Bøttern

HJÆLP, der er vist flere herinde der mangler en sanger

27 indlæg i dette emne

Vi er vist flere der mangler en sanger til vores bryllup. :smash:

Hvis der er nogen der har hørt om nogle, eller kender nogen der kan synge så sig til, der er lige meget om de er fra Jylland, Fyn, Sjælland eller nogen andet sted fra. Det er jo folk der skal giftes alle steder.

Det kunne være fedt hvis vi kunne lave en tråd med mail adresser eller ligenden til sanger der vil tjene lidt ekstra penge. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så vil jeg da lige fortælle om min gode oplevelse med Inmusic. Jeg snakkede flere gange med Lars Eeg for at finde den helt rigtige sangerinde, der skulle overraske min mand efter vielsen.

Det blev Kit (som man vist ikke kan finde på hjemmesiden, men Lars har link til lydklip m.m.)

Hun mødte op sammen med en guitarist, og de leverede den smukkeste akustiske udgave af "From This Moment", jeg nogensinde har hørt. Det var helt perfekt! :thumbsupsmileyanim: Både min mand og jeg havde tåre i øjnene, og vores gæster var vilde med det. :thumbsupsmileyanim:

Alene ville hun have kostet 2200 kroner - med guitaristen blev det 600 mere. Det var alle pengene værd!

Hun er fra Københavnsområdet, men jeg tror nok, hun tager rundt i landet også. Det kender jeg ikke prisen for. De skulle ud til Middelgrundsfortet og spille for os, og der betalte vi for deres færgetur.

Redigeret af Majbrit
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg kan varmt anbefale www.bryllupssanger.dk

Hun hedder Ulla og jeg havde bestilt hende til at komme og synge for Andreas til vores bryllup..

Hun synger så fantastisk og er ret billig..

Vi betalte 1650 kr for at få hende ud og synge.. :-)

Hun bor i Sorø..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan varmt anbefale Cathrine Benedikt - hun er her fra Aalborg og er en fabelagtig sangerinde. Hun er heller ikke vild dyr at få ud og synge.

Jeg ville godt tilbyde mig selv også. Jeg har sunget i kor og solo en del år, men jeg er ikke lige helt på toppen på nuværende tidspunkt, døjer med noget efterårssyge. Men hvis nogen skulle være interesseret, så sender jeg gerne en lydfil. Bare skriv en PM...

God jagt piger... :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har selvfølgelig ikke oplevet hende endnu, men jeg regner med at bruge Tina Lynderup med hjemmesiden www.tinalynderup.dk, hun synger a capella, men der er vidst også mulighed for, at hun kan tage en guitarist med... :cheerleader3:

Hendes stemme lyder meget kraftfuld hvilket jeg synes er en god ting når man skal synge a capella imellem mange mennesker... Hun skal have 750 for at synge én sang, og 900 for to som er det jeg har bestilt, og så kan jeg ikke lige huske flere priser, men så kommer der statens takster for kørselsgodtgørelse oveni... Hun bor i Videbæk (Jylland), så for mit vedkommende bliver det ca. 14-1500 kroner ialt :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
jeg kan varmt anbefale www.bryllupssanger.dk

Hun hedder Ulla og jeg havde bestilt hende til at komme og synge for Andreas til vores bryllup..

Hun synger så fantastisk og er ret billig..

Vi betalte 1650 kr for at få hende ud og synge.. :-)

Hun bor i Sorø..

Ulla får også de varmeste anbefalinger med herfra.

Hun sang "You raise me up" med en sådan indlevelse og nerve, at jeg stadig får gåsehud af at tænke på det. Gæsterne og min mand græd af rørelse og da hun så gik op til kirkekoret og sang med på omkvædet af "Det er så yndigt", ja så havde hun hele kirken i sin hule hånd. Det var så smukt!!!

Hvis du overvejer en sanger til dit bryllup, så kontakt Ulla, det er virkelig noget ganske særligt.....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal bruge Signe Juhl, hun er fra Esbjerg og rigtig dygtig... :)

Hende brugte jeg også som overraskelse til vores bryllup... Hun er ikke mindre end helt FANTASTISK :loveboard:

Hvor har du fået fat i hende henne??? Bare nysgerrig... og hvad skal hun synge?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Vi skal bruge Signe Juhl, hun er fra Esbjerg og rigtig dygtig... :)

Hende brugte jeg også som overraskelse til vores bryllup... Hun er ikke mindre end helt FANTASTISK :loveboard:

Hvor har du fået fat i hende henne??? Bare nysgerrig... og hvad skal hun synge?

Nu er jeg ikke sikker på hvem der har anbefalet hende herinde, det er ved at være længe siden nu. Men ja hun er rigtig fantastisk, hun skal synge from this moment eller at last er ikke sikker endnu :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Vi skal bruge Signe Juhl, hun er fra Esbjerg og rigtig dygtig... :)

Hende brugte jeg også som overraskelse til vores bryllup... Hun er ikke mindre end helt FANTASTISK :loveboard:

Hvor har du fået fat i hende henne??? Bare nysgerrig... og hvad skal hun synge?

Nu er jeg ikke sikker på hvem der har anbefalet hende herinde, det er ved at være længe siden nu. Men ja hun er rigtig fantastisk, hun skal synge from this moment eller at last er ikke sikker endnu :)

:) Tror måske det er mig der engang for lang tid siden (læs: ca. 4-5 mdr.) har anbefalet hende i en anden tråd herinde, fordi hun synger helt ubeskrivelig fantastisk, "From this moment" sang hun i hvert tilfælde hårejsende på den fede måde :o

Redigeret af darling75
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal bruge Signe Juhl, hun er fra Esbjerg og rigtig dygtig... :)

Hende brugte jeg også som overraskelse til vores bryllup... Hun er ikke mindre end helt FANTASTISK :loveboard:

Hvor har du fået fat i hende henne??? Bare nysgerrig... og hvad skal hun synge?

Nu er jeg ikke sikker på hvem der har anbefalet hende herinde, det er ved at være længe siden nu. Men ja hun er rigtig fantastisk, hun skal synge from this moment eller at last er ikke sikker endnu :)

:) Tror måske det er mig der engang for lang tid siden (læs: ca. 4-5 mdr.) har anbefalet hende i en anden tråd herinde, fordi hun synger helt ubeskrivelig fantastisk, "From this moment" sang hun i hvert tilfælde hårejsende på den fede måde :o

Jamen det er jeg da kun taknemmelig for :blush: glæder mig helt vildt!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hey..

Jeg kan anbefale www.signestauner.dk hun er sanger og sanglærer og helt fantastisk. Under "CV" på hendes hjemmeside kan I se mere om de grupper og andet hun er med i.

Find det der passer til dig. Hun er så sød.

Hun bor forresten på sjælland..

Redigeret af MajaD
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kunne være fedt hvis vi kunne lave en tråd med mail adresser eller ligenden til sanger der vil tjene lidt ekstra penge. :hug:

Er det ikke det vi har annoncørsiderne til ? :kiss:

Det er vel ikke alle der bruger de der annoncerer herinde :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Det kunne være fedt hvis vi kunne lave en tråd med mail adresser eller ligenden til sanger der vil tjene lidt ekstra penge. :thumbsupsmileyanim:

Er det ikke det vi har annoncørsiderne til ? :)

Det er vel ikke alle der bruger de der annoncerer herinde :)

Sikkert ikke alle nej, men at der er en del der gør er der ingen tvivl om. Ellers ville de næppe annoncere. Prøv at se de fra de annoncerende sangere´s eller fra Bryllupklar.dk's side. Hvorfor skulle folk annoncere på bryllupsklar.dk hvis de kunne få reklamen gratis. Man må ikke glemme at det koster en del penge at holde en side som Bryllupsklar.dk kørende som betalingsfri for brugerne og de penge kommer fra annoncørerne.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Det kunne være fedt hvis vi kunne lave en tråd med mail adresser eller ligenden til sanger der vil tjene lidt ekstra penge. :thumbsupsmileyanim:

Er det ikke det vi har annoncørsiderne til ? :)

Det er vel ikke alle der bruger de der annoncerer herinde :)

Sikkert ikke alle nej, men at der er en del der gør er der ingen tvivl om. Ellers ville de næppe annoncere. Prøv at se de fra de annoncerende sangere´s eller fra Bryllupklar.dk's side. Hvorfor skulle folk annoncere på bryllupsklar.dk hvis de kunne få reklamen gratis. Man må ikke glemme at det koster en del penge at holde en side som Bryllupsklar.dk kørende som betalingsfri for brugerne og de penge kommer fra annoncørerne.

Så kan vi igen starte diskusionen om, hvem der er til for hvem! Du har ret i, at der er en del, der bruger annoncørerne herinde, og sådan vil det sikkert altid være, NETOP derfor burde I ikke have så travlt som annoncører med, at der også kommer gratis reklame for andre?! Det er også det, der giver et forum som dette liv og interesserede brugere, ellers ville vi alle vel bare bruge "de gule sider"! Så kan man ikke udveksle ideer og fif, tja, så kunne man jo finde et andet sted, og så var der i værste fald få/ingen, der så jeres annoncer.

Jeg har selv fået øjnene op for en annoncerende fotograf på Bryllupsklar, men ikke én, der konstant promonerer sig selv. Musikken har jeg derimod fundet gennem en anden bruger, selvom der er meget "tydelige" alternativer herinde. Konklusion: Med risiko for at få alle annoncerøre på nakken, mener jeg, må man sluge, der også husere gratis reklame sådan et sted og tænke, at det er med til at tiltrække brugere, der også får øjnene op for det, man selv kan tilbyde.

Og så er den ikke så meget længere for mit vedkommende...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har, som Bent rigtigt nok påpeger, vores indkøbsguide med en masse kvalificerede folk i branchen, men hvis man ikke synes, at man finder det rigtige dér, så er det naturligvis ok at spørge her i forumet efter andres mening/anbefalinger. Så det er også helt ok, at man som bruger i forlængelse af et sådan spørgsmål fra en anden bruger laver en anbefaling af en ikke betalende annoncør. Det tror jeg ikke, at der kan herske tvivl om, for det sker jo dagligt selvfølgelig uden at vi sletter anbefalingerne.

Men vi vil ikke have lange lister herinde i forumet over folk, der kan gøre dit og dat (uanset om de er annoncører eller ej).

Så lad os stoppe diskussionen her tak.

Og så glædelig jul forøvrigt :newyear:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer