Guest EB81

Strømper...

13 posts in this topic

Annonce ♥

Ih hvor fint- du har fået billedet af dig i din nye kjole på som profilbillede!!! FLOT! Mht. strømper er jeg lidt i samme dilemma. Kunne også godt tænke mig hofteholdere (da jeg ved kæresten er helt vild med dem), men omvendt er kjolen varm og skoene med peeptoe, så jeg ved nok godt at det ender med bare ben... :-)

0

Ja jeg står jo og skal ud at købe nye sko, er egentlig mest til sandaler, men kunne godt finde på at købe lukkede bare for at kunne få strømper på! Skal ikke have BH under kjolen, da den sidder fint uden. Så jeg synes altså der skal lidt mere end kun trusser så jeg kan glæde kæresten den dag hi hi :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Hej

Jeg tror jeg skal have bare ben, evt sådan et par sokletter der ikke kan ses i skoen! "Til glæde" for min tilkommende har jeg fået lavet et par hipsters hvor der bagpå står "bride" og foran står der jeg elsker dig... og så hele vores nye sammenfattede efternavn og selvfølgelig fornavn :thumbsupsmileyanim: Det glæder jeg mig til at vise frem:-)

Kh Kris

0

Annonce ♥

Jeg har indtil videre købt et par selvsiddende elfenbensfarvede med blondekant. Men da jeg endnu ikke har fundet sko, er de foreløbige... De har nemlig syning i tåen (selv om der står de ikke har :) ), så hvis jeg finder nogle peeptoe-sko, må jeg jo finde på noget andet. Hvor køber I andre jeres strømper?

0

Jeg har lige undertøjsshoppet hos Change for at udnytte rabatten og har bl.a. købt strømpeholder med tilhørende, hudfarvede strømper uden noget halløj. Jeg ved at min kommende er vild med strømpeholdere og da min kjole ikke skal være lang regner jeg sagtens med at kunne holde ud at have strømper på. Er ikke fjollet med peep-toe, så ender under alle omstændigheder i et par sko med lukket snude...

Edited by HenrietteLN
0

Jeg kunne godt finde på at købe sådan en spray, hvor man sprøjter "strømperne" på :) Så får man samme shine og lidt farve, og kan altså sagtens have peep-toe (hvis det er det jeg ender med) det er selvfølgelig ikke løsningen hvis man vil have hofteholdere på, men jeg regner kun med at skulle have et strømpebånd og trusser ;)

0

Annonce ♥

Blev gift 30. maj i år, og havde ingen strømper på, havde smurt antiperspirant deo roll-on på indersiden af lårerne, så de ikke svedte så meget og undgik røde inderlår. Og havde det så rigeligt varmt uden, og mine sko var dansesko så meget behagelige også uden strømper og fik ingen vabler.

Synes det er flot med alt det lækre lingeri, men hmm... vi skulle have den store på 6 år med hjem, var hjemme kl 04.30 og fik 20 gæster til morgenmad kl 10, så her var det lige på hovedet i seng og ingen :)

0