Guest 10juli10

Mad til reception

2 indlæg i dette emne

Jeg og min forlovede har snakket om at vi bestiller buffet til receptionen om eftermiddagen (efter kirken kl. 11), men I nat drømte jeg at de tre piger som jeg vil hyre som tjener/oprydning har en fast rutefart mellem køkkenet ud til stuen og ud i haven, hvor receptionen holdes og maden ikke rigtig bliver kold nok eller tilberedt korrekt pga. afstanden og sikkert også varmen den dag. Så det vil nok blive rodet.

Det er ikke den største køleskab mine forældre har, og kan ikke rumme mad/buffet til 45 gæster.

Så har I et forslag?

Eller er det for meget med buffet, og kan man nøjes med lidt at spise og mundgodt?

Hjælp, før det udvikler sig til et natteligt mareridt for mig, hehe.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ville nok servere noget med lidt mere gods i end "mundgodt". Hvis I skal vies klokken 11, skal der jo nok mad bagefter.

Holder I fest med middag om aftenen?

Så ville jeg sørge for nogle lækre sandwiches måske og noget frugt -noget der ikke nødvendigvis skal holdes varmt. Dertil kan der jo sagtens være lidt kanapeer eller snacks. Men jeg synes det er en god ide at der er noget med lidt substans i -især hvis gæsterne også skal holde hele natten ;)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer