Guest bmhaugan

Hvor meget make-up?

14 posts in this topic

Jeg sidder her og tænker på make-up til den store dag.

Hvad for noget makeup skal man bruge? Altså nu tænker jeg ikke specifikke mærker men produkter?

Det er lidt skørt at spørge, for jeg har brugt make-up i flere år, og været til bryllupper hos andre, hvor jeg også har haft make up på :) , men når det gælder mit eget bryllup vil jeg gerne give det en tand ekstra :thumbsupsmileyanim:.

Hvad bruger I? Og er der et eller andet "hemmeligt" produkt, som er et must-have til sådan en dag :) ?

GLÆDER mig til at læse jeres svar :carrot: !

Knus Birgitte

0

Annonce ♥

Jeg har faktisk netop siddet og lagt en prøve på min make-up. Jeg har startet med hvid øjenskygge, så en lys gylden, dernæst mørk gylden. Til sidst mørk brun eye-liner over og under øjet og mascara. Og så lidt kinderødt og læbestift. Det er min make-up. Det skal lige siges jeg ikke bruger make-up til hverdag, kun til fest og særlige lejligheder.

post-40501-1256410638.jpg

post-40501-1256410650.jpg

0

Hejsa,

jeg regner med at min make-up skal være diskret, så det ikke er den, men min helt fantastiske kjole, der er fokus på :)

Derfor vil jeg lægge en god bund med mineralpudder og concealer til at tage de værste rander under øjnene. Dernæst en gylden øjenmake-up, og let optegnede øjenbryn. Lidt rouge på kinderne, og en læbestift i en naturlig farve.

0

Hej med dig

Jeg bruger selv makeup til dagligt, så for mig ville det være helt unaturligt at komme med en naturlig og diskret makeup til mit bryllup. Det jo er en festdag hvor "den" efter min mening skal ha' 'noget ekstra'. Men jeg må tilstå at jeg som dig var meget i tvivl inden.

Og selvom jeg havde brugt - ja jeg ved snart ikke hvor mange penge, på alt muligt forskelligt inden, som jeg var stensikker på jeg ikke kunne leve uden, så endte jeg faktisk med at købe en pulverøjenskygge fra Gosh, som passede perfekt i farven, dagen lige inden brylluppet.

Jeg måtte erkende overfor mig selv at jeg ikke er specielt 'naturlig' eller sart - så jeg besluttede at jeg bare ville være mig selv!

Jeg lagde selv makeup'en om morgenen, for det turde jeg ikke overlade til andre; hvis man selv kan, er det nu engang det bedste, syntes jeg. Jeg kender jo selv alle de træk jeg vil fremhæve og omvendt. Jeg havde aldrig prøvet øjenskyggen før.

Min kjole er helt sart lilla i det inderste lag, hvilket skinner igennem - så jeg lagde en lilla øjenmakeup der passede dertil....og det er jeg bare SÅ glad for at jeg gjorde. Når jeg ser billederne ser jeg nemlig MIG SELV. Og det overstrålede på ingen måde min kjole - jeg var bare helt mig selv.

Så det er mit bedst råd til dig: Mere makeup end til dagligt - hva' end du er til den helt store krigsmaling eller kun bruger mascara.

Jeg brugte selv en mineral pudder og en rouge der fremhævede mine farver. Jeg brugte en primer under min øjenmakeup - vadfast mascara og øjenblyant. Det holdt hele dagen og natten.

Din brudekjole skulle gerne være den flotteste kjole du nogensinde skal bære. Dit bryllup er dit livs største fest!

HUSK at nyde dagen - for den går bare så SINDSSYGT hurtigt!!! :-)

Mvh Theresia

post-38073-1256552689.gif

Edited by toftdahl
0

Annonce ♥

Hej med dig

Jeg bruger selv makeup til dagligt, så for mig ville det være helt unaturligt at komme med en naturlig og diskret makeup til mit bryllup. Det jo er en festdag hvor "den" efter min mening skal ha' 'noget ekstra'. Men jeg må tilstå at jeg som dig var meget i tvivl inden.

Og selvom jeg havde brugt - ja jeg ved snart ikke hvor mange penge, på alt muligt forskelligt inden, som jeg var stensikker på jeg ikke kunne leve uden, så endte jeg faktisk med at købe en pulverøjenskygge fra Gosh, som passede perfekt i farven, dagen lige inden brylluppet.

Jeg måtte erkende overfor mig selv at jeg ikke er specielt 'naturlig' eller sart - så jeg besluttede at jeg bare ville være mig selv!

Jeg lagde selv makeup'en om morgenen, for det turde jeg ikke overlade til andre; hvis man selv kan, er det nu engang det bedste, syntes jeg. Jeg kender jo selv alle de træk jeg vil fremhæve og omvendt. Jeg havde aldrig prøvet øjenskyggen før.

Min kjole er helt sart lilla i det inderste lag, hvilket skinner igennem - så jeg lagde en lilla øjenmakeup der passede dertil....og det er jeg bare SÅ glad for at jeg gjorde. Når jeg ser billederne ser jeg nemlig MIG SELV. Og det overstrålede på ingen måde min kjole - jeg var bare helt mig selv.

Så det er mit bedst råd til dig: Mere makeup end til dagligt - hva' end du er til den helt store krigsmaling eller kun bruger mascara.

Jeg brugte selv en mineral pudder og en rouge der fremhævede mine farver. Jeg brugte en primer under min øjenmakeup - vadfast mascara og øjenblyant. Det holdt hele dagen og natten.

Din brudekjole skulle gerne være den flotteste kjole du nogensinde skal bære. Dit bryllup er dit livs største fest!

HUSK at nyde dagen - for den går bare så SINDSSYGT hurtigt!!! :-)

Mvh Theresia

Jeg har det meget ligesom dig, tror jeg. Jeg vil gerne gøre lidt ekstra ud af det. Jeg kan nemlig også godt lide at være lidt "pang" når jeg er til fest osv. Så jeg vil finde mig noget ekstravagant-elegant make-up til dagen ;).

Og så vil jeg bare sige at du var da en ubeskrivelig smuk brud :)

0

Jeg er enig i at man skal da have lidt ekstra på den dag..

Havde tænkt mig at gå efter det enkle men er kommet til at det er den største dag i mit liv, der vil jeg altså også bare give den fuld skrue.. Han skulle jo gerne tænke WOW en babe ;O)

0

jeg har investeret i en såkaldt askepot-ampul som jeg ligger under makeuppen... Den glatter huden ud og får makeuppen til at holde i optil 12 timer alt efter mærke.

det er min must haves....

Aaaah sådan en lyder interessant :thumbsupsmileyanim: . Ved du om man kan finde en varedeklaration på den? Eller kunne du måske fortælle mig om der er parfume i :cheerleader3:?

0

Annonce ♥

altså jeg var ved kosmetolog ugen brylluppet, hvor jeg fik ordnet hud og lagt god produkter i ansigtet, så huden var så fin og god som muligt.

Til selv brylluppet havde jeg inden make uppen blev lagt brugt en god ansigtscrem. Og min make up bestod af bruncreme, pudder, øjenskygge og hvad der ellers bruges. Min veninde, der er uddannet frisør lagde make uppen og satte mit hår:-)

vedhæfter lige et billede af min make up.Det skal lige sige, at jeg til dagligt ikke bruger nogen form for sminke

post-34886-1256794758.jpg

0

Jeg går til daglig ikke med noget makup men når jeg så har noget på så plejer det at være det hele.

Til vores bryllup regner jeg med at have noget i den stil på som hende øverst til højre bare med røde læber og negle.

post-38517-1257158778.jpg

Edited by cvr
0

Jeg går til daglig ikke med noget makup men når jeg så har noget på så plejer det at være det hele.

Til vores bryllup regner jeg med at have noget i den stil på som hende øverst til højre bare med røde læber og negle.

Det er også en superflot make-up. Sådan noget kunne jeg også overveje....:cheerleader3:

Jeg går heller ikke med make-up til dagligt. Men skal jeg til fest får den fuld skrue, så det får den også til brylluppet -altså på en god måde ik ;)?

0

Jeg går kun med mascara til hverdag, men når det virkelig skal være bruger jeg den her øjenskygge

De har lavet fem forskellige med tre forskellige farver i hver og de er lavet til de forskellige øjenfarver. Der en endda en vejledning til hvordan lægger det på.

Jeg overvejer at bruge det til mit bryllup. Jeg tror man skal passe på med at bruge for meget makeup og farve på sin bryllupsdag.

Prøv evt at kigge her også her også. Det er et link jeg fandt herinde :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Jeg går kun med mascara til hverdag, men når det virkelig skal være bruger jeg den her øjenskygge

De har lavet fem forskellige med tre forskellige farver i hver og de er lavet til de forskellige øjenfarver. Der en endda en vejledning til hvordan lægger det på.

Jeg overvejer at bruge det til mit bryllup. Jeg tror man skal passe på med at bruge for meget makeup og farve på sin bryllupsdag.

Prøv evt at kigge her også her også. Det er et link jeg fandt herinde :cheerleader3:

Det var da et super link :cheerleader3:

0