Sign in to follow this  
Followers 0
LAN

27 dage tilbage

2 posts in this topic

Ja, som overskriften siger, så er der nu 27 dage tilbage til vi skal velsignes i kirken og jeg synes slet ikke der er styr på noget som helst.

Ifølge min liste, så er jeg da meget pænt med, men indeni, så er jeg helt på herrens mark.

Så alle I der er lige op over eller som har været turen igennem, hvor meget eller lidt manglede I med 4 uger tilbage til den store dag??

Mange hilsner fra én som nu begynder at mærke "bryllups-nerverne" :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Ja, som overskriften siger, så er der nu 27 dage tilbage til vi skal velsignes i kirken og jeg synes slet ikke der er styr på noget som helst.

Ifølge min liste, så er jeg da meget pænt med, men indeni, så er jeg helt på herrens mark.

Så alle I der er lige op over eller som har været turen igennem, hvor meget eller lidt manglede I med 4 uger tilbage til den store dag??

Mange hilsner fra én som nu begynder at mærke "bryllups-nerverne" :blush:

Uhhaa.. ved lige hvordan du har det.. min mave er også fyldt med sommerfugle, om jeg nu får det hele med osv.. Specielt fordi vi er på lav budget, og de sidste penge (som er til maden,) kan vi først ligge næste gang vi får løn.. Så.. det kilder dejligt i maven.. nu tager manden også til tyskland på fredag og køber det sidste af det meste.. så kan det være der kommer ro på derefter.. MEn vi mangler alt og intet.. Mangler feks smykker (har nødløsninger) strømpebukser, brudebuket, lidt pynt, papirduge til kaffen, musik(laver hjemlav.cd'er) toiletkurv, lillemandens tøj(han kan jo ikke ha dåbskjolen på hele dagen :cheerleader3: )samt bonussønnens, Bordløber, lange lys, pynt til forret, snakcs til velkomsten, samt lave frikadeller og lassagene selv..

tror det var det...

HMm.. lidt mere end jeg havde regnet med.. men godt du lavede denne tråd, så fik jeg da lige styr på det..

hilsen hende der nærmest helt er oppe og ringe.. :cheerleader3: Weeeee

0