mio82

Bh eller ej

10 posts in this topic

Hej piger

Jeg har købt min kjole, men jeg er i tvivl om man skal tage en stropløs bh på under kjolen eller om den bare kommer til at gnave (man er jo spendt rimelig godt ind i forvejen)!

Hvad har i tænkt jer?

Hilsen Mie

0

Annonce ♥

Uha....synes faktisk at det er lidt svært, for det kommer (efter min mening) an på lidt forskellige ting.

Jeg bryder mig personligt ikke godt om selvsiddende bh'er, da jeg føler at de glider ned, så jeg ville nok ikke have en på, hvis det kan lade sig gøre, uden at man kan se det igennem stoffet :thumbsupsmileyanim:

Men er man til gengæld velsignet med en god størrelse :balloons: , og måske ikke kan lide at gå bh-løs, ville jeg indfinde mig med det og tage en på.

Prøv evt at tage kjolen på, først med bh og bagefter uden, og så se hvad du har det bedst med.

0

Jeg synes min stropløse kjole sad meget pænere uden bh, bruger str. 80 E og det var ikke noget problem uden bh'en.

Jeg havde købt sådan nogle "plastre" der ikke klistre på selve brystvorten, men beskytter dem, mod stoffet der knider på dem. Om det var nødvendigt ved jeg ikke, men mine er sarte, så tog ingen chancer. Dem købte jeg billigt på ebay.

Edited by darling75
0

Annonce ♥

Jeg er en størrelse 75G og havde aldrig troet at jeg kunne rende rundt uden bh. Men kjolen holder det hele oppe uden problemer. :cheerleader3:

Så jeg tager helt klart en dag uden - det får jeg nok aldrig lov at prøve igen.

Så det afgænger af om du selv vil føle dig bar uden...

0

Altså jeg har også en stoooor barm og jeg skal heller ikke have kran på :cheerleader3: Kjolen bliver syet ind så de bliver hvor de skal de kære veninder :)

0

Hej,

Jeg havde ikke bh på inden under min kjole og jeg bruger en str. 80F :cheerleader3:

Men jeg vil også forslå dig at prøve kjolen med og uden bh :)

0

Hej med dig

Jeg syntes, du skal overveje at vælge et corsage uden stropper. Så sidder kjolen også perfekt, fordi den kan glide på corsaget og ikke klistre til huden. :-) Mange brudekjole-forretninger sælger corsage der passer til. (Det må gerne være lidt længere end normalt - og ha' en dybere udskæring bagpå, hvis kjolen har det.) :-)

Mvh Theresia

0

Annonce ♥

Mine "piger" fylder bestemt godt i landskabet men for en gangs skyld slipper de for at blive buret inde :cheerleader3: kjolen sidder bare perfekt uden bh og så er det bare super behageligt!

0

Jeg er på uden holdet

0