Posted September 9, 2009 · Report post Jeg vil lige dele et link med jer, de er rimelig billige og så er portoen også til at betale http://www.glitz4girlz.com/ Det koster £4 at få sendt til DK. De har rigtig mange facinators i alskens farver. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 9, 2009 · Report post Uh... det bliver dyrt... meget meget dyrt... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 9, 2009 · Report post hvor der er mange lækre ting på den side. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 9, 2009 · Report post Glæder mig at den kan bruges 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 9, 2009 · Report post Uuuuuuuuuhhh...... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 9, 2009 · Report post Tør jeg kigge? Jeg falder jo bare over noget jeg bare MÅ eje.... men der er ikke tid nok. Dagen er jo lige om hjørnet! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 9, 2009 · Report post Tør jeg kigge? Jeg falder jo bare over noget jeg bare MÅ eje.... men der er ikke tid nok. Dagen er jo lige om hjørnet! Det er en engelsk butik så det kan du godt nå ;) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 9, 2009 · Report post Tør jeg kigge? Jeg falder jo bare over noget jeg bare MÅ eje.... men der er ikke tid nok. Dagen er jo lige om hjørnet! Det er en engelsk butik så det kan du godt nå ;) Fyyyyy..... nu har jeg kigget. Jeg skal helt sikkert have noget, men ikke i denne omgang. Jeg skal til bryllup i foråret, så der skal jeg helt sikkert have sådan en lækker sag! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 9, 2009 · Report post Farlig side, siger jeg bare 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites