Kickila

... Aldrig undvære dig ...

88 indlæg i dette emne

Årrrrhhh crap har bare ringet og ringet og ringet rundt idag, for at booke en frisør, men pga. det er påskelørdag vi skal giftes har de allesammen bare lukket!!

Jeg er ved at blive sindsyg for jeg kender ikke så mange frisører igen, her i Holbæk og omegn så aner ikke hvad der er godt eller skidt når jeg ringer rundt... og mon det lykkedes?!?!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Måske du skal prøve at fine en stylist eller en kørende frisør.

Jeg havde en stylist hjemme da jeg blev gift og det var ikke meget dyrere end hvis jeg skulle hav eværet til frisøren,

men hvor finder jeg sådan en?!

hende her skla jeg have ud....

Sanni lundberg

hun er flink at skrive og snakke med.. hun skal også ordne hår og makeup på mine brudepiger, og min mor, så hun sørger for at have en eksta person om det, hun har sat 3timer af til at orden 4personer med hår og make up og en hvor det kun er håret der skal ordnes..

og hun kører gerne ud...

0

Del dette indlæg

:cheerleader3: Har fundet en sanger til kirken!!! :)

Og han synger virkelig virkelig godt synes jeg!!! og han er også virkelig billig!! tror det bliver virkelig godt! er så glad for det lykkedes var næsten ved at opgive... !!

det er ham her...

Redigeret af Kickila
0

Del dette indlæg

Smykker til dagen er forresten også klaret!!!

I starten af december var jeg ude og købe julegaver til hele familien, med den kommende hr. mand, og da vi går forbi en guldsmed, skal jeg jo liiige kigge!!! og ser de smykkeste enkleste øreringe, og det er bare kærlighed ved første blik, de ville være perfekte til den store dag...

Manden siger så på et tidspunkt at han skal have nogle juleønsker og jeg siger en masse ting, og bl.a. de øreringe der, selvom jeg ikke kunne huske, hverken hvilken butik eller center det var i.. Men Mads lånte en bil og kunne heldigvis huske hvor jeg havde set dem henne, og jeg fik dem i julegave :cheerleader3:

billede er ikke så godt, som de virkelig ser ud!

post-38375-1262372274.jpg

Redigeret af Kickila
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Efter en del besvær er det lykkedes mig at få et sæt undertøj, til den store dag... weee

Da jeg havde været en tur rundt i de lokale lingeri butikker, og de ikke kunne skaffe en stropløs bh i min størrelse, følte jeg mig lidt som en freak med kæmpe bryster :lol:

men så blev jeg anbefalet denne side af en veninde http://www.boudiche.com/ og jeg fik bestilt et sæt i den rigtige størrelse, til ca. 450 med levering!! weee

endte med sættet på billedet!!

Men i kære brude damer, jeg er virkelig ikke glad for selvsiddende strømper, og vil egentlig helst bare ha bare ben, kan man godt det, når man nu skal have strømpebånd på!?

post-38375-1265919960.jpg

0

Del dette indlæg

Vi har også booket en bil til den store dag! prøv lige at tjekke hvor lækker den er... bilen fik Mads helt og holdent lov til at vælge!! Så det hele ikke kun går op i blomster, blonder, tyl osv.. men også er plads til mandehørm hehe

Bilen er magen til den på billedet, bare med kaleche, kunne desværre ikke uploade de rigtige billeder vi ellers har, filen driller :lol:

post-38375-1265921032.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå søde, så er det endelig i morgen det sker, du får din Mads :-)

Håber virkelig i får en fantastisk dag og glæder os til at være en del af den..

Vi krydser fingre og tær for at vejret det holder.

Ses i morgen og et stort tillykke med jeres store dag.. en dag i vil mindes resten af livet..

0

Del dette indlæg

Nå søde, så er det endelig i morgen det sker, du får din Mads :-)

Håber virkelig i får en fantastisk dag og glæder os til at være en del af den..

Vi krydser fingre og tær for at vejret det holder.

Ses i morgen og et stort tillykke med jeres store dag.. en dag i vil mindes resten af livet..

hvor er du sød!!

vi glæder os også virkelig meget, og tror endnu ikke jeg helt har forstået at det rent faktisk er imorgen..

Har været virkelig dårlig til at opdatere denne tråd, men lige lave en beretnings tråd med en masse billeder i næste uge :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er dagen kommet, så derfor skal selvfølgelig lyde et kæmpe

:):):thumbsupsmileyanim:TILLYKKE MED BRYLLUPSDAGEN :bearhug::griner:- :17:

Har desuden lige set, at din kjole til forveksling ligner min, så alene af dén grund bliver du jo en utrolig smuk brud :)

Jeg håber, at du og I får den dag som I har håbet på og som I vil kunne tænke tilbage på med glæde i årene fremover.

Og en rigtig god påske :smilie_oster05: og rigtig god bryllupsdag :rolleyes::):)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer