Guest louisecasper

Fra frk. til fru. d. 26. juni 2010

188 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg elsker bare de her Infusion Jars. Man kan både bruge dem til receptionen om eftermiddagen med kølig saft, lemonade, sangria m.m. og så bruge dem til efter middagen til drinks. Man kunne lave nogle Mojitos eller andre drinks som folk bare kunne gå hen og tappe af når de fik lyst. Mmmm...

post-38629-1254580899.jpg

0

Del dette indlæg

Et lidt forsinket velkommen til herfra.

Sikke en masse du har nået og sikke en masse fine inspirationsbilleder!

Er personligt helt vild med den bil du overvejer - lige sådan en jeg ønsker vi bliver hentet i :cheerleader3:

:balloons:

Tak skal du have.. Jeg er allerede blevet helt afhængig og må tvinge mig selv til at logge af. Man kan jo blive ved og ved... Der er så mange spændende ideer derude.

Med hensyn til bilen... Jeg tror også det bliver den, den er jo rigtig fin og passer ind i vores "tema"... Men hvor skal du giftes? For ham der skal køre os kører også ud til andre bryllupper??

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg må tilslutte mig jubelkoret, sikke nogle fine inspirationsbilleder!

Skoene fra Bianco er nemlig bare rigtig fine, og de ligner en million! Jeg synes, de har den helt rigtige stil, men de er bare frygteligt høje. I hvert fald højere, end jeg kan finde ud af at gå i :) Men jeg er altså heller ikke just i træning, dur bare ikke rigtig til høje hæle!

Jeg vil helt klart følge med her, er spændt på hvad du ender med at finde ud af, i hvert fald ser det ud til, at vi er vilde med mange af de samme ting :)

0

Del dette indlæg

Mig og min kæreste har en mops ved navn Ludwig. Vi har et par gange sådan for sjov talt om hvor skægt det ville være, hvis Ludwig kom gående op af kirkegulvet med en pude på ryggen hvor ringene sad fast...

Har efterfølgende tænkt på, hvor sjovt det kunne være hvis jeg uden nogen vidste det arrangerede at Ludwig alligevel skulle være ringbærer. Men er ikke sikker på om man må og synes måske også det er lidt plat.

post-38629-1255167386.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Gode inspirationsbilleder! Ang. hunde-ringbærer så kan det jo være meget cool, hvis det bliver gjort med lidt selvironi/glimt i øjet. Han kunne jo også bære noget andet, så man leger lidt med folks forventninger... (men nok en god idé at aftale det med præsten inden ;))

Han er da i øvrigt en cutie-pie!!

Redigeret af pilgrim
0

Del dette indlæg

Jubiii... Har fået en ny ide, som jeg tror skal være den røde tråd gennem brylluppet. LAVENDEL blomster. Jeg er hele tiden faldet for lavendel men havde slet ikke tænkt sådan på det. Så mit farve tema er endelig faldt på plads; lavendel, grøn og creme

Jeg tænker:

Lavendel bundet til STD- kort

Lavendel sat på indbydelsen

Lavendel-bordkort

Lavendel på bryllupskagen

Lavendel som knaphulsblomst

Lavendel i brudebuketten

Lavendel i håret

Jeg har tyvstålet inspirationsbillleder rundt omkring og beklager meget hvis det er forkert af mig, så skal jeg nok fjerne dem igen

post-38629-1255703209.jpg

post-38629-1255703242.jpg

post-38629-1255703272.jpg

post-38629-1255703582.jpg

Redigeret af louisecasper
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa! Her har jeg vist ikke været forbi før.

Lækker inspiration du har fundet - og lavendler... uhm elsker duften der minder om ferier i Sydfrankrig. :cheerleader3:

Fantastisk kjole du har fundet dig, kan godt forstå at du er forelsket. :thumbsupsmileyanim:

Og sød lille vaps I har jer. Må tilstå at jeg elsker navnet, har selv en udgave med enkelt v:

post-34703-1257780403.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer