alfahunnen

A&A bryllupsplanlægning 7/8 2010

178 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jubiii, nu fik jeg en dejlig overraskelse på plads til min kommende...

Har fået en veninde til at komme og synge i kirken - hun er bragende dygtig og kan få hårene til at rejse sig. Og så kender vi hende - så det personlige bliver endnu stærkere... Og sangen er også fundet :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

Det skal være "Morgensol" af Lars Muhl - man kender den sunget af Lis Sørensen...

Den er tilpas enkel og fortæller så simpelt hvad min kærlighed for Anders er - og så elsker jeg at den er på dansk. Jeg synes det giver et ekstra stærkt udtryk...

Hold op hvor jeg glæder mig til at se hans reaktion :cheerleader3:

Lige teksten til "Morgensol":

I min seng

Jeg gider godt stå op i dag

Jeg har været langt, langt væk

Jeg længes efter dig

For jeg tror på kærlighed

Jeg tror på dig og mig

Jeg vil gi' dig det bedste jeg har

Og ka' vi holde hovedet koldt

Og holde hjertet varmt

Så er der mer' hvor det kommer fra

Morgenro

Og livet bli'r

Pludselig til at leve med

Du har ventet i lang, lang tid

Nu er jeg her igen

For jeg tror på kærlighed

Jeg tro på dig og mig

Og holde hjertet varmt

Når jeg går

Går så galt i byen

Og gøre mere ondt end godt

Så kys mig, elsk mig

Hold fast i mig

Og det vi virkelig vil

Ja, jeg tror på kærlighed

Jeg tror på dig og mig

Og holde hjertet varmt

(Lars Muhl / Jens Folmer Jepsen)

Redigeret af alfahunnen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det første forsøg med invitationerne... Det hele er skrevet i hånden - men skal altså være på computer i de endelige...

Der er lagt satinbånd på forsiden + noget guldpapir. I hjerterne skal der være børnebilleder af os begge - søde så vi sgu ud :cheerleader3:

Teksten på forsiden skal være - "This day I will marry my best friend"...

Ideen er at der skal være faneblade indeni med info om adresser, personer som toastmaster og gavekoordinator, dagens program og svarkort...

Kom gerne med gode råd/ideer.. Håber i synes om dem :cheerleader3:

post-36857-1256051909.jpg

post-36857-1256051936.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hejsa, og endnu et forsinket: velkommen til. :thumbsupsmileyanim:

Lækre, lækre ting og inspirationsbilleder du har fundet (har lige nuppet lidt af din frisureinsp til mig selv) :)

Dine "papir-idéer" tegner rigtig lovende, og jeg glæder mig til at se hvad du ender med. :)

Og så må jeg lige sige "nååååååååh" til jeres invitationsidé "today I marry my best friend" + børnebilleder, jeg blev sq helt rørt. :)

0

Del dette indlæg

Hej

Ender nok selv med en folde invitation - synes de er SÅ fine! Dit udkast viser en fin, men personlig invitation :) Det skal nok blive rigtig godt!

Det håber jeg også selv - ideen er netop det skal være lidt personligt...så skidt med det ser lidt hjemmegjort ud :)

0

Del dette indlæg

Er du gal du rykker.. vild fede sukkerknalder :)

God idé med sang i kirken til manden det bliver han da glad for, vi ville også gerne ha en til at synge i kirken, men det er så svært og vælge sang.

Ros til dine invitationer og flotte smykker du skal have på.

Det er nemlig bare rigtig svært - ville egentlig selv have sunget men tror jeg slet ikke mine nerver er til det dag :thumbsupsmileyanim:

Ihhh, tusind tak for rosen :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa, og endnu et forsinket: velkommen til. :)

Lækre, lækre ting og inspirationsbilleder du har fundet (har lige nuppet lidt af din frisureinsp til mig selv) :cheerleader3:

Dine "papir-idéer" tegner rigtig lovende, og jeg glæder mig til at se hvad du ender med. :)

Og så må jeg lige sige "nååååååååh" til jeres invitationsidé "today I marry my best friend" + børnebilleder, jeg blev sq helt rørt. :)

Hehe du snupper bare hvor du kan - jeg har jo også snuppet dem på www somewhere :)

Åhh, hvor er du altså sød :cheerleader3: Jaah, håber også invitationerne bliver gode - synes selv ideen med børnebillederne var sødt - så krydser fingre for jeg kan hitte ud af det :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Sikke en fin tråd - og hvor er I langt!!!!

Vi skal giftes den 21.8.10 og er SLET ikke så langt... måske jeg skulle kommer i sving :)

Jeg vil klart følge din tråd, så jeg kan blive inspireret!

Tina

0

Del dette indlæg

Sikke en fin tråd - og hvor er I langt!!!!

Vi skal giftes den 21.8.10 og er SLET ikke så langt... måske jeg skulle kommer i sving :thumbsupsmileyanim:

Jeg vil klart følge din tråd, så jeg kan blive inspireret!

Tina

Tusind tak :)

Jamen jeg kan slet ikke lade være - og der er jo rigelig tid endnu så det skal du vist ikke få stress over...

Ja, det er super at få god inspiration - jeg kan hellere ikke lade være med at lure rundt hos andre...det er derfor BK er så godt :)

Ann

0

Del dette indlæg

SÅ fik jeg taget billeder af min egen kjole på - så dem skal i da se :):thumbsupsmileyanim::)

Men men men, håber i kan bære over med at jeg selv skulle tage dem, så kvaliteten er rigtig skidt...

Håber i synes den er lige så smuk som jeg gør :)

Knus Ann

post-36857-1256293893.jpg

post-36857-1256293907.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og så de sidste...

Mere info: den er i farven ivory og er købt i Panayotis - på tilbud :)

Den passer næsten perfekt - den skal syes lidt ind i ved armhulerne, men ellers er den som syet til mig..

Det var den første kjole jeg prøvede - men ingen andre kunne måle sig med den, da jeg først havde haft den på :)

post-36857-1256294239.jpg

post-36857-1256294326.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer