Sarah77

Kunstige negle

9 indlæg i dette emne

Annonce ♥

2-3 dage før vil være helt fint. og som back up anskaffer du dig en tube lim... Og det er til det værst tænkelige at knække en negl... men det burde absolut ikke være nødvendigt men det kan selvfølgelig ske for selv den bedste negleteknikker at en knækker. så 2-3 dage før er fint. men jeg ville heller ikke gøre det før...

Min kusine laver sådanne negle og jeg har selv haft det et par gange og mine de holdte i flere uger. og jeg arbejdede altså med at reservedele til biler da jeg havde dem sidst og det holdte til alt muligt og min kusine er hjemmelært;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hæhæ... jeg satte mine på i bilen op til kirken.... de var "pre-glued" så jeg sad ikke og fægtede... tog dem bare op og trykkede dem på... de kan købes i matas og føtex......

fordelen var helt sikkert at jeg ikke knoklede rundt med nylonstrømper og alt muligt andet jeg kunne hænge fast i.....

0

Del dette indlæg

Jeg fik mine lavet om tirsdagen :thumbsupsmileyanim: De kunne sagtens holde! og var fine om Lørdagen (og jeg havde endda fået 2 sten på også)! De holdt faktisk i 3 uger og så begyndte de at løsne sig. Det var en fordel at få dem på nogle dage inden, så man kan nå at vænne sig til at bruge fingrene med dem, for det er virkelig anderledes hvis man ikk har prøvet det før.

0

Del dette indlæg

hæhæ... jeg satte mine på i bilen op til kirken.... de var "pre-glued" så jeg sad ikke og fægtede... tog dem bare op og trykkede dem på... de kan købes i matas og føtex......

fordelen var helt sikkert at jeg ikke knoklede rundt med nylonstrømper og alt muligt andet jeg kunne hænge fast i.....

Sejt, det tør jeg sq ikke. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Tak for jeres svar tøser. :thumbsupsmileyanim:

Jeg skal have sat negle på d. 1. dec, altså fire dage inden. Men jeg har fri fra arbejde i ugen op til brylluppet, så de burde ikke blive udsat for noget vildt. Er dog lidt spændt på hvordan det første seriøse bleskift skal foregå efter de er sat på. :hug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer