Lenebj

de der små chokolader...i gaveæskerne

13 indlæg i dette emne

hejsa..

er bare blevet inspireret på denne side og er nu i fuld gang med at lave lidt om på mine egne planer. :thumbsupsmileyanim:

Hvor finder jeg de små chokolader, man putter i gaveæskerne??

Hvor dyrt er det at lave sine egne sæber (ca. stk pris).

jeg ville også gerne vide, hvor dyrt et stempel med mongram kan koste samt prisen på vandtryk - synes bare det ser så flot ud på æskerne!!

hvad var jeres ca pris for gaveæskerne med atl incl. - bare så jeg har noget at gå ud fra, når nu manden skal indvies i planerne :thumbsupsmileyanim:

håber I kan hjælpe

knus fra Lene

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa

Kan ikke give dig svar på alle dine spørgsmål, men kan svare på de ting jeg kan..

Chokoladerne.. jamen du kan jo bruge, hvad du har lyst til, men de fleste bruger små firkantede fra Anthon Berg eller Premium, men andre kan også bruges - fx Merci, hvis du ønsker en anden form.

Og gaveæskerne. Vi gav 91 kr for 40 stk (imporneret fra England). Dvs ca 2.25 pr stk.

Vi regner med at putte følgende i - til følgende ca-pris:

tandstik - gratis - TAK Føtex!

Mentos - 1-2 stk afhængigt af gæsteantallet - gav 1 kr pr stk, købt af en bruger (importeret fra USA tror jeg nok)

lille stk chokolade, nok med monogram - ½-1 kr

Marcipanbrød, mini, muligvis med monogram - ca 1 kr (vi køber en kæmpe-kasse i Tyskland - kæresten skal nok guffe resten)

og nok en lille ting mere...

Så æsken + indhold ca 7-8 kr + noget pynt/bånd, som bliver maks 1 kr.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

du kan se vores endelig gaveæsker i min planlægningstråd

men i dem er der:

Tandstik - den fik min kæreste fra arbejdet

Tyggegummi - 2 stk 1 slags til 25 øre stk og 1 hvor jeg fik 100 for 37 kr

Prøveparfume - de var pænt dyre dem til kvinderne, men ca 5 kr stk.

Chokoladehjerter - på størrelse med chokoladeknapper ca 50 øre stk

Blomsterfrø- 2 forskellige slags til ca 50 øre stk pr kuvert

pamoler- 2 stk i hver hvor en æske med 100 kostede 40 kr

Menthol karmel- 1 stk i hver, en pose med 100 til 30 kr

Ellers kan man jo komme plaster, små hariboposer, kondomer, og hvad man ellers kan finde på :-) og hvis man køber mange af tingene i storkøb i tyskland, så kan man sagtens holde prisen nede :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Æske - 1 kr pr stk (ebay)

chokolade - 50 øre pr stk (fra et reklamefirma på nettet...)

Tandstikker - gratis, kan ikke huske hvor vi fandt dem

Parfumeprøver - gratis. vi fik dem fra oriflame... fik endda 100 mænd og 100 damer - for de ville være sikre på der var nok!

mintpastiller - tror ca 10 kr for en pose med 50 stk

plaster - 10 kr for en pakke med 20 kr mener jeg

Haribo - 1 kr pr pose

panodil - 30 kr for 50 stk

blomsterfrø - gratis... vi har selv en masse vi tog i efteråret fra vores tagetes.

på æskerne er digtet:

En lille gave til dig som gæst,

der glæder os ved denne fest.

I æsken har vi puttet lidt af hvert,

at huske alt kan jo være svært.

Lidt chokolade til den søde tand,

stjæl nu ikke fra din sidemand.

En frisk duft til efter dans,

det er jo sommer her til lands.

Et stykke plaster til din nye sko,

Haribo er jo også altid go’.

Tandstikker holder munden sund,

en mintpastil til en dejlig frisk mund.

Hovedpinepiller hvis pinen sig melder,

eller til søndagen, når natten hælder.

Lidt blomsterfrø til at sætte i jord,

så minder fra i dag altid hos Jer bor

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Æske - 1 kr pr stk (ebay)

chokolade - 50 øre pr stk (fra et reklamefirma på nettet...)

Tandstikker - gratis, kan ikke huske hvor vi fandt dem

Parfumeprøver - gratis. vi fik dem fra oriflame... fik endda 100 mænd og 100 damer - for de ville være sikre på der var nok!mintpastiller - tror ca 10 kr for en pose med 50 stk

plaster - 10 kr for en pakke med 20 kr mener jeg

Haribo - 1 kr pr pose

panodil - 30 kr for 50 stk

blomsterfrø - gratis... vi har selv en masse vi tog i efteråret fra vores tagetes.

på æskerne er digtet:

En lille gave til dig som gæst,

der glæder os ved denne fest.

I æsken har vi puttet lidt af hvert,

at huske alt kan jo være svært.

Lidt chokolade til den søde tand,

stjæl nu ikke fra din sidemand.

En frisk duft til efter dans,

det er jo sommer her til lands.

Et stykke plaster til din nye sko,

Haribo er jo også altid go’.

Tandstikker holder munden sund,

en mintpastil til en dejlig frisk mund.

Hovedpinepiller hvis pinen sig melder,

eller til søndagen, når natten hælder.

Lidt blomsterfrø til at sætte i jord,

så minder fra i dag altid hos Jer bor

Må jeg være så fræk at spørge hvordan du fik dem gratis?????

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Æske - 1 kr pr stk (ebay)

chokolade - 50 øre pr stk (fra et reklamefirma på nettet...)

Tandstikker - gratis, kan ikke huske hvor vi fandt dem

Parfumeprøver - gratis. vi fik dem fra oriflame... fik endda 100 mænd og 100 damer - for de ville være sikre på der var nok!

mintpastiller - tror ca 10 kr for en pose med 50 stk

plaster - 10 kr for en pakke med 20 kr mener jeg

Haribo - 1 kr pr pose

panodil - 30 kr for 50 stk

blomsterfrø - gratis... vi har selv en masse vi tog i efteråret fra vores tagetes.

på æskerne er digtet:

En lille gave til dig som gæst,

der glæder os ved denne fest.

I æsken har vi puttet lidt af hvert,

at huske alt kan jo være svært.

Lidt chokolade til den søde tand,

stjæl nu ikke fra din sidemand.

En frisk duft til efter dans,

det er jo sommer her til lands.

Et stykke plaster til din nye sko,

Haribo er jo også altid go’.

Tandstikker holder munden sund,

en mintpastil til en dejlig frisk mund.

Hovedpinepiller hvis pinen sig melder,

eller til søndagen, når natten hælder.

Lidt blomsterfrø til at sætte i jord,

så minder fra i dag altid hos Jer bor

Jeg kunne rigtigt godt tænke mig et link til chokoladerne... ?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Når i putter blomsterfrø, panodiler, mentos osv ned i æskerne ligger det hele så bare løst eller hvordan gør i? Og hvor store er de æsker i har brugt?

Blomsterfrøene havde jeg lagt i en lille kuvert, som jeg havde foldet en enkelt gang, og skrevet på, at det var blomsterfrø. Pamolerne kan købes i de der foiler, man køber dem på apoteket og får dem i kasser med 100 i. Så man lader pillerne blive i deres folie. Og chokoladerne var småhjerter i vores tilfælde, som er på størrelse med chokoladeknapper. Dem havde jeg lagt i en lille stofpose. Du kan se indholdet og mine gaveæsker i min bryllupsberetning, du finder et link til den i min signatur

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer