susanne nicolaisen

den smukkeste dag

106 indlæg i dette emne

under hele vielsen strømmede solen ind ad vinduerne og der var to sommerfugle, der fløj rundt inde i kirken. Jeg tog det som et godt tegn og på følgende billede beder fotografen mig om at se op på sommerfuglen.

De efterfølgende billeder, er de officielle "glansbilleder"

post-32248-1252780557.jpg

Dette billede er helt fantastisk - smukt, smukt, smukt

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

under hele vielsen strømmede solen ind ad vinduerne og der var to sommerfugle, der fløj rundt inde i kirken. Jeg tog det som et godt tegn og på følgende billede beder fotografen mig om at se op på sommerfuglen.

De efterfølgende billeder, er de officielle "glansbilleder"

post-32248-1252780557.jpg

Dette billede er helt fantastisk - smukt, smukt, smukt

tak søde Lena. Er rigtig tilfreds med det :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Gæsterne begyndte så småt at køre mod Gjerrild Kro, mens vi stod ind den ventende Jaguar, der skulle køre os på fotolokation, på Mejlgård Slot.

Fotografen fik lige fat i os inden vi satte os ind og fortalte at vi skulle lige prøve at holde ind til siden oppe på bakken, inden man kører ned mod slottet.

Han havde en idé med at lave en lillle serie billeder, hvor bilen var gået i står og jeg skrider fra det hele. De blev faktisk osse rigtig gode.

post-32248-1252782370.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

rigtig mange tak. Det var det osse. Vi har fået overstrømmende tilbagemeldinger på både det kreative, selve festen, præstens tale, bandet, maden mm.

Det klappede alt sammen, undtagen min kjole og frisure, som røg efter brudevalsen

knus Sanne :cheerleader3::cheerleader3::blush:

0

Del dette indlæg

rigtig mange tak. Det var det osse. Vi har fået overstrømmende tilbagemeldinger på både det kreative, selve festen, præstens tale, bandet, maden mm.

Det klappede alt sammen, undtagen min kjole og frisure, som røg efter brudevalsen

knus Sanne :cheerleader3::cheerleader3::blush:

Say what??? :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

jo altså: man prøversidder jo ikke en kjole i flere timer. Med min barm, skulle jeg ha haft stropper på. Jeg havde en stropløs BH på under kjolen. Min kjole var "fully boned", så der var 10 stivere i toppen. Når jeg sad ned, pressede stiverne ind under barmen, ind på bøjlerne i BH´en. Det gjorde helt ærligt møg-ondt efter et par timer. Så kl 01:30 kunne jeg ikke længere. da jwg kom af med kjolen oppe på værelset, havde jeg blå mærker under barmen og "brænd" mærker på ryggen, der hvor silikonebåndet fra den stropløse BH, havde siddet og gnavet. Så det var en kæmpe lettelse da den kom af- Jeg festede da bare videre i det tøj jeg havde gemt til dagen efter. Bare ærgeligt: festen blev ikke dårligere af den grund. :carrot: :carrot: :carrot:

Håret begyndte allerede at falde ned inde i kirken, og på de fleste nærbilleder fra fotografen kan man se valken er ved at snige sig ud i siden. Jeg kan dog redigere det meste væk i et fotoprogram, men det var sg da surt alligevel. Så da sløret var revet i stykker, gike det helt galt med frisuren; derfor havde jeg løst hår resten af natten.

Men sådan var det jo bare, kunne ikke gøre noget ved det alligevel - så vi dansede bare videre m løst hår

kanon fest, kanon band - jef hang sg ikk i bremsen pga grimt hår :cheerleader3::cheerleader3::blush:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer