Sign in to follow this  
Followers 0
Guest BlueHearts

Egne etiketter til vinflasker

15 posts in this topic

Annonce ♥

Jer der selv laver etiketter, skriver I så på hvilken vin det er? Jeg mener det er jo meget fint med egne etiketter, men jeg synes egentlig at det er synd at gemme de dyre dråbers identitet (der er mange der godt kan lide at vide hvilken vin de drikker)

0

Jer der selv laver etiketter, skriver I så på hvilken vin det er? Jeg mener det er jo meget fint med egne etiketter, men jeg synes egentlig at det er synd at gemme de dyre dråbers identitet (der er mange der godt kan lide at vide hvilken vin de drikker)

Jeg har det på præcis samme måde :)

Ville være ked af at skulle drikke en "X og Y's bryllupsvin", uden at vide hvad der reelt var..

0

Annonce ♥

Jeg havde selv i tankern at lave dette. Men havde samme tanke som Lena ... Så hvis jeg får tid, så er det vel op til mig hvad der skal stå på etiketten :)

Jeg skriver ihvertfald navnet på vinen og årgang på, men måske bare ikke så stort og prangende som på dens eget label ;)

0

Min plan var at lave en etiket til forsiden af flasken med vores navne/monogram (hvis ellers vi kan finde en kreativ sjæl, der vil lave et til os :) )og vores vielsesdato. Derudover en etiket til bagsiden, så folk kan se, hvilken vin det er :ilovebryllupsklar:

Når jeg har lavet mine egne vinetiketter har jeg altid ladet etiketten på bagsiden blive siddende, så man kan se, hvilken vin, det er man drikker.

Her er et par eksempler på vinetiketter, jeg har lavet:

post-22726-1252532526.gif :denmarkflag:post-22726-1252532538.gif

Edited by Coach Lajla
0

Min plan var at lave en etiket til forsiden af flasken med vores navne/monogram (hvis ellers vi kan finde en kreativ sjæl, der vil lave et til os :ilovebryllupsklar: )og vores vielsesdato. Derudover en etiket til bagsiden, så folk kan se, hvilken vin det er :cheerleader3:

Når jeg har lavet mine egne vinetiketter har jeg altid ladet etiketten på bagsiden blive siddende, så man kan se, hvilken vin, det er man drikker.

post-22726-1252532526.gif :cheerleader3:post-22726-1252532538.gif

Du er da sej :)

Kunne du mon tænke dig at hjælpe os? :denmarkflag:

0

Annonce ♥

Min plan var at lave en etiket til forsiden af flasken med vores navne/monogram (hvis ellers vi kan finde en kreativ sjæl, der vil lave et til os :thumbsupsmileyanim: )og vores vielsesdato. Derudover en etiket til bagsiden, så folk kan se, hvilken vin det er :cheerleader3:

Du er da sej :thumbsupsmileyanim:

Kunne du mon tænke dig at hjælpe os? :cheerleader3:

:cheerleader3:

0

Min plan var at lave en etiket til forsiden af flasken med vores navne/monogram (hvis ellers vi kan finde en kreativ sjæl, der vil lave et til os :thumbsupsmileyanim: )og vores vielsesdato. Derudover en etiket til bagsiden, så folk kan se, hvilken vin det er :cheerleader3:

Du er da sej :thumbsupsmileyanim:

Kunne du mon tænke dig at hjælpe os? :cheerleader3:

:cheerleader3:

Sorry - glemte dig lige lidt...

Send mig en PM med din mailadresse, så skriver jeg tilbage til dig...

0

Min plan var at lave en etiket til forsiden af flasken med vores navne/monogram (hvis ellers vi kan finde en kreativ sjæl, der vil lave et til os :thumbsupsmileyanim: )og vores vielsesdato. Derudover en etiket til bagsiden, så folk kan se, hvilken vin det er :thumbsupsmileyanim:

Er lidt nysgerring hvordan printer du dem ud så de bliver så pæne?

0

Annonce ♥

Dem af jer der har været igang med at være krea - fjerner I de originale etiketter eller sætter I bare jeres egne oven på?

Jeg lægger et stykke vådt køkkenrulle over etiketten og efter et par timer kan den fjernes meget nemt. Herefter limer jeg min egen på med en limstift... Det er faktisk meget enkelt. :thumbsupsmileyanim:

0

Min plan var at lave en etiket til forsiden af flasken med vores navne/monogram (hvis ellers vi kan finde en kreativ sjæl, der vil lave et til os :thumbsupsmileyanim: )og vores vielsesdato. Derudover en etiket til bagsiden, så folk kan se, hvilken vin det er :thumbsupsmileyanim:

Er lidt nysgerring hvordan printer du dem ud så de bliver så pæne?

Det er vel meget afhængig af printeren - jeg er så heldig at have en Oki farvelaserprinter. Den er rigtig god! Jeg havde tidligere en Canon Ink printer, og den synes jeg også var god... Normalt lægger jeg billedet ind i et word dokument, og så lysner jeg billedet lidt, for ellers kan de godt blive for mørke... :cheerleader3::cheerleader3:

0