Sign in to follow this  
Followers 0
Maria1987

Kjole helvede..

8 posts in this topic

Puha.. skulle ind og ha tilrette min kjole idag. den sku bare syes lidt ud her og lidt ind der... pg da jeg så kommer og får kjolen på idag. siger syresken at det kan man ikke i lige præcis den kjole. den ku ikke syes ud.. og da det var en vare som var købt på udsalg havde de den jo ikke i en str større.. PANIK.... :)

Hvordan delen finder man bare lige en kjole når der er ca 10 dage til brylluppet.. og hvad sker der for dem.. de finder en kjole til mig, som er en satin udgave af den tyl kjole jeg altid har drømt om, med mange perler osv.. og det ku jeg gå med til da det var et godt alternativt, med det meget lave budget.. men.. nu har jeg jo måtte rykke mig igen.. fra en kjole med dejlig mange perler til en hvor der næsten ikke er nogen.. den er dog magen til i syninger osv. men bare næsten ingen perler.. og jeg er rigtig meget til perler pynt osv. men kan jo bare ikke nå at finde en anden inde, eftersom der er så få dage tilbage.. så er jo endt med at sige ja til den med næsten ingen perler.. rigtig øv.. for er bare kommet så langt væk fra det som var min ønskekjole, tilat det eneste de her to har til fælles er at der ikke er stropper og der er en lille smugle slæb. og det vigtigste mangler næsten.. øv øv øv.. fik så et ekstra skørt med og et andet slør med til samme pris, et slør med perler for at peppe det lidt op.. Men det bare stadig ikke det samme..

godt jeg havde fået bonen der hvor jeg havde købt smykker en time før, for de var jo total bling bling til min bling bling kjole.. så måtte skynde mig hen og få pengene tilbage, og må se om jeg kan finde noget som bliver mindre bling bling, ellers tror jeg ikke jeg skal have smykker på. er nemlig meget kræsen...

Nå men skulle lige lukke en masse ud.. for er et eller andet sted bare så ked af at jeg skal havde den kjole på frem for den anden.. :)

Håber virkelig ikke i andre får lov til at få sådan en oplevelse.

0

Annonce ♥

Det er da noget værre rod... Jeg ville helt sikker true med bål og brand omkring dårlig og misvisende vejledning (hvis de altså har vejledt dig til den kjole du skulle have haft). Tro mig, jeg ville ikke finde mig i at være i din situation så kort tid inden brylluppet. De må simpelthen gøre det bedre...

Men når det så er sagt kan du jo nok ikke nå at få en ny kjole i din stil (ihhhh, tror ellers du vil have elsket min første tylkjole), så du må få det bedste ud af det hele og så huske på at du får en dejlig dejlig dag uanset hvad.

Men uha, jeg havde brokket mig meget MEGET.

0

Annonce ♥

Ej hvor jeg håber du fortalte dem at sådan kan man bare ikke gøre. Ved simpelthen ikke hved jeg ville have gjort men det ville nok være lige før de fik brug for krise hjælp efter verbalt overfald(ej måske lidt overdreven) men jeg havde virkelig ikke taget sådan en besked roligt ..... Sidder her og bliver helt hsig ihhhhhh Hold da op nogle idioter.

Men tror ærligt jeg var gået ind i alle de forretninger der slogte brudekjoler for at se om der var en mulighed bare for at ha prøvet det.

Edited by rehhansen
0

havde også brokket mig overvældende meget.

Mén jeg kan da ikke forstå at det skulle være umuligt at lægge en kjole ud. Hvad med snøreryg? er der det i?

Kan man ikke lægge en ekstra bane stof ved siden af snøreryggen? Nu er jeg ikke skrædder eller noget, men jeg ville da lige gi en kreativ amatørs idéer videre.

kram Sanne, jeg håber du kommer til at føle dig smuk, uanset hvad :)

0

Jeg ved jo ikke om det kan lade sig gøre med din kjole.

Men jeg fik syet min om fra lynlås i ryggen til snørrelukning. Jeg havde fundet drømmekjolen brugt, men den var for smal i ryggen - jeg tænkte og tænkte, og fik endelig en skrædder til at sige god for idéen.

Det blev rigtig fint. Hun syede ekstra stof under snørren (samme slags som kjolen), stoffet blev lukket med sådan nogle små hægter, som egentlig holdt kjolen. Snørren var så et silkebånd.

Kjolen har masser af perler, som jo så bliver brudt af snørren. Men det blev rigtig fint alligevel.

Jeg kan finde et billede???

0

Det okay med den kjole.. man skal bare lige sluge den. det er en flot kjole og den sidder godt.. Men hvis ikke jeg havde en baby som man skal ha barnepige med til og alle mine dage op til brylluppet er optaget, så havde jeg også fundet tid til at gå andre steder hen.. Der var allerede snørreryg i, og det var der den lige manglede lidt for at man ikke ku se huden.. men det var syresken som sagde at man ikke kunne. og det man ville kunne, ville ikke være nok..

MEn det okay.. fik jo så det slør med perler som jeg egentlig ville ha købt hvis jeg havde haft råd, og et ekstra skørt til. og så er den rigtig pæn med sådan en rigtig flot pels stola (som Miss-Lena har skaffet mig) hvor det virkede lidt for meget på den anden..

0

Annonce ♥