Guest BooBride

Slips eller butterfly

6 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Min mand kommer i gråt jakkesæt, cremefarvet skjorte og et slips i grå/lilla/creme - som er de farver vi holder os til den dag.

Min mand er bestemt ikke den "pæne" type, så han må gerne "nøjes" med slipset - mig generer det ikke. Bare vi får en dejlig dag og føler os tilpasse i det tøj vi har på. :)

0

Del dette indlæg

Hej hej :)

Min kæreste spørger: skal han ha slips eller butterfly på? Og sort eller brunt jakkesæt? Det er vel op til den enkelte selv at bestemme, men er der nogen generel holdning til dette - hvad gør Jeres mænd?

Der er heldigvis ikke noget han "skal" på. Når det er sagt er det da nogle udemeærkede valg at stå i mellem. Enten sort eller brunt jakkesæt og butterfly eller slips.

Går han selv med til daglig med slips? Hvis han gør er det nok det der vil falde ham mest naturligt, og det kan medvirke til en mere afslappet dag end at have noget øj på der irretere. Vælger han butterfly vil jeg anbefale en der bindes, den er #%¤&!*^ at skulle binde. men ser pænere ud, og binder han den op i løbet af aftenen kan han lade den hænge om halsen. Dette kan se pænere ud en et slips der hænger om halsen, eller skal gemmes væk.

Foretrækker han sort eller brunt? Og hvad vil passe bedst til kjolen?

0

Del dette indlæg

Han skal have det på, han har det bedst med! Altså.... inden for de festlige rammer.

Men det er jo meget brugt med vest og kravat, og så er der jo ikke langt til slipset.

Jeg har fået forbud mod at komme med ud og købe og tilmed til at se min tilkomnes tøj - han må jo heller ikke se mit... Det eneste jeg ved er, at han skal have slips på, at det er skåt-stribet og i grøn, creme og sølv - præcist vores farver.. :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fordi vi er i gang med et fertilitetsprojekt kan jeg først købe min kjole heeeelt tæt på brylluppet, da jeg ikke ved om jeg risikerer at vokse en hel del. Fordi jeg ikke regner med en hvid kjole må jeg godt se min søde forlovedes tøj.

Han har lige bestilt en brun vest med farvet mønster, brune bukser og et brunt slips hos en skrædder. Han skal have skjorte på under og ingen jakke. Vi er ikke særlig traditionelle og pointen er jo at det er jeres bryllup, så I kan gøre som I vil.

Der er vel ingen der skammer jer ud af kirken hvis det er med eller uden slips, jakke el.li.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer