susanne nicolaisen

den smukkeste dag

106 indlæg i dette emne

Annonce ♥

pludselig er det tid. Jeg er ret fattet og glæder mig bare til at se Claus. Jeg ved at resultatet nok er givet på forhånd, at alle tingene er på plads og hvis noget går galt, var det nok gået galt uanset hvad. Min veninde har tårer i øjnene, da hun har rettet slæb og slør. Hun smiler og siger "nej, Sanne. Nu er jeg nødt til at gå"

Jeg smiler bare og er inderligt glad og tillidsfuld. En af mine gode sider er nok at jeg kan synke helt ned i nuet, når jeg er på-

Min far er også rørt og jeg er bare SÅ SPÆNDT!!!! :cheerleader3:

Kirketjeneren siger "er i klar?"

Så kan jeg høre orglet bruse, mens døren foran mig. Jeg smiler og holder fast i min far og træder ind i kirken

post-32248-1252776910.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

præsten holder en skøn, personlig tale. Mange gæster spurgte bagefter om hun kendte os personligt. Hun kender os selvfølgelig fra lokalområdet, men ikke mere end det. Så det taler absolut til hendes fordel, at hun fik spurgt så diskret om mange ting, og ud af det fik stykket denne smukke tale sammen. Hun fik da osse med i tale at hun "har aldrig set så flot et kirkehæfte"

Sanne var meget stolt!!!

post-32248-1252777402.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Iøvrigt, da vi var til samtale med præsten og hun snakkede om "at give hånd derpå" , skulle det jo være ligesom et alm håndtryk. Som et håndslag, på at en aftele var indgået.

Claus grinede og lod som om han spyttede i hånden inde han skulle give mig den:-) Vi grinede lidt af det på vej hjem og snakkede lidt om, om vi skulle gøre det på dagen.

Under vielsen, da hun så sagde "så giv hinanden hånden derpå", kikkede vi på hinanden, smilede stort, spyttede i hånden og gav hinanden et gammldaws håndslag på, at det var en bindende aftale.

Det udløste en del morskab blandt gæsterne og præsten grinede osse da hun fortsatte.

Derfor sidder Claus og fniser stort på det næste billede. O gman kan se at både præst og forlover og svigerfar griner lidt

post-32248-1252778474.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

under hele vielsen strømmede solen ind ad vinduerne og der var to sommerfugle, der fløj rundt inde i kirken. Jeg tog det som et godt tegn og på følgende billede beder fotografen mig om at se op på sommerfuglen.

De efterfølgende billeder, er de officielle "glansbilleder"

post-32248-1252780557.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer