rehhansen

Messer rundt om i DK 2010

26 indlæg i dette emne

JEg er jo en af dem som har glædet mig til at skulle på bryllupsmesse og vil gerne afsted op til flere gange... Ja ja tosset det er jeg. Nå men det jeg ville frem til var at jeg har fundet denne liste fra denne side

MesseR

Intet bryllup uden et besøg på én af de populære Bryllupsmesser, der afholdes rundt om i landet i januar og februar måned.

Her finder I listen over de 10 byer, hvor der er Bryllupsmesse i 2010.

17. JANUAR:

Aalborg Kongres- & Kulturcenter

Roskilde Kongrescenter

Munkebjerg Hotel, Vejle

23. – 24. JANUAR:

Bella Center, København

24. JANUAR:

Tinghallen, Viborg

31. JANUAR:

SAS Scandinavian Congress Center, Århus

Musikhuset Esbjerg

7. FEBRUAR:

Herning Kongrescenter

Odense Congress Center

14. FEBRUAR:

Compass Congress Center, Rødekro

På messerne kan I få masser af inspiration til jeres bryllup under ét og samme tag. Vi har samlet udstillere fra stort set alle brancher der vedrører bryllup, og her kan I i ro og mag gå rundt og kigge nærmere på, hvem der skal være jeres leverandører til brylluppet. Ofte kommer udstillerne fra et stort geografisk område, og ved et besøg på messen sparer i masser af tid ved at se dem samlet på ét sted.

Mange udstillere har specialtilbud eller store rabatter på messerne, så der kan også være mange penge at spare ved et besøg.

Når entréen til messen er betalt, får I gratis de dugfriske magasiner BRUDEN, GOMMEN og BRYLLUPSREJSEN til mange timers læsning efter messen.

På messerne vil der de fleste steder være modeshows, ligesom der er konkurrencer med mulighed for at vinde masser af præmier fra udstillerne.

Så tag din tilkommende og evt. et vennepar eller jeres forældre med, og få nogle hyggelige timer sammen i planlægningen af jeres livs fest.

Vi ses på BRYLLUPSMESSER 2010.

For nærmere info om åbningstider, program og udstillere – følg med her på sitet.

Det er bare til dem der er interesseret.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvor tidligt kan/skal man købe sin billet??

Jeg skal helt klart også med når det er i Vejle!!

Vi var på messen i Århus i år og der betalte vi bare i indgangen. Så jeg tror ikke du behøver at købe den lang tid i forvejen..

Vi skal helt sikkert også afsted næste år - der er rigtig mange spændende boder og gode tilbud :17:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Iiih herhjemme har vi allerede booket dagen i vores kalendre. Gemalen har inviteret på brunch og bryllupsmesse :17: Så jeg glæder mig helt vildt Rikke.. Var der nogle af jer, der har været til det før? Kan man få noget ud af det, eller er det mere inspiration mv.. (det kan man selvfølgelig også få en masse ud af, jeg ved bare ikke hvor konkret det er på sådan nogle messer.. Ih vrøvler jeg??)

Nå - men tak for listen - Jeg GLÆDER mig ;)

Ja, jeg har været på messen i Århus i januar og udover at der selvfølgelig var masser af inspiration, var der også mange der havde specielle messe-tilbud - for eksempel på ringe, fotograf og indbydelser. Og så var der masser af lækre smagsprøver på mad og kage, så pas på med at spise for meget brunch :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak for tippet - skal helt sikkert til Vejle 17. januar. Er dog ret sikker på at manden ikke gider, men så tager jeg da bare min mor med.

Der er faktisk også en rigtig klog (eller i hvert fald humoristisk) person - kan ikke huske hvem - der engang har sagt: Der skal to til at planlægge et bryllup. Bruden og hendes mor!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min vennine og jeg skal også afsted i Viborg eller Herning jeg ved ikke endnu hvad weekend jeg skal arbejde så det må jo først klares.

men glæder mig meget til vi skal havde en tøsse tur.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
JEg er jo en af dem som har glædet mig til at skulle på bryllupsmesse og vil gerne afsted op til flere gange... Ja ja tosset det er jeg. Nå men det jeg ville frem til var at jeg har fundet denne liste fra denne side

MesseR

Intet bryllup uden et besøg på én af de populære Bryllupsmesser, der afholdes rundt om i landet i januar og februar måned.

Her finder I listen over de 10 byer, hvor der er Bryllupsmesse i 2010.

17. JANUAR:

Aalborg Kongres- & Kulturcenter

Roskilde Kongrescenter

Munkebjerg Hotel, Vejle

23. – 24. JANUAR:

Bella Center, København

24. JANUAR:

Tinghallen, Viborg

31. JANUAR:

SAS Scandinavian Congress Center, Århus

Musikhuset Esbjerg

7. FEBRUAR:

Herning Kongrescenter

Odense Congress Center

14. FEBRUAR:

Compass Congress Center, Rødekro

På messerne kan I få masser af inspiration til jeres bryllup under ét og samme tag. Vi har samlet udstillere fra stort set alle brancher der vedrører bryllup, og her kan I i ro og mag gå rundt og kigge nærmere på, hvem der skal være jeres leverandører til brylluppet. Ofte kommer udstillerne fra et stort geografisk område, og ved et besøg på messen sparer i masser af tid ved at se dem samlet på ét sted.

Mange udstillere har specialtilbud eller store rabatter på messerne, så der kan også være mange penge at spare ved et besøg.

Når entréen til messen er betalt, får I gratis de dugfriske magasiner BRUDEN, GOMMEN og BRYLLUPSREJSEN til mange timers læsning efter messen.

På messerne vil der de fleste steder være modeshows, ligesom der er konkurrencer med mulighed for at vinde masser af præmier fra udstillerne.

Så tag din tilkommende og evt. et vennepar eller jeres forældre med, og få nogle hyggelige timer sammen i planlægningen af jeres livs fest.

Vi ses på BRYLLUPSMESSER 2010.

For nærmere info om åbningstider, program og udstillere – følg med her på sitet.

Det er bare til dem der er interesseret.

Fedt emne!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg sidder lige og tænker.. der må være nogle, der kan svare.

Er det en fordel at vælge en lokal messe, jeg tænker.. er der mange lokale stande, eller er det de samme stande over hele landet?

Vi havde nemlig lidt tænkt os, at vi ville passe det med en tur til KBH og så tage på messe i Bella Centret - men er gået lidt tilbage til at vælge Vejle, altså lokalt, hvis der er flest lokale stande ??

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sidder lige og tænker.. der må være nogle, der kan svare.

Er det en fordel at vælge en lokal messe, jeg tænker.. er der mange lokale stande, eller er det de samme stande over hele landet?

Vi havde nemlig lidt tænkt os, at vi ville passe det med en tur til KBH og så tage på messe i Bella Centret - men er gået lidt tilbage til at vælge Vejle, altså lokalt, hvis der er flest lokale stande ??

Hej Helle

Jeg var til messen i Århus sidste år med min kæreste. og der var en hel del lokale stande. Men jeg kan jo kun tale ud fra min erfaring fra Århus. Men det er altså lokal i den forstand at det er i omegnen af Århus. Det var blandt andet Dauf og Pede, Kennedys, Schweizer Bageriet, Askepots Brudesalon og Nordsminde Kro.

Det er jo også klart nok at de, der har en stand går efter at få kunder i deres eget område.

Håber du kunne bruge mit svar

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg sidder lige og tænker.. der må være nogle, der kan svare.

Er det en fordel at vælge en lokal messe, jeg tænker.. er der mange lokale stande, eller er det de samme stande over hele landet?

Vi havde nemlig lidt tænkt os, at vi ville passe det med en tur til KBH og så tage på messe i Bella Centret - men er gået lidt tilbage til at vælge Vejle, altså lokalt, hvis der er flest lokale stande ??

Hej Helle

Jeg var til messen i Århus sidste år med min kæreste. og der var en hel del lokale stande. Men jeg kan jo kun tale ud fra min erfaring fra Århus. Men det er altså lokal i den forstand at det er i omegnen af Århus. Det var blandt andet Dauf og Pede, Kennedys, Schweizer Bageriet, Askepots Brudesalon og Nordsminde Kro.

Det er jo også klart nok at de, der har en stand går efter at få kunder i deres eget område.

Håber du kunne bruge mit svar

Tak, det kunne jeg i hvert fald :cheerleader3:

Det var nemlig lige den slags jeg tænkte.. men nu har vi jo styr på tøj, ringe (dauf og pede endda), kage og de store ting... så er der måske ikke så meget at bruge lokale stande til??

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg sidder lige og tænker.. der må være nogle, der kan svare.

Er det en fordel at vælge en lokal messe, jeg tænker.. er der mange lokale stande, eller er det de samme stande over hele landet?

Vi havde nemlig lidt tænkt os, at vi ville passe det med en tur til KBH og så tage på messe i Bella Centret - men er gået lidt tilbage til at vælge Vejle, altså lokalt, hvis der er flest lokale stande ??

Hej Helle

Jeg var til messen i Århus sidste år med min kæreste. og der var en hel del lokale stande. Men jeg kan jo kun tale ud fra min erfaring fra Århus. Men det er altså lokal i den forstand at det er i omegnen af Århus. Det var blandt andet Dauf og Pede, Kennedys, Schweizer Bageriet, Askepots Brudesalon og Nordsminde Kro.

Det er jo også klart nok at de, der har en stand går efter at få kunder i deres eget område.

Håber du kunne bruge mit svar

Tak, det kunne jeg i hvert fald :cheerleader3:

Det var nemlig lige den slags jeg tænkte.. men nu har vi jo styr på tøj, ringe (dauf og pede endda), kage og de store ting... så er der måske ikke så meget at bruge lokale stande til??

Ikke rigtig nej... Så er det bare med at nyde bryllupsstemningen og spise smagsprøver ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg sidder lige og tænker.. der må være nogle, der kan svare.

Er det en fordel at vælge en lokal messe, jeg tænker.. er der mange lokale stande, eller er det de samme stande over hele landet?

Vi havde nemlig lidt tænkt os, at vi ville passe det med en tur til KBH og så tage på messe i Bella Centret - men er gået lidt tilbage til at vælge Vejle, altså lokalt, hvis der er flest lokale stande ??

Hej Helle

Jeg var til messen i Århus sidste år med min kæreste. og der var en hel del lokale stande. Men jeg kan jo kun tale ud fra min erfaring fra Århus. Men det er altså lokal i den forstand at det er i omegnen af Århus. Det var blandt andet Dauf og Pede, Kennedys, Schweizer Bageriet, Askepots Brudesalon og Nordsminde Kro.

Det er jo også klart nok at de, der har en stand går efter at få kunder i deres eget område.

Håber du kunne bruge mit svar

Tak, det kunne jeg i hvert fald :cheerleader3:

Det var nemlig lige den slags jeg tænkte.. men nu har vi jo styr på tøj, ringe (dauf og pede endda), kage og de store ting... så er der måske ikke så meget at bruge lokale stande til??

Ikke rigtig nej... Så er det bare med at nyde bryllupsstemningen og spise smagsprøver ;)

Vi skal vist afsted en lørdag...

Nåh men så kan vi jo overveje.. Vejle eller Bella Centret og så se, hvad der kommer til at passe os bedst :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo, mon ikke...? Jeg tror én gang kan gøre det for mit vedkommende, men det vil jeg i hvert fald også gerne have med! Så tak for oversigten. Véd du noget om, hvad det koster?

I år koster det 80 kr. - i København, Århus og Ålborg, hvor det er dyrere end nogen af de andre steder, som koster 65 kr., men ja man får udleveret magasinet Bruden og Gommen og de alene har en værdi af små 90 kr. Der er vidst også noget par-rabat, men jeg er ikke klar over om det kun gælder ved køb af billetter online.

Tjek evt, denne hjemmeside ud:

http://www.denstoredag.dk/

Vi ses i Bella Centret :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg skal til Århus med en veninde og glæder mig helt vildt!! Har jo intet på plads endnu, så jeg håber at blive inspireret BIG TIME :)

Hvor mange timer skal man sætte af til sådan en messe? Er jo kommet til at invitere til fødselsdag den dag også :cheerleader3: Og ved da godt hvad der er vigtigst af hhv. bryllupsmesse og 3 x fødselsdag for ungerne ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer