Sign in to follow this  
Followers 0
Kinai

Vil du...

14 posts in this topic

Hej piger.

H&M sælger disse FEDE underbukser til mænd. Vores H&M har dem også, men selvfølgelig kun i str. Small. (og min kommende er IKKE en str. Small :cheerleader3: )

Min kommende mand ville ellers have haft dem på på vores bryllupsdag, og når jeg så kører ud for at købe dem, så har de dem selvfølgelig ikke i den rigtige str.!!!

Er der ikke en sød pige derude som vil smutte i Jeres H&M for mig og se om de har dem og købe dem til os??? Pleeeaaaassssseeee!!!!

Vi skal bruge dem i en str. Large, og jeg betaler selvfølgelig for dem inkl. porto!

Eneste lille problem er bare, at vi skal bruge dem næste lørdag den 26.september!!!

Hjælp tøser.... jeg vil være meget taknemmelig for jeres hjælp!!

post-19304-1253120973.jpg

0

Annonce ♥

Jeg skal til Holbæk i morgen, så der kan jeg da godt lige svinge inden om H&M og se om de har dem i str. L ? :thumbsupsmileyanim:

Du kan evt. lige sende mig en pm med dit telefon nummer jeg kan træffe dig på i morgen formiddag. Det er mere så du ikke pludselig ender ud med 10+ par supermands underdrenge ;)

0

Jeg skal til Holbæk i morgen, så der kan jeg da godt lige svinge inden om H&M og se om de har dem i str. L ? :thumbsupsmileyanim:

Du kan evt. lige sende mig en pm med dit telefon nummer jeg kan træffe dig på i morgen formiddag. Det er mere så du ikke pludselig ender ud med 10+ par supermands underdrenge ;)

Åh det må du meget gerne Camilla. Så er du bare en skat!!!

jeg sender dig lige en PM :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Hej zillaer

Jeg skal godtnok ikke ind i en H&M, men syndes at i skal have dem her med på vejen:

:cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::):cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

Hvor er i søde til at hjælpe. Tak for den omsorg for hinanden.

Bare flere var som jer, så kunne verden godtnok se anderledes ud. Flot!! :thumbsupsmileyanim:

Vh Lone

HØRT!!!

Jeg er helt overvældet over alle de som er så søde og hjælpe. Hvor er det fedt, at I har så meget overskud at I vil gøre dette for mig. Det er virkelig stort :thumbsupsmileyanim:

Banjotten: Hvis soon2be eller LAN ikke er heldige i deres butikker morgen, vil jeg gerne tage imod dit tilbud. Så sender jeg dig lige en PM.

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej piger.

Først tusind tusind tak for jeres hjælp... det er såååå fedt at vi sådan kan hjælpe hinanden herinde :thumbsupsmileyanim:

Som soon2be/Camilla skriver, så har hun fundet og købt et par til mig, så jeg indstiller hermed eftersøgningen. Tak Camilla!!! Du er en skat!!

Kram til jer alle!

Tanja

0