Guest EB81

HVID brud...?

12 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg har også en creme farvet kjole, men det tænker man jo kun over når man har noget hvidt ved siden af.

Derudover tror jeg at creme er så populær fordi den er lidt "blødere" i farven og passer til de fleste hudkulører. (jeg er personligt gennemsigtig om vinteren og bleg om sommeren, men synes nu alligevel jeg så godt ud i en cremefarvet kjole) :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

de har en oversigt i det nye "Bryllupsmagasinet" hvor de skriver hvilke farver der passer til hudtypen, og der skriver de faktisk at en helt hvid kjole passer bedst til en lys hud i forhold til en ivory eller cremefarvet der kan opfattes flad ved siden af en lys hudfarve og lyst hår.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
de har en oversigt i det nye "Bryllupsmagasinet" hvor de skriver hvilke farver der passer til hudtypen, og der skriver de faktisk at en helt hvid kjole passer bedst til en lys hud i forhold til en ivory eller cremefarvet der kan opfattes flad ved siden af en lys hudfarve og lyst hår.

Hehe, den kom kæresten hjem med til mig som en lille overraskelse :) og jeg undrede mig meget over deres opstilling, for ifølge den, kunne ALLE typerne bruge en helt hvid kjole... hmmm!?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer