Elizabeth

Elizabeth & Thomas - 18. September 2010

416 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg synes egentlig ikke der skal flere farver med, men skulle jeg sige en ville jeg vælge en anden nuance lyserød/pink eller en orange :bearhug:

Er helt ening. tror farvetemaet mistet hvis du tilføjer en til.

fedt sted hold da op hvor ser det lækkert ud.

0

Del dette indlæg

Hej alle,

Tusinde tak for jeres svar :bearhug:

Også tak for jeres søde kommentarer om min blog - jeg er glad for at I kan lide den. Det er et kæmpe stykke arbejde, der ligger bag den, så jeg er glad for, at det er en, I mener I kan bruge til noget...

Jeg tror, at jeg lader paletten ligge som den er indtil videre... måske har I ret i, at der bliver for meget "farvelade" hvis jeg tilføjer flere farver... orange var faktisk et godt bud, den havde jeg ingen gang selv tænkt på. Men jeg har svært ved at slippe ideen med den mintgrønne/støvede turkise/irgrønne farve... Jeg er ret hooked på disse billeder her:

(Resten af serien kan ses her - tjek også slideshowet i bunden, hvor jeg stjal billederne fra.)

Men der er selvfølgelig ikke meget 'vinter' over disse farver... hmmm. Det er svært at finde den fine balance mellem vinter og forår, synes jeg. der er heldigvis noget tid til jeg skal beslutte mig. Bare jeg kan beslutte mig for, at min kjole skal være elfenbensfarvet, så det en god start.

Forlovelsesbilleder

Jeg kom til at tænke på, at jeg formentligt snart modtager vores forlovelsesbilleder, og da jeg regner med at bruge dem til STD kort samt bryllupshjemmeside, så kan det være at disse kan bruges som udgangspunkt til at diktere hvordan paletten skal se ud.

Jeg glæder mig som et barn til at modtage billederne. De blev taget på Nørrebro Station af alle steder... :17: De blev taget for to weekender siden, og hun lovede at billederne ville være klar inden for et par uger, så nu må de snart være ved at være her... uh, jeg er spændt. Jeg ved at min kæreste kommer til at se hammerlækker ud, jeg tror den er værre med mig. Jeg var simpelthen så nervøs og stiv af skræk, så jeg er spændt på om hun havde nogle tricks så det ikke skinnede igennem alt for meget...

Brudekjoleprøvning

Nå, :c166:, jeg lovede at skrive lidt om min brudekjoleprøvning... det er gået godt, men jeg har desværre ikke noget jeg kan vise jer :rolleyes:.

For det første måtte man slet ikke tage billeder i butikken, og for det andet har min kæreste forlængst fundet vej herind, så jeg bliver desværre nok nødt til at vente med at fortælle meget mere om det, indtil vi når efter brylluppet. Jeg kan dog fortælle, at det er anden gang, at jeg har været ude og prøve kjoler, og min yndlingskjole fra første gang var stadigvæk min yndlingskjole anden gang. Det er en ret diva-agtig vinteragtig kjole, det nok ender med... så håber jeg I kan knække kjolen og gennemskue, hvad jeg mener med det :-S Blot synes jeg næsten det er gået lidt for hurtigt, hvis jeg allerede nu beslutter mig... jeg vil ikke snydes for at prøve rigtig, rigtig mange kjoler endnu :) Så jeg har to aftaler mere på torsdag. Iiiiiiiih - glder miiiiiig!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

TEMA

Da der ligger et fuglereservat ved Sophienberg, og der er en flot påfugl som vejrhane på tårnet, går jeg og overvejer et fugletema til brylluppet. Nu ved jeg ikke så meget om fugle, og kan egentlig ikke huske, om der er særlig mange fugle i marts måned, eller om de stadig slikker sol sydpå. Men de er nu søde, og er ret symbolske for foråret og starten på et nyt liv etc.

Jeg har lavet denne inspirationscollage med de fuglerelaterede ting, jeg lige kunne finde rundt omkring, og som nogenlunde matcher de farver jeg forestiller mig.

Jeg elsker smukke, finurlige fuglebure med masser af krummelurer, men er lidt i tvivl om hvordan man tolker ideen med fugle, der er buret inde til et bryllup (ikke så fri som fuglen længere... hmm?) Så jeg ville nok bare putte blomster, og hvis fugleburene kan holde til det, nogle lys i burene. Og så pynte op med fugle på grene og på bordene og uden på burene og så videre.

Og så en masse flotte lanterner, det tror jeg kunne matche rigtig fint.

Brylluppet, som jeg linkede til i forrige indlæg havde også et fugletema, som jeg pt. er meget betaget af.

0

Del dette indlæg

Når jeg ser de billeder du har linket til kan jeg godt forstå dine overvejelser omkring den mintgrønne. Det er godt nok en smuk farvesammensætning :thumbsupsmileyanim:

Jeg er helt vild med fugletemaet. Vi har ikke noget tema som sådan, men jeg regner med, at der skal være et fuglemotiv på vores indbydelser og menuer.

Det er en rigtig sød idé med fugleburene med blomster og lys inden. Men nok en god idé kun at lade fuglene være udenfor burene ;)

0

Del dette indlæg

Smukt smukt smukt :thumbsupsmileyanim: Det er da helt utroligt... kan godt lide din ide med fugleburene, men tror du har ret i at fuglene ska være uden for buret ;)

Du har bare allerede overvejet så mange ting... fantastisk.... :fløjt: ... blir mere og mere ivrig for at se mere :super:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Super god idé med fugle som gennemgående tema... Og det er jo også helt ok ikke at være fri som fuglen; det er vel fåtallet, der ikke ønsker nogle forpligtelser, så længe man ikke sidder alene i buret ;) Så klø bare på med burene - de kan bl.a. også være fine som bordkortsholdere...

0

Del dette indlæg

FORLOVELSESBILLEDERNE

IIIIIiiiiiiih jeg har glædet mig til at se vores billeder!!!! SÅ kom de, og jeg har glædet mig så meget til at vise jer dem.

I bedste amerikanske stil kontaktede jeg en fotograf som jeg havde luret på i lang tid, og sagt, at NU skulle vi have taget en "Engagement Session". Så jeg brugte hele weekenden på at finde ud af, hvad jeg skulle have på, og endte alligevel med en enkel sort kjole, et kæmpe cognacfarvet læderbælte for at se bare lidt 'edgy' ud og en sart rosa blomst i håret.

Så afsted, afsted med en kæmpe bums på hagen, og vinden ruskende i det nyopsatte hår og rivende i kjolen og en kæmpe nervøsitetsklump i halsen til Nørrebro station. Lokationen blev valgt, fordi det var et lidt anderledes sted at tage billeder, og så har vi boet mange år på Nørrebro så det var et sted som vi havde et tilhørsforhold til. Og så havde jeg set at fotografen havde brugt lokationen tidligere med et super resultat. Tjek www.noeyehasseen.com ud for at se flere af hendes billeder.

Vi fik billederne i morges, og venter til jeg har diskuteret med min kæreste, hvilke billeder jeg må lægge op af ham så I kan se flere... Indtil videre får I kun et par stykker med kun mig på, så I kan se stilen. Here goes...

Redigeret af Elizabeth
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer