isse_pigen

Vores fantastiske bryllup.. <3

81 indlæg i dette emne

Kære alle dejlige tøser her på BK!

Tiden går jo stærkt, og de sidste ja snart 2 måneder er for mit vedkommende bare fløjet af sted..

Kenneth og jeg havde det mest fantastiske bryllup og næsten alt gik som det skulle..

Tiden efter brylluppet har været med blandede følelser.. Vi har været hamrende lykkelige over at vi har fået hinanden, men samtidig havde jeg meget svært ved at håndtere at det hele var forbi, og tanken om at skulle komme til at glemme noget fra vores fantastiske dag gjorde mig meget sårbar..

Men jeg er ovenpå igen.. og vi har fået samlet rigtig mange billeder fra den store dag.. så nu må jeg hellere komme igang med beretningen som jeg håber mange af jer har ventet på..

Knus Fru Roer..

Redigeret af isse_pigen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det hele startede i vinteren 2004..

Kenneth og jeg gik på samme gymnasium, han i 3. g og jeg i 2. g..

En nat jeg stod i kø til byens diskotek begyndte min veninde at snakke med ham (de havde musik sammen i gym).. Og jeg tænkte "han er da meget sød ham der"..

Kort efter begyndte vi at snakke lidt sammen.. hurtigt udviklede det sig til MANGE sms'er om dagen og efter en måneds tid nåede vi til nytårsaften..

Jeg var meget sløj, men var alligevel taget til fest hos min veninde.. Efter midnat aftalte Kenneth og jeg at vi skulle mødes inde i byen, og på trods af min feber og dundrende hovedpine glædede jeg mig..

Nytårsaften 2004/2005 fik jeg mit første kys, og jeg fra det øjeblik var jeg bare solgt!

Min hovedpine og feber viste sig mandagmorgen at være kyssesyge :)

Fredagen efter nytårsaften kom Kenneth på besøg.. her vidste han jeg havde kyssesyge, men mente ikke selv han kunne blive syg.. men jeg havde selvfølgelig præsteret at smitte Kenneth, men fandt vi først ud af en måned senere..

Tiden gik stille og roligt, men jeg vidste at Kenneth var "The one".. :thumbsupsmileyanim:

I slutningen af september 2005 mente min mor det var på tide jeg smuttede hjemmefra, og lejligheden bød sig til at slå pjalterne sammen med min drømmefyr.. Vi fandt hurtigt en lille lejlighed i udkanten af byen, så midt november flyttede vi sammen.. Her kunne vi afprøve om det virkelig skulle være os to mens jeg gjorde 3. g færdig og inden vi forhåbentlig skulle flytte sammen til det store farlige København..

Vi havde en fantastisk tid sammen i vores første lejlighed.. der var næsten altid liv i lejligheden i form af venner og fester, og det var en rigtig god tid.. Vi boede stadig tæt på vores forældre så det var stadig let at være ung, med støtte fra de gamle..

Foråret kom og jeg fik min hue.. Tiden var nu til at flytte til den store by..

Studierne startede og det var tid til at finde nye venner..

Vi faldt hurtigt til, og efter at svigerforældrene købte en lejlighed vi kunne leje var alt bare perfekt..

Vi fandt begge job i en Rema1000 lige rundt om hjørnet, og vi fik meget hurtigt en hverdag..

Efter 2 ½ år i Lyngby friede Kenneth til mig på en rigtig hyggelig og romantisk tur i Nordtyskland.. og mit svar var selvfølgelig "JA"! - et nyt kapitel i vores liv skulle skrives.. Jeg havde aldrig været i tvivl om at Kenneth var manden i mit liv, og nu havde han også bekræftiget at jeg var kvinden i hans..

I en lykkerus fortalte vi vores forældre den strående nyhed som de alle blev meget overrasket over..

Vi fik sat datoen og d. 11 juli 2009 skulle vi blive til hr og fru Roer..

Tiden op til brylluppet kan i følge i min planlægningstråd, men de sidste dag op til og selvfølgelig selve dagen kan i læse om her..

Nu ved i lidt om hvem vi er, så håber i vil nyde "vores dag".. :):kiss:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

De sidste dage op til brylluppet var der knald på.. Jeg er ked af jeg ikke rigtig har nogen billeder før på dagen.. så indtil videre er det uden billeder.. men jeg lover der kommer MANGE fra dagen..

Vi havde mere eller mindre planlagt hele brylluppet fra vores bopæl i Lyngby, men det hele skulle finde sted 150 km sydpå i byen Nykøbing Falster..

Selvom man har planlagt det meste og tror at de sidste ting lige kan laves på et par dage så bliver man vældig overrasket..

Vi skulle ha lavet de sidste kirkehæfter, lavet bordkort, hente kjolen, lave bordplan mm mm mm.. jeg følte pludselig at listen var uendelig lang.. Samtidig med det skulle vi jo lige ha lavet en bryllupskage og bagt lidt kage til receptionen..

Mandagen før brylluppet havde manden og jeg det første egentlige projekt.. Vi skulle bage småkager til receptionen.. og da vi havde bagt en ordenlig portion og jeg egentlig mente at der var ved at være nok sagde K. at vi nok skulle bage en portion mere.. og heldigvis for det, for de viste sig senere at blive spist alle sammen..

Om tirsdagen var jeg inde og prøve min fantastiske kjole for sidste gang.. som nogen af jer nok husker så havde jeg et kæmpe dilemma angående strop på kjolen eller ej.. men da jeg fik kjolen på den tirsdag var jeg slet ikke i tvivl.. de havde simpelthen lavet stroppen så tarvelig tynd og sjusket så den skulle bare ikke være der.. men ellers så passede kjolen heldigvis perfekt.. Alle de gange jeg havde prøvet min kjole havde jeg gået og spekuleret over hvilken størrelse den var.. havde jo tabt mig en del.. men heller ikke den dag fik jeg svar på mit spørgsmål..

Resten af tirsdagen blev brugt til at pakke de sidste ting ned og med kjolen pakket i en kasse så gemalen ikke kunne se den, drønede vi mod det flade falster..

Onsdagen stod så på bagning.. Men inden skulle vi lige have smidt et telt op i svigerforældrenes have til receptionen.. Det tog hele formiddagen og til først på eftermiddagen.. men fint blev det med gulv og det hele..

Bagningen skulle så igang og vi skulle have bagt bunde til bryllupskagen.. Der skulle bages 8 chokoladebunde (bagte 4 og delte dem) og så skulle der bages 4 marcipanbunde.. Efter bundene var blevet bagt var det tid til muffins.. Her fik vi også lige bagt en 200 stk..

Torsdagen stod igen i kagens tegn.. vi skulle ha lavet fyldet og ha lagt kagerne sammen.. det havde vi bestemt ikke tid til om fredagen.. Men ellers gik torsdagen med de sidste småting der skulle på plads.. + servietfoldning..

Fredag formiddag skulle vi ud og sætte servietter, gaveæsker, bordkort mm ude på kroen hvor selve festen skulle holdes.. Det blev bare kanon godt.. minimalistisk og stilet.. lige som vi havde tænkt det..

Fredagen stod så også på "borddækning" ude hos svigerforældrene.. eller, vi skulle ordne duge, sætte bordene som vi ville have dem mm.. resten af selve borddækningen måtte køkkenpigen ordne om lørdagens mens vi var i kirke, for regnen og blæsten kunne have ødelagt det hele hvis vi var begyndt fredag.. Men der blev ordnet blomster til kroen, til receptionen og til kirken.. K.'s faster har en blomsterbutik og stod for det hele.. det var bare super.. og hun gør altid et mega flot stykke arbejde.. så var slet ikke bekymret for min brudebuket som jeg først måtte se lørdag inden jeg skulle i kirken..

Resten af fredagen stod på pyntning af bryllupskagen.. og nøøj hvor blev den flot.. var virkelig stolt.. på køl med dem så de var klar til at blive kørt på kroen om lørdagen..

Fredag aften var det tid til at sige godnat og farvel til min kærste gennem 4 ½ år.. Og da han var kørt ud til sine forældre var det tid for mig at få K.'s morgengave færdig.. samtidig med et langt bad hvor jeg efter en meget hård uge kunne slappe af..

Omkring kl 23 smuttede jeg i seng.. jeg følte mig træt, men alligevel gik der over en time inden jeg faldt i søvn.. Min sidste nat som Frk. Louise Roer Flindt Sørensen..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så fortsætter vi tøser.. nu har jeg vist fået samlet alle de billeder der skal til for at lave en fantastisk beretning..

Lørdag morgen, den store dag.. Min veninde skulle komme kl 8 og lige spise lidt morgenmad inden vi skulle afsted til frisør og make-up damen..

Det var meningen jeg skulle op halv otte, men allerede kl syv kunne jeg bare ikke ligge under dynen længere..

Spændt på dagen stod jeg op og listede ned i køkkenet, og hurtigt efter kom min mor og hendes mand og gjorde mig selvskab..

Omkring kl 8 havde min veninde fundet vej til min mors hus og vi fik indtaget lidt kaffe og et enkelt stykke franskbrød inden turen gik videre..

Da vi kom op til frisøren var jeg forholdsvis rolig, jeg tog vist ikke tingene så tungt.. jeg tror bare at jeg nød dagen som den nu engang ville blive..

Tiden hos frisøren gik stærkt, og J og jeg snakkede meget om at frisøren ikke var særlig rutineret og egentlig heller ikke særlig dygtig.. det er nok det jeg fortryder mest ang. brylluppet.. at jeg ikke fortalte hende hvad jeg syntes om det hun lavede.. håret holdt ikke særlig længe, og så er det rimelig øv at have betalt 700 kr for det.. nåh men timerne gik og efter 1 ½ time ca var vi færdige hos frisøren.. troede vi.. for undervejs havde vi opdaget at de inde fra Lilly havde syet kammen forkert på mit slør, så vi måtte have fat i noget fiskesnørre og ha syet sløret om.. men det lykkedes.. troede vi.. da vi skulle til at ud af døren opdagede J at frisøren også havde formået at sy sløret forkert på.. så mig tilbage i stolen og ha syet sløret om.. Men efter ca 2 timer var jeg klar.. og næste projekt var så make-uppen..

T. som skulle lægge make-up var rigtig sød, havde jo været deroppe og få lagt prøve make-up så hun gik friskt til den.. og det blev super godt.. Det var rigtig dejligt at have J med derop, for som i kan se på billederne der kommer så var mit slør MEGET langt.. og måtte være i en bærepose som J stod og holdt.. hehe.. har set meget sjovt ud når der er kommet kunder ind i butikken.. men det var super hyggeligt..

Kl nærmede sig 12, og jeg manglede stadig at hæve penge til musikken og fotografen.. Ikke super smart.. men egentlig troede jeg at jeg bare kunne hæve et par tusinde i de forskellige banker der lå lige i nærheden.. MEN nej.. jeg kunne kun hæve 2000 og stod pludselig og manglede 5000 kr.. Nåh, ned til bilen (havde lånt min mors mercedes sportsvogn hehe..) og hen til min egen bank mens J sad og holdt sløret i bilen, ud og hæve penge og tilbage til min mor..

Jeg tror ikke jeg blev stresset på noget tidspunkt.. Egentlig tænkte jeg "hvis noget skal gå galt så lad det.. jeg kan ikke styre eller ændre noget af det i dag alligevel"..

Så tøser.. nu kommer de første billeder.. :):ilovebryllupsklar:

Det første er ikke så godt, men der kan i se make-uppen.. står jo og spiser.. med sløret i en pose og en snor over skulderen.. lidt komisk..

post-36011-1252586548.jpg post-36011-1252586597.jpg

0

Del dette indlæg

Klokken nærmede sig efterhånden 13, og jeg havde endelig fået beordret familien i tøjet så de kunne hjælpe mig i kjolen..

Mens jeg gik og ventede på de blev klar fik jeg smidt tøjet og hoppet i min mors morgenkåbe.. og jah det kom der sørme også et sjovt sjovt billede ud af..

post-36011-1252586950.jpg

Jeg er hamrende flot ikke? De gik alle sammen og kaldte mig posedame.. det forstår man jo ikke :)

Mens jeg havde været til frisør havde min kommendes faster og søster været forbi med den smukke brudebuket..

Den får i også lige et billede af..

post-36011-1252586960.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så var det endelig på tide at få bruden i kjolen..

Det har jeg desværre ingen billeder af, da stort set alle (inklusiv min mors genbo) stod og hev og drejede i kjolen.. MEN, jeg har da lige et billede af den kommende brud da jeg var klar til afgang.. Smykkerne var kommet på, og jeg havde fået min buket i hånden.. Nu var det virkelig ved at være..

post-36011-1252587219.jpg

0

Del dette indlæg

Dejligt at læse med... Og elsker at følge dig via billeder på DAGEN. Jeg må i øvrigt huske på det med posen - har selv et slør på 3 meter, der skal fragtes rundt :)

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg

Dejligt at læse med... Og elsker at følge dig via billeder på DAGEN. Jeg må i øvrigt huske på det med posen - har selv et slør på 3 meter, der skal fragtes rundt :)

Man ser SÅÅÅ fjollet ud, men det er lige hvad der fungerede.. hehe..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Som sagt var det nu tid til at komme mod kirken.. jeg var kommet i kjolen, og klokken nærmede sig efterhånden 13.15.. et kvarters tid før jeg skulle være der (eller rettere 10 min).. præsten havde gjort mig meget opmærksom på at jeg skulle være der 5 min før, og at jeg bestemt ikke måtte komme for sent da der skulle være en vielse igen senere..

Jeg vidste at mine kære forældre (mor, bonusfar og søster) havde haft gang i noget med den bil jeg skulle køres i kirke i.. og jah.. de havde jo selvfølgelig pyntet den super flot..

post-36011-1253308257.jpg

0

Del dette indlæg

Da vi var 300 meter fra kirken var jeg ikke i tvivl om at vores fotograf havde holdt sin aftale.. han stod og knipsede løs på kameraet allerede da bilen nærmede sig.. Det var helt vildt.. at ankomme til en helt tom kirkeplads.. at vide at ALLE de mennesker man virkelig HOLDT af bare sad derinde og ventede på MIG..

Da vi var helt oppe foran kirken stoppede min bonusfar, og min mor og jeg forsøgte at stige ud af bilen.. følte jeg havde skørt, slør og kjole helt op over ørerne.. men inden på den anden side af døren stod min elskede og ventede på MIG!

post-36011-1253308684.jpg

0

Del dette indlæg

Klokkerne stoppede med at ringe.. og det var nu det var nu..

Jeg vidste at manden i mit liv ville stå på den anden side af døren og vente på mig.. og det øjeblik hvor jeg stod derude med min mor, så fredfuldt og med spænding i hele kroppen, gik det op for mig at jeg var det lykkeligste menneske i hele verden.. tænk sig at få lov til at dele hele sit liv med den man elsker mest i hele verden.. om meget få øjeblikke ville dørene gå op..

Jeg havde efterhåden besøgt kirken en del gange for at se den laaaange vej op til alteret.. og da dørene gik op var dette hvad der ventede mig..

post-36011-1253309196.jpg

(er taget ca. halvvejs oppe ad gulvet)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer