Sign in to follow this  
Followers 0
Guest HannahChr

Sådan blev vores invitationer

12 posts in this topic

De er lavet i A5 størrelse og så "knækket" på midten som en lille bog. De er betrukket med lyst kalveskind og indeni er de beklædt med tyndt deko tapet. Der blev lavet en lomme i til de tre praktiske sedler som Ønskeliste, Menu og Praktiske Oplysninger. På den modsatte side er selve invitationen klæbet på. Min kæreste som er bogbinder lavede bøgerne i et ruf og så sad jeg og klippe-klistrede sammen med min brudepige dagen efter. Bogstaverne på forsiden er vores forbogstaver og de er malet med speciel lædermaling i guld. Det lille hjerte på den midterste er fordi penslen smuttede for mig og måtte derfor prøve at redde det på en elegant måde, he he.

Der blev 18 ialt til 30 mennesker :cheerleader3:

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Ih, takker :D

Ja, det er super han kan sådan noget. Var så stolt da de var færdige. Eller jeg var ihvert fald, he he. Havde været en tur i panduro om formiddagen og havde siddet og klippet og klistret en del timer. Så kommer han hjem og foreslår denne idé og så blev jeg lidt mopset for nu havde jeg siddet og klippet og limet så fint, men efter at have smagt lidt på idéen så syntes jeg rigtig godt om det og jeg kunne også ligge lidt af presset fra mig, så det var bare super!

0

Annonce ♥

Jeg sidder lige og tænker hvor fedt det må være for jeres gæster, når de åbner kuverten og kan trække sådan en super stilet og lækker læderindbundet invitation op - bare det at sidde og røre ved sådan noget lækkert materiale!

Stilen er jo kæmpe gennemført og emmer langt væk af stil og luksus!

Thumbs up og gid jeg var lige så krea, herfra! :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥