Guest Soon2be..

De fleste af mine DIY ting.

38 indlæg i dette emne

Så var det jeg tænkte at jeg havde lyst til at dele mine DIY ting med jer ... Ikke fordi de som sådan er ekstraordinære, men fordi jeg faktisk selv er ret godt tilfreds, og fordi jeg selv har elsket at sidde og kigge på alle andres DIY ting :cheerleader3:

Men allerførst vores invitationer:

post-39042-1255877540.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Så kom turen til vores favour boxes ... Vi købte til at starte med disse i lilla ... Men skiftede mening og købte nogle i Fakta i creme, men de blev for store, så vi gik tilbage til de lilla og vi er faktisk rigtig godt tilfredse.

Jeg ville rigtig gerne undgå sløjfer oven på æsken da de hurtigt kan skygge for navneskilt, som jeg ikke ville have så store.

Æskerne er 5x5 cm.

post-39042-1255878228.jpg

post-39042-1255878236.jpg

post-39042-1255878253.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej Camilla!

Jeg er vild med alle dine kreative ting. Der har du virkelig talent - you go girl! :)

Jeg er nødt til at spørge, har du en 'opskrift' på dine indpakkede chokolader? Jeg vil nemlig også have nogen. :)

Hej Betina

Tusinde tak :)

Nej desværre har jeg ingen opskrift på chokoladerne, for de er købt færdig pakket på Ebay, hos en rigtig sød pige. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Det er altså bare så flot. Jeg synes du har en god evne til at holde det enkelt og ikke putte for meget lir på. Hvilket er en fælde man nemt kan falde i (altså at prøve at gøre det så fint at man bliver ved og bliver ved og til sidst er det bare for meget af deft gode).

0

Del dette indlæg

Hej Camilla!

Jeg er vild med alle dine kreative ting. Der har du virkelig talent - you go girl! :)

Jeg er nødt til at spørge, har du en 'opskrift' på dine indpakkede chokolader? Jeg vil nemlig også have nogen. :)

Hej Betina

Tusinde tak :)

Nej desværre har jeg ingen opskrift på chokoladerne, for de er købt færdig pakket på Ebay, hos en rigtig sød pige. :thumbsupsmileyanim:

Hej Camilla

Jeg er vel ikke så heldig, at du har et link til denne søde sælger? ;)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer