Guest 10juli10

STD før invitation???

9 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Sådan som jeg har forstået det, så er std kort NETOP nogle man sender ud før invitationen!!!

Så snart man kender datoen og tiden i kirken, så sender man kortene ud. Så kender folk datoen og kan så vente på nærmere oplysninger som sted osv.

I vores skrev vi "Reserver dagen" "Vi gifter os 1. maj 2010" "Nærmere information kommer senere"

Det er bare i gang :17:

0

Del dette indlæg

Lige præcis. Std-kort er for at være sikker på at jeres gæster sætter dagen af og kan netop sendes ud før man har alle detaljer på plads. Og når I skal giftes om sommeren, er det en rigtig god idé at sende dem ud før folk går i gang med ferieplanlægningen.

Vi regner med at sende std-kort ud i løbet af en måneds tid - og vi skal altså først giftes i august :17:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har brugt facebook til at nå ud til hele flokken så de ikke laver planer på dagen, og ellers bare mund til mund. Vores dato er også 10-07-10 ;-) Så ingen std kort her, men alle ved det alligevel. Vi er heller ikke helt sat på hvem der helt præcis skal med - venner vi ikke har snakket med længe osv - så vi har bare sagt det til dem vi VED skal med og absolut ikke vil undvære til festen.

0

Del dette indlæg

Vi sendte vores STD kort ud ca. 10 mdr før brylluppet - så du kan da sagtens begynde at overveje om I skal sende nogle ud. Det er jo nok en god idé at I er ude lidt i god tid så folk får datoen at vide, for det er jo i ferieperioden at I skal giftes, og folk har det med at planlægge ferie i god tid.

Knus fra Unna

0

Del dette indlæg

Vi sendte en julehilsen til familie og venner på mail hvor vi bad dem reservere datoen, vi blev gift 6 juni i år dvs. vi sendte ud ca. ½ år før da vi har en del familie der arbejder i butik og i sundhedsvæsenet med vagter. Hvis jeg som dig skulle giftes midt i sommerferien ville jeg nok vælge at sende ud senest til december så folk er opmærksomme på det når de skal tilrettelægge ferie.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa

Jeg kan se vi skal giftes samme dag. Vi havde også overvejet at sende std ud nu.. Meeen det viste sig at vi ret hurtigt fik de sidste detaljer på plads og nu sender vi invitationer ud i stedet for..

Jeg synes med andre orf ikke det er spor for tidligt. Man skal jo også lige tænke på at det er i ferietiden og at folk ofte planlægger ferie tidligt.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer