus ville være et godt bud på det sidste....

Odd Fellow palæet - et godt men dyrt bud på det første.....

Hvad med Ryttergården/Hestestalden i Ballerup?

Skal I kunne danse natten igennem? Husk at hvis I booker et festlokale med en "fastpris" så tikker dankort-automaten med 5-7000 kroner per ekstra time I ønsker mv......

Der er mange overvejelser at gøre sig. Men først: lav en foreløbig gæsteliste og et foreløbigt budget - så kan vi bedre hjælpe.

God fornøjelse med planlægningen - og naturligvis TILLYKKE med det forestående bryllup!

KH

Connie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Herstedvester (og Herstedøster) forsamlingshus kan jeg også kun anbefale men generelt findes der rigtig mange selskabslokaler i Ballerup og omegn. Mange af dem kræver dog et vist tilknytningsforhold til boligkomplekserne. Brydegården i Måløv eller Bondegården i Ballerup kunne også være en mulighed.

Den med Odd Fellow palæet forstår jeg ikke. Som jeg husker det er det ikke specielt dyrt at leje (formoder vi her taler om Odd Fellow i Glostrup).

Skal vi længere ud kunne Ishøj Forsamlingshus bestemt også være en mulighed.

Kig evt. på vores

hjemmeside. Der ligger links til rigtig mange feststeder m.v. men listen er dog ikke helt opdateret da den ikke indeholder de "nye" steder vi har været i de sidste 1 1/2 år (og det er en del).

0

Del dette indlæg

Hejsa

Jeg kan varmt anbefalde Kongemosen i Målev/Smørrum.

Min niece holdt sin konfirmation der sidste år.

Det er et fantastisk sted med smukke omgivelser, og maden er helt perfekt :iloveyou: god fornøjelse med at finde et sted

Knuss May

0

Del dette indlæg

Tillykke med det kommende bryllup :iloveyou:

Vi skal holde vores fest på Hotel Svalen som ligger på Roskildevej ved Hedehusene. det tager ca 30-45 min at køre derned fra Østerbro.

Vi får 3 retters menu med fri vin til og så er der natmad, overnatning og brunch dagen efter, alt dette giver vi 949 kr pr couv.

De er utrolig søde og hjælpsomme dernede. kan varmt anbefales.

Nyd planlægningstiden, det er så hyggeligt og dette forum bliver man hurtig afhængig af :iloveyou:

Mille

0

Del dette indlæg

Er selv fra Skovlunde vi holdt vores fest på hotel Lautruppark i Ballerup (se deres hjemmeside http://www.lautruppark.dk/) det var absolut rimelige priser for et sted så tæt på Købehavn. Der var styr på tingene fra første kontakt og til selve arrangementet var ALT perfekt. Kan VARM anbefales. Vi havde flere gæster der overnattede på hotellet for 600kr pr dobbeltværelse inkl. morgenmad det er en særlig pris de giver til gæster ved arrangementer. Værtsparret overnatter gratis og vi fik et flot stort værelse med champange og det hele. '

Hvis du vil vide mere er du velkommen til at skrive en PM til mig.

Held og lykke med bryllupsplanlægningen - nyd det nu! :iloveyou:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Skovlyst ? Var det ikke et diskotek tidligere. Der kom jeg meget i gamle dage (da jeg var ung).

jeg tror du tænker på skovpoppen, den ligger der endnu. skovlyst ligger ude i hareskoven, et gammelt stråhus rigtig hyggelig og god mad og min svigerfar er helt vild med deres hjemmelavede øl.

deres hjemmeside er her

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I Grantoften er der både lokaler og hotel, og man behøver ikke at bo her for at leje lokalerne og værelserne, men det er en smugle dyre hvis man kommer udefra, end hvis man bor her. Men kender du nogen som bor her vil det være en foredel hvertfald prismæssig

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer