alfahunnen

A&A bryllupsplanlægning 7/8 2010

178 indlæg i dette emne

Sikke en smuk top-figur :loveboard: (har du et link? ;))

Ihh tak - hvor er du sød...

Ja da - vi købte den i england her http://www.ilovegifts.co.uk/wedding-her-c-..._1526_1527.html

Men den kan også købes i DK - dog til noget højere priser (vi gav kun 21 pund incl. porto).

>Ann :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lige lidt billeder af de senste indkøb...

TOILETPAPIR selvfølgelig...og matchende lommetørklæder til favouræskerne :cheerleader3:

super wc papir. Hvor har du skaffet det fra?

Det er købt her http://www.en-lys-ide.dk/product_info.php?products_id=362

Og super god service :loveboard:

0

Del dette indlæg

Wauw, du er en meget aktiv og gennemført brud!!!! Søde drinkspinde og sjovt toiletpapir og lommetørklæder! Meget flot topfigur!!!!

Tak for de pæne ord Rikke - bryllup er jo også en helt ny verden har jeg opdaget...tænk alle de ting man ikke vidste man havde brug for :loveboard:

Nej men vi sværger lidt til at det bliver personligt og med et sjovt touch så vores gæster får et smil på læben og samtidig tænker "det er så meget A&A" :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Skønne indkøb - og dejligt at have en datosøster tilbage på banen :loveboard:

Ja jeg var jo helt begyndt at frygte at jeg havde glemt hvordan man bryllupsplanlægger, så lang tid som jeg har været i dvale :cheerleader3:

Men dejligt at der endelig sker lidt igen...

0

Del dette indlæg

Strømpebåndet er nu lavet også - det skulle fungere som mit "something blue" men lidt sjov skulle der nu også være ved det...

Så har i dag været ude og købe blåt bånd og....ja ja, noget så sært som en påstrygningslap :cheerleader3:

Nu rabler det, tænker i nok men den er god nok.

Og her er resultatet :cheerleader3::loveboard:

post-36857-1264012783.jpg

Redigeret af alfahunnen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Se lige et kup mere jeg har lavet idag.......

Fandt denne taske til intet mindre en 50 kr - så synes jeg ikke det kunne blive billigere :cheerleader3:

Jeg havde godt nok ikke tænkt mig at jeg skulle have en taske til dagen men denne er lige til at tage i hånden og passer rigtig fint - afdæmpet og i farvekombination med kjolen :loveboard: Shopping er nu en favorit når man falder over de her slagtilbud...

post-36857-1264015554.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Ih sikke et fint strømpebånd. Er helt vild med det personlige tuch...

:iloveyou: er også helt sikker på at det kommer til at vække jubel... Man går jo helt i selvsving over alt det man lige pludselig ikke kan leve uden til den store dag :loveboard:

0

Del dette indlæg

Skønne indkøb! Jeg stemmer i koret af de andre zillaer, der synes godt om strømpebåndet - super-sødt at der er så meget 'jer' over det!

Tusind tak Rikke... :iloveyou: Er også selv så glad for de personlige ting - så må det sgu gerne se hjemmelavet ud :loveboard:

0

Del dette indlæg

JUBIIII - så er gæstebogen færdig...

Se lige resultatet - er bare så stolt af den. Den er bundet ind i en bundfarve af lilla stof og derefter med et blondestof.

Sikke et arbejde men synes bare resultatet er blevet helt fantastisk - meget bedre end jeg turde håbe på :thumbsupsmileyanim::):biggrin:

post-36857-1266436172.jpg

post-36857-1266436269.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer