AkaGitte

Gitte & Jesper's bryllup d. 19. september 2009

184 indlæg i dette emne

Har taget et stort skridt idag og sat min brudekjole til salg..... Puuuhaaa...

Puhh Gitte - det er jo et stort skridt, men håber bestemt at du snart får den solgt og ikke skal vente i næsten et år som jeg, på at få den solgt...

Ja det var nemlig et kæmpe skridt.... Men hellere en anden også får "drømmen" i den end den bare hænger... :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihaaa og sikke et smukt og skøøønt bryllup i havde jer!!! :loveshower:

Er altså meget nysgerrig omkring én ting og det er jeres budget? Hvis altså man må spørge om sådan noget... :blush: For du har jo haft gjort VILDT mange gode handler! :thumbsupsmileyanim:

:balloons:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ihaaa og sikke et smukt og skøøønt bryllup i havde jer!!! :loveshower:

Er altså meget nysgerrig omkring én ting og det er jeres budget? Hvis altså man må spørge om sådan noget... :blush: For du har jo haft gjort VILDT mange gode handler! :thumbsupsmileyanim:

:balloons:

Hej, 1000 tak skal du have :)

Jeg tror vi brugte omkring 30.000 kr. Lavede også det hele selv :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer