Sign in to follow this  
Followers 0
Felixia

maggie sottero

12 posts in this topic

Annonce ♥

Ja er selv vild med disse kjoler.. mener de kan købes i House of Brides i københavn.... mener de har 2 afdelinger på sjælland... du kan google navnet...

Held og lykke med det... De er vildt flotte.. øv jeg bor i Århus .. Måske jeg skulle tage et smut over på øen og kigge lidt... :)

0

Annonce ♥

HOB fører ikke Maggie sottero længere, da de (Maggie Sottero) var ustabile med leveringer osv. på kjolerne, hvis HOB har nogle, så er det gamle modeller.

Ellers så ligger der GoDiva i Tåstrup også (søg google for GoDiva), de er nu eneforhandlere af Maggie kjoler her på Sjælland så vidt jeg er orienteret. :)

Pøj pøj med det. :)

0

puha ja det var et godt spørgsmål.. eg kender kun priserne på dem i usa og der er det ikke så galt igen, men kunne godt forestille mig at priserne er noget anderledes her i lille Danmark.

Nogen der ved det?

0

Annonce ♥

Det var da en fantastisk pris.. hvordan fik du forhandlet den derned?

Det er faktisk ret nemt. Nu er det godt nok ikke mig du spørger, men min Benjamin Roberts fik jeg forhandlet ned fra 18.200 (Incl. ekspress levering) til 10900,- Det gjorde jeg ved at hun vidste på forhånd at mit budget ikke var til 18.200,-

;)

Men ring og hør HOB om de har flere Maggie kjoler, for jeg har i flere omgange fået at vide derinde at de altså ikke forhandler dem mere, og Godiva siger også de er eneforhandler nu.

0

Annonce ♥