heidi sigaard

bryllupskage

5 indlæg i dette emne

hej ja nu har jeg lige brug for jeres hjælp igen :cheerleader3:

jeg overvejer meget kraftigt at lave bryllupskagen selv, men er kommet i tvivl om hvor lange inden man kan lave den, jeg skal jo giftes midt om sommeren, hvad nu hvis det er mega varmt.

håber der er nogle der kan hjælpe.

knus heidi

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Bryllupskager med traditionelt fyld som chokolademousse og frugt mousser, skal helst laves dagen før. Det er noget med at fløde så umådelig let bliver fordærvet. Men man kan lave en kage, overtrække den og komme den i fryseren. Den skal så bare tøs op i et køleskab, gerne i en papkasse der kan suge af fugten.

Ellers kan du vælge at have en kage uden flødefyld, de kan nok tåle at stå et par dage inden de skal spises. Visse chokoladekager bliver enda bedre af et par dage på køl.

:cheerleader3:

Rigtig god fornøjelse

0

Del dette indlæg

jeg tænkte samme tanke som dig så¨her er et link jeg har fundet fra start til slut med fyld, bunde og alt til bryllupskagen.. og hvornår man kan starte på hvad:)

Håber det kan hjælpe lidt??

http://www.kageportalen.dk/index.php?optio...=view&id=17

der er en tidsplan nederst på denne side:)

0

Del dette indlæg

jeg tænkte samme tanke som dig så¨her er et link jeg har fundet fra start til slut med fyld, bunde og alt til bryllupskagen.. og hvornår man kan starte på hvad:)

Håber det kan hjælpe lidt??

http://www.kageportalen.dk/index.php?optio...=view&id=17

der er en tidsplan nederst på denne side:)

Det er så en tidsplan der netop ikke tager højde for flødens letfordærvethed.. og skal der laves meget fyld, med meget fløde så skal man altså passe lidt på.. :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer