SørenogAnette

Udsalg hos Lilly

73 indlæg i dette emne

Sidste år havde vi en tråd med hvad der blev købt og hvor meget man kunne få for næsten ingen penge.

Jeg har bestilt tid den 31 oktober til min gom og min dreng, jeg har jo min brudekjole. Jeg fik også tid til at prøve en selskabskjole.

Jeg håber I er med på den.

Kh

Anette

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JA....

Jeg har bestilt tid d. 10. oktober. Jeg skal ikke kigge brudekjole, da jeg har købt, men jeg regner med at skulle kigge slør, smykker (og forhåbentlig undertøj, hvis de har det ;) ) Tænkte da også jeg måske liiiiiige skulle kigge efter en selskabskjole :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtig god ide, Anette :D

Jeg har en 2 tider samtidigt, altså butikken for os selv (mig og mine 2 hjælpere, der skal kigge selskabskjoler).

L har ikke taget sig sammen og bedt om tid. Har ellers flere gange tilbudt at booke, men tror han syns det for fimse.. Lilly = pigebutik.. Selv om jeg ved, at de virkeligt har meget flot tøj til mænnerne også! Men det hans valg - der er også meget flot tøj ude i butikkerne og tror han måske syns det er lidt for tidligt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Rigtig god ide, Anette :D

Jeg har en 2 tider samtidigt, altså butikken for os selv (mig og mine 2 hjælpere, der skal kigge selskabskjoler).

L har ikke taget sig sammen og bedt om tid. Har ellers flere gange tilbudt at booke, men tror han syns det for fimse.. Lilly = pigebutik.. Selv om jeg ved, at de virkeligt har meget flot tøj til mænnerne også! Men det hans valg - der er også meget flot tøj ude i butikkerne og tror han måske syns det er lidt for tidligt.

Tak Helle

De har meget flot tøj til mænd har du vist ham det inde på lillys hjemmeside? Det er jo også lidt tidligt men jeg syntes det er mange penge at spare og det syntes søren også og det er det vi tænker på..

Knus

Anette

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtig god ide, Anette :D

Jeg har en 2 tider samtidigt, altså butikken for os selv (mig og mine 2 hjælpere, der skal kigge selskabskjoler).

L har ikke taget sig sammen og bedt om tid. Har ellers flere gange tilbudt at booke, men tror han syns det for fimse.. Lilly = pigebutik.. Selv om jeg ved, at de virkeligt har meget flot tøj til mænnerne også! Men det hans valg - der er også meget flot tøj ude i butikkerne og tror han måske syns det er lidt for tidligt.

Tak Helle

De har meget flot tøj til mænd har du vist ham det inde på lillys hjemmeside? Det er jo også lidt tidligt men jeg syntes det er mange penge at spare og det syntes søren også og det er det vi tænker på..

Knus

Anette

Han har været med inde i butikken i Vejle.. så han har set lidt.. Tror heller ikke han tænker så meget på pengene, da han bare svinger hans mors dankort.. men alligevel..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Rigtig god idee med denne tråd.

Jeg har bestilt tid d. 12 oktober og skal både have til mig selv og min datter.

Jeg er siden kommet i tvivl om jeg kan finde noget, for jeg har hørt at det er gamle modeller. Det gør slet ingen ting, at det ikke er det nyeste, men er i tvivl om det så er de kjoler de ikke har fået solgt under alm. udsalg og at kvaliteten er derefter.

Er der nogle som var afsted sidste år, som vil fortælle lidt om udsalget?[/size]

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har en tid den 12, og håber vi finder noget flot til Jacob :)

Men han bliver nok nød til at tage afsted selv, det er jeg lidt ked af, men vi arbejder på kryds af hinanden, og på min arbejdsplads er det bare ikke til at få fri, selvom jeg ALTID er den der giver en hånd med når vi mangler folk..

Jacob vil rigtig gerne have mig med, så hvis jeg ikke for fri, så er det vidst bare ærgeligt.. -HAHA-

Men min chef kæmper for mig, (hun synes heldigvis ikke at det er fair at jeg ikke kan få 3 timer fri).

Så jeg har stadig håbet.. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en tid den 20. oktober for at se på brudekjole + alt det andet der nu engang hører med, det ville jo være voldsomt billigt hvis man kunne finde drømmekjolen der - meeen det betyder jo så også at kjolejagten allerede ville være forbi, og det er mit første sted jeg prøver. Så jeg er lidt ambivalent, for jeg vil jo gerne i så mange butikker som overhovedet muligt - jeg får jo kun lov til det at gøre det én gang og så er det slut når den først er fundet... Men nu må vi se, det kan jo godt være at jeg finder DRØMMEKJOLEN, og så er alt det andet jo nok ligemeget - så jeg glæder mig super super meget... :balloons:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej alle!

Jeg har tid mandag d. 19, men kunne godt bruge en anden tid (tidsnød pga. arbejde)! :cheerleader3:

(så sidder der en derude der har tid den 19. kl 16, som vil bytte med min tid kl 15, så ville jeg blive super glad) :balloons: )

Jeg synes det kunne være helt fantastisk hvis jeg fandt KJOLEN, da man jo sparer vildt mange penge. Jeg kunne nemlig godt tænke mig min helt egen nye kjole, men synes også bare det er alt for pebret at købe den i alm. butikker.

Man kan jo nemt spare de første 5000 kr.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg har en tid den 20. oktober for at se på brudekjole + alt det andet der nu engang hører med, det ville jo være voldsomt billigt hvis man kunne finde drømmekjolen der - meeen det betyder jo så også at kjolejagten allerede ville være forbi, og det er mit første sted jeg prøver. Så jeg er lidt ambivalent, for jeg vil jo gerne i så mange butikker som overhovedet muligt - jeg får jo kun lov til det at gøre det én gang og så er det slut når den først er fundet... Men nu må vi se, det kan jo godt være at jeg finder DRØMMEKJOLEN, og så er alt det andet jo nok ligemeget - så jeg glæder mig super super meget... :balloons:

Så må du da være lidt hurtig nu og bestille en prøvning et andet sted inden d. 20. oktober. Det lader sig sikkert gøre, og jeg kan godt forstå, du ønsker at prøve mere end et sted. (det fik jeg selv rigtig meget ud af!)

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så er jeg kommet hjem fra lagersalget hos Lilly og I kan godt glæde jer tøser :-) Der er alt hvad man kan ønske sig til MEEEEEGGGGGEEET billige penge :-) Jeg købte en rigtig flot taske til 95 kr en ringpude til 125 kr. manchetknapper til 149 kr hvor der står groom og en pels"sjal" til 695 kr. meget af det dernede koster kun 1/2 pris eller 1/4 pris f.eks selvskabskjolerne... Så glæd jer :-) Knus

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for info fra den første udsalgsdag. :balloons:

Kan du sige noget om kjolerne? Var der mange og sagde de noget om størrelse o lign.

Jeg glæder mig meget til jeg skal derhen d. 12. men går og er lidt bange for, at alle de flotte kjoler er solgt. Er der nogle der har erfaring fra sidste år?

På forhånd tak.

My 75

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Så er jeg kommet hjem fra lagersalget hos Lilly og I kan godt glæde jer tøser :-) Der er alt hvad man kan ønske sig til MEEEEEGGGGGEEET billige penge :-) Jeg købte en rigtig flot taske til 95 kr en ringpude til 125 kr. manchetknapper til 149 kr hvor der står groom og en pels"sjal" til 695 kr. meget af det dernede koster kun 1/2 pris eller 1/4 pris f.eks selvskabskjolerne... Så glæd jer :-) Knus

Ei det var dog en fantastisk opdatering! :balloons: Om kun 8 dage er det min tur :D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Der var rigtig rigtig mange brudekjoler der hang nok en række på 25 meter i alle størrelser op til 52 ca.

der var en som prøvede mens vi var der, og de var virkelig flotte. Rigtig prinsessekjoler. Så også selv på nogle ( selvom jeg har købt ) og det var både det helt store skrud og de mere enkelte, så der er noget for enhver smag :-) Og der bliver IKKE udsolgt foreløbelig kan jeg se.

Festkjoler var der 4 stativer med str. 36 ( mener jeg ) til 52/54 og de var mega flotte og i alle mulige farver og faconer. og dem vi købte kostede før 1900 kr sat ned til 500 kr. Det er helt vildt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Puhh så skal brudene nok gå amok, hvis der ikke skulle være bare et nogenlunde udvalg, for det er jo tilbudskjolerne fra ALLE Lillybutikkerne, der er sendt derned og festkjoler også - det eneste der er tilbage i Lillybutikkerne er kollektionen fra 2009, som der jo så er 40% rabat på nu, hvor udsalget er startet... og så er de så småt ved at fase den nye kollektion ind og den kan i godt glæde jer til :balloons::cheerleader3: Den er bare SÅ flot

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puhh så skal brudene nok gå amok, hvis der ikke skulle være bare et nogenlunde udvalg, for det er jo tilbudskjolerne fra ALLE Lillybutikkerne, der er sendt derned og festkjoler også - det eneste der er tilbage i Lillybutikkerne er kollektionen fra 2009, som der jo så er 40% rabat på nu, hvor udsalget er startet... og så er de så småt ved at fase den nye kollektion ind og den kan i godt glæde jer til :balloons::cheerleader3: Den er bare SÅ flot

Betyder det så at jeg også kan besøge en af alle de andre lilly-butikker og stadig spare penge? :cheerleader3:

Jeg troede kun de havde det her lagersalg hvor jeg har en tid d. 19. og ikke rigtig udsalg i andre butikker.

Glæder mig til at høre om nogen finden KJOLEN dernede :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Puhh så skal brudene nok gå amok, hvis der ikke skulle være bare et nogenlunde udvalg, for det er jo tilbudskjolerne fra ALLE Lillybutikkerne, der er sendt derned og festkjoler også - det eneste der er tilbage i Lillybutikkerne er kollektionen fra 2009, som der jo så er 40% rabat på nu, hvor udsalget er startet... og så er de så småt ved at fase den nye kollektion ind og den kan i godt glæde jer til :balloons::cheerleader3: Den er bare SÅ flot

Betyder det så at jeg også kan besøge en af alle de andre lilly-butikker og stadig spare penge? :cheerleader3:

Jeg troede kun de havde det her lagersalg hvor jeg har en tid d. 19. og ikke rigtig udsalg i andre butikker.

Glæder mig til at høre om nogen finden KJOLEN dernede :cheerleader3:

Ja helt sikkert - det er bare ikke nær så meget du kan spare, som du kan på lagersalget i Vejle. Men jeg håber da for jer alle, at i finder lige nøjagtig den kjole i går og drømmer om uanset pris :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Der var rigtig rigtig mange brudekjoler der hang nok en række på 25 meter i alle størrelser op til 52 ca.

der var en som prøvede mens vi var der, og de var virkelig flotte. Rigtig prinsessekjoler. Så også selv på nogle ( selvom jeg har købt ) og det var både det helt store skrud og de mere enkelte, så der er noget for enhver smag :-) Og der bliver IKKE udsolgt foreløbelig kan jeg se.

Festkjoler var der 4 stativer med str. 36 ( mener jeg ) til 52/54 og de var mega flotte og i alle mulige farver og faconer. og dem vi købte kostede før 1900 kr sat ned til 500 kr. Det er helt vildt.

Tusind tak for tilbagemelding. -og tillykke med dit kup. :balloons:

Jeg har bestilt kjoleprøvning i Lilly i Odense i dag, for skal da også lige prøve 2009 kollektionen, hvorfra der umiddeltbart er 2-3 som har fanget min interesse.

Glæder mig dog vildt til den 12. - måske jeg skulle tage min mor med, når nu i beskriver de flotte festkjoler, hun vil rigtig gerne have en "rigtig" festkjole på til bryllupet.

Venligst My 75

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg var på lagerudsalget i vejle igår og må desværre meddele, at det slet ikke levede op til mine forventninger. :cheerleader3:

Jeg havde en tid kl. 12 og kom kl. 11.50. Der var ikke nogen, som kom og tog imod os så da klokken blev 12.10 begyndte vi selv og gå rund for at kigge. Kl. 12.20 kom en dame hen til mig og sagde at jeg bare kunne gå ind i et prøverum og prøve kjolerne. Jeg fik så hjælp af min svigerinde til at komme i den første kjole. Da klokken bliver 12.35 kommer en dame endeig og hjælper mig, men var bestemt ikke villig til at kigge på lageret efter kjoler til mig. Hun skulle spørges mange gange.

Jeg fandt dog heldigvis kjolen. Jeg købte også et slør, men det hun fandt frem til mig var der huller i og perlerne sad utrolig løse, så bad om at få et andet da slørene ikke er på tilbud, men skulle nævne det med sløret 4 gange inden hun endelig ville hente et til mig.

Min kæreste havde en tid kl. 14 igår og der var det desværre den samme oplevelse. Igen ville hun ikke på lageret for at kigge efter ting i den rigtige størrelse, selvom den anden dame gladeligt hentede nogle af de samme ting til en anden herre i butikke i den størrelse vi også skulle bruge

Med hensyn til festkjolerne så er de utrolig små i størrelserne, min mor som normalt bruger 44 skulle have en størrelse 50 og min svigermor skulle have 52..

på deres hjemmeside står der at det er muligt at købe tilbehør til normale priser, men jeg kunne altså kke så lov til at se disse vare.

Håber at I andre har bedre held med jer :balloons:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer