senia

Festlokaler

5 indlæg i dette emne

Hej allesammen

Vi er ved at lede efter et fest/selskabslokale. Vi ønsker selv at skulle stå for mad (Catering), udsmykning osv. Så vil altså kun have lokalerne.

Desuden ønsker vi at stedet gerne skal være smukt med smukke omgivelser (Feks. natur). Vi vil gerne leje noget alá en gammel lade, en gammel fabik eller noget i den stil. Det er ikke nødvendigt at der er stole og borde, men det er bestemt ikke et minus :)

Er der nogt der kender til sådanne lokaler i nærheden af Viborg, Skive eller Randers??

Håber så meget på at I kan hjælpe :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa.

Der er noget der hedder Spangsbo som ligger ved Tapdrup ved Viborg. Det er selvskabslokaler og jeg har aldrig været der, men det skulle ligge ret smukt. Der er vist plads til 60 eller sådan noget. Men det kan jo være du har set på det...

0

Del dette indlæg

Hej

Nej, har hørt om det men ik kigget nærmere. Ved ikke om selve lokalerne er noget ved :-) Men jeg vil da lige kigge. Men kom endelig med flere forslag. De må også gerne være utraditionelle :-)

Forresten har vi inviteret 76 pers. inkl. os selv ;-)

Redigeret af senia
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej hej

Vi har lige holdt vores bryllupsfest i fjellerup aktivitetshus. Super dejligt sted hvor man selv kan bestemme hvornår festen skal slutte. Det koster omkring 2000 kr i leje og anlæg 300kr. flagallé 125 kr. Så det er til at komme overtDe har en hjemmeside hvor du kan se billeder af alt både ude og inde, og der er også en kalender hvor man kan se om det er ledigt og booke. Jeg har også billeder på vores hjemmeside hvor lokalet er pyntet til bryllup. www.123hjemmeside.dk/Familien_marker. Stort tillykke med jeres kommende bryllup.

Mange hilsner

Fru Marker

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer