Lenebj

munkebo kro

4 indlæg i dette emne

hjesa..

Har fået øje på munkebo kro og synes det ser godt ud..Men jeg synes priserne er en lille smule høje (speciel værelses-priserne)

Er der nogen der har/ eller skal holde fest dér og evt forhandlet et godt tilbud hjem??

Vi vil rigtig gerne have, at gæsterne skal kunne overnatte, hvis de ønsker det, men synes ikke de skal betale så meget for det!!

Håber at høre fra et par stykker eller bare én.. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

Mine forældre holdt sølvbryllup på Munkebo Kro, og det var bare VERDENSKLASSE! Alting var 100 % i orden, og maden var himmelsk. Jeg kan kun give dem min varmeste anbefaling. Har selv overvejet at holde festen der, men syntes alligevel, det blev for langt væk, da vi bor i Storkøbenhavn.

Mange hilsner fra Tanja

0

Del dette indlæg

Det er oz en rigtig smuk kro, både og inde, men ja priserne er lidt høje, men vil i gerne ofre de penge på det og måske skære ned på noget så gør det :cheerleader3:

Men ellers er der vist nok forsamlingshuset, hvis jeg husker rigtig :cheerleader3: det er næsten 10 år siden jeg boede derfra så husker ikke så meget :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Jeg har været der flere gange som musiker, og kan også kun sige positivt om stedet.

Det kan godt være, det koster lidt mere end at holde fest i det lokale forsamlingshus, men du får altså noget for pengene... :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer