susanne nicolaisen

den smukkeste dag

106 indlæg i dette emne

Suværent billed - han er da for dejlig :cheerleader3:

vores dejlige Emil fik osse øje på sommerfuglene

post-32248-1252781638.jpg

Åhhh hvor er det bare et godt billed !!... kan godt forstå at du er glad for det - stort tillykke med dagen :cheerleader3:

og mit absolutte yndlingsbillede. Jeg græd næsten da jeg så det. Synes det er så intimt og smukt

post-32248-1252783895.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Suværent billed - han er da for dejlig :cheerleader3:
vores dejlige Emil fik osse øje på sommerfuglene

post-32248-1252781638.jpg

Åhhh hvor er det bare et godt billed !!... kan godt forstå at du er glad for det - stort tillykke med dagen :cheerleader3:

og mit absolutte yndlingsbillede. Jeg græd næsten da jeg så det. Synes det er så intimt og smukt

post-32248-1252783895.jpg

Rigtig mange tak. Hvor er du sød :blush::cheerleader3::denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

grineflip på vej...

post-32248-1252782764.jpg

ÆÆÆæælsker bare det billede her!!! ser bare ud til at I havde en fantastisk dag :-) og hvor var du smuk!

tak, hvor er du sød Vivian :thumbsupsmileyanim:

Ja ligefrem smuk er jeg jo ikke på billedet her, men der er ingen tvivl om at det er en glad brud :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

jo altså: man prøversidder jo ikke en kjole i flere timer. Med min barm, skulle jeg ha haft stropper på. Jeg havde en stropløs BH på under kjolen. Min kjole var "fully boned", så der var 10 stivere i toppen. Når jeg sad ned, pressede stiverne ind under barmen, ind på bøjlerne i BH´en. Det gjorde helt ærligt møg-ondt efter et par timer. Så kl 01:30 kunne jeg ikke længere. da jwg kom af med kjolen oppe på værelset, havde jeg blå mærker under barmen og "brænd" mærker på ryggen, der hvor silikonebåndet fra den stropløse BH, havde siddet og gnavet. Så det var en kæmpe lettelse da den kom af- Jeg festede da bare videre i det tøj jeg havde gemt til dagen efter. Bare ærgeligt: festen blev ikke dårligere af den grund. :carrot: :carrot: :carrot:

Håret begyndte allerede at falde ned inde i kirken, og på de fleste nærbilleder fra fotografen kan man se valken er ved at snige sig ud i siden. Jeg kan dog redigere det meste væk i et fotoprogram, men det var sg da surt alligevel. Så da sløret var revet i stykker, gike det helt galt med frisuren; derfor havde jeg løst hår resten af natten.

Men sådan var det jo bare, kunne ikke gøre noget ved det alligevel - så vi dansede bare videre m løst hår

kanon fest, kanon band - jef hang sg ikk i bremsen pga grimt hår :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

Hvor lyder det bare godt Sanne. Håber at jeg ligesom dig bliver i stand til at ignorere de "små" svipsere og bare nyde oplevelsen fuldt ud! :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har skrevet det før, men må sige det igen; du er fantastisk smuk på billederne!! - også der, hvor du får grineflip, for lykken stråler ud af dig!

Ærgerligt med kjole og håret, men super du bare kunne feste videre; jeg kan godt forestille mig, man er så "høj", at der skal mere til vælte læsset :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

kære Sanne

Nu har jeg endelig haft tid til at sidde i ro og mag og NYDE alle jeres billeder og beskrivelser.. Det er en smuk beretning, og jeg kan mærke det der lille sug af missundelse, altså på den bedst tænkelige måde da :thumbsupsmileyanim: Fotografens montage stil får tiden til at stå stille, som om man næsten var der selv.. Det er ret fedt!

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej Sanne

Hvor er det bare en smuk bog!!! Den kan jeg godt forstå, at du er glad for og lige vil flashe lidt :thumbsupsmileyanim:

Må man spørge, hvor du har fået den lavet og hvad du har givet for den? Sådan en kunne jeg da også godt tænke mig, når vi engang er blevet gift (suk, der er læææænge til ...)

Mange hilsner fra Tanja

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer