Guest cvr

10/4 og en skumbanan ;-)

79 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg må hellere også melde mig herinde :cheerleader3:

IHHH jeg glæder mig helt vildt nu, har fået styr på make up og hår så jeg mangler ikke ret meget mere nu jubiii! :thumbsupsmileyanim:

JA NU MANGLER JEG SÅ AT BOOKE EN TIL HÅR OG MAKE UP ALLIGVEL!! Dårlig service!!

Redigeret af milia
0

Del dette indlæg

Vi har kirke og tid på plads.

Har reserveret lokale.

Jeg har har strømper, trusser, smykker, makeup er købt, sko(+flade til sener) noget blåt,

Venter på brudekjole og vores 3 pigers brudepigekjoler bliver syet i Kina.

Venter på de to smås brudepige sko.

Venter på ny corsage til mig og mandens speciel syet skjorte.

Vores top figure til bryllupskagen er købt.

Alt papir/bånd til vores invitationer, bordkort/gaveæsker, kirkehæfter samt bordhæfter er købt.

Vi har tjæk på hvordan bordet skal se ud Hvid navøsvelour dug røde lys og servietter. (lys og servietter er købt)

Glas lysestager og vaser er købt, Vi skal have røde gelekugler i vaserne de er købt.

Diverse flet kurve til toilet kurve, risposer, kirkehæfter og slør til antennerne på bilerne er købt.

Vi skal køre i vores egen bil som vi har fået lavet et skilt(klistermærke) til bagruden hvor der står nygifte.

Men men

Vores invitationer er gået lidt i stå de driller nemlig lidt. (skal sendes ud senest i starten af januar.

Og alt det andet papir ged mangler, det går faktisk bedst med vores gaveæsker/bordkort.

Vi har også købt en masse dims til æskerne og og andet.

Vi er klar over hvor vi skal have mad fra og hvem der skal servere til festen.

Vi har en aftale med hende der skal lave vores bryllupskage.

Hjælp hvad har i tjæk på eller ej, for jeg har sikkert tjæk på mere men har sikkert også glæmt en del.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi (jeg ;)) har tjek på:

Vielsesringe (er også vores forlovelsesringe)

Kirke

Feststed

Sko + Hårpynt

Hvor vi skal have mad + vin fra

Hvor vi skal have duge + servietter fra

Make-up + hår (facefront)

Hvordan invitationer skal se ud + købt alle materialer og skrevet teksten

Tema (grøn/hvid, Love is..., Enkelt, afslappet, naturligt og forårsagtigt)

Hvem der skal med (har bedt folk om at sætte kryds i kalenderen)

Fotograf

Forlover

Toastmaster

Musikken (jukeboks)

Har spurgt for om bryllupskage

Har aftalt hvor vi skal hen på bryllupsrejse (vi tager til Island til sommer)

Er igang med ønskeliste

Og jeg træner, træner, træner!!!

Og er igang med at få lidt farve smækket på kroppen...

Følgende skal ske i december:

Jeg skal ud og se på/købe kjole med min mor og en veninde

Prøvelsesattesten skal indsendes (10. december - det gælder også for jer, piger!)

Jeg skal lave invitationer

Det er så langt jeg er kommet - Men det skal også lige siges, at B friede på hans 30 års fødselsdag den 13. september (på et slot i Skotland), så har ikke haft vildt lang tid... :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Hejsa,

melder mig også lige på banen her. Synes jeg har godt styr på de fleste ting, men føler også stadig, at der er laaannng tid til. Skal først lige have overstået eksaminer og i gang med speciale inden jeg går i bryllupsmode.

Har styr på:

- Kirke

- Feststed

- Mad (der kommer 2 kokke og laver vores mad, hvoraf den ene er konditor)

- Vin

- Invitationer er sendt ud

- Kjolen er købt (kommer hjem i januar)

- Toastmaster

- Forlover

- Borddækning og pynt (skal være meget afdæmpet i hvide/grønne farver)

- Fotograf

- Musik (Diskobilen)

- Serveringspiger

- Bartendere

Næste punkt bliver vist at finde ud af, hvilken bil vi skal køre i. Vi skal til Indien på bryllupsrejse, men det bliver først i januar 2011, da jeg skal aflevere speciale 1. september næste år.

Håber ikke vi har glemt noget???

0

Del dette indlæg

ohe. . . for filen da

Vi har da også vores nye ringe liggendne de blev lavet til os i Turkiet i august på vores sidste dykker rejse :thumbsupsmileyanim:

Og vi har da også tjæk på:

Toastmaster

Musik (jukeboks) Er ikke booket endnu.

Hvem der skal med er der også styr på.

Vi skal ikke have fotograf (det er for dyrt)

Og vi tager ikke på brullupsrejse da vi alligevel plejer at rejse 1 gang årligt uden børn ( det er fordi vi er dykkerbumser den uge )

Men vi håber meget at rejse en uge med alle vores 3 piger til sommer.

Øhe. . . . den der prøvelses attest hvorfor nu allerede??? vores tog da kun en lille mdr. at få lavet

(Lars og Jeg er gift på rådhuset så den sag er på plads)

Men gjorde inted ud af det. Var kun lige ude at spise frokost med vores børn en ven og mine forældre.

Så nu skal det være med festen som vi blev snydt for.

Vi har faktisk snart været gift 1 år blev nemlig viet d.6/12-08.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jubiii!! 5 Måneder!! :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

Jeg må hellere lave en liste også, -Vi har styr på:

-Kirken

-Kjolen

-Feststedet

-Transport

-Musik

-Fotograf

-Maden

-Receptionen

-Hår og make-up (næsten)

-Forlover

-Toastmaster

-Indbydelser

-Bryllupsrejse

-Bordkort/pynt/farver

Redigeret af milia
0

Del dette indlæg

Så har vi også styr på transporten fra kirken - fotograf - feststed. En af Marcels gode venner har lovet at køre os i sin nye BMW (åbenbart en af de smarte, men hvad ved jeg om det) Det eneste "betaling" han skal have, er en høj sort hat, at køre rundt med, så nu må vi se, om det ikke også er muligt at skaffe sådan en :thumbsupsmileyanim:

Lige i øjeblikket leder jeg også efter sko og taske, men kan simpelthen ikke finde, det jeg gerne vil have. Synes jeg har ledt alle steder både på nettet og ude i butikkerne. Nogle gange er det bare nemmere, når man ikke har en ide om, hvordan det skal se ud. :hug:

Hvor langt er i andre nået nu, hvor vi nærmer os 4 måneder til den store dag???

Julehilsner fra Maj

0

Del dette indlæg

Hey girls,

missede vi lige 4 måneders dagen til brylluppet, eller hvad???? Det er først lige gået op for mig, at nu er der mindre en 4 måneder til. Glæder mig vildt meget, men er det ikke også lidt skræmmende, at der ikke er længere tid til???

Vi har ikke fået planlagt mere end sidst, men til gengæld har jeg endelig fået startet på vores egen planlægningstråd herinde :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg fik købt kjole mandag i sidste uge :) Og har bestilt lyseblåt + camofarvet strømpebånd (B er jæger - han bliver SÅ overrasket :)). Derudover har jeg sendt ægteskabserklæring ind til kommunen, så prøvelsesattesten skulle gerne så småt være på vej...

Lidt billeder:

Ihh, rigtig flot kjole, og super sjovt med camofarvet strømpebånd. Det skal nok vække begejstring :-)

0

Del dette indlæg

Vi har ikke dvale måned her hos os,

*vi har lavet invitationerne og sendt dem ud.

*Vi har modtaget vores prøvelses attest.

*Jeg har fået booket frisør og make up

*Jeg har bestilt tid ved skrædderen

*booket vores weekend ophold til efter brylluppet

*booket hotel til natten før brylluppet

*booket bil til bryllyppet

Ja det var det jeg har lavet i denne måned. Nu er jeg ved at være godt med, er super glad for at ikke føle jeg er bagefter mere :)) :)

GOD JUL piger!! Ih det e snart vores tur, Jubiiii

0

Del dette indlæg

Ja det var det jeg har lavet i denne måned. Nu er jeg ved at være godt med, er super glad for at ikke føle jeg er bagefter mere :thumbsupsmileyanim:) :)

Stræber :)

Nu er det mig der føler mig bagud :jul1:

Og ja det er meget snart vores tur

0

Del dette indlæg

Ja det var det jeg har lavet i denne måned. Nu er jeg ved at være godt med, er super glad for at ikke føle jeg er bagefter mere :cheerleader3:) :)

Stræber :thumbsupsmileyanim:

Nu er det mig der føler mig bagud :jul1:

Og ja det er meget snart vores tur

Haha Ja i know, men kunne ikke bære at føle mig så meget bagud... Har haft mange problemer med at nå det hele, men nu er lys igen jubii :ilovebryllupsklar:

Heldigvis har vi da en 3 måneder endnu til at nå ALT :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tror jeg skal have lavet mig en lille liste over vores manglende projekter. Lige pludselig fylder det her bryllup alt for meget i mit hoved, men det hænger nok sammen med at det er eksamensperiode :-( Dette forum er en perfekt overspringshandling, når jeg bliver træt af at læse om grundene til de sidste årtiers boligprisstigninger og den finansielle krise :)

Sidder lige nu og er ved at undersøge det her med at skifte navne. Vi vil gerne bruge kærestens mellemnavn som efternavn begge to. Jeg beholder mit eget mellemnavn som mellemnavn og skifter så mit efternavn ud med hans mellemnavn, og han skifter sit efternavn ud med sit mellemnavn :)

Men så har jeg været ved at læse lidt om navneskift, og det er godt nok forvirrende, så nu er jeg helt i tvivl, om vi kan gøre det på denne måde. Nogen af jer, der ved noget om navneskift???

0

Del dette indlæg

Tror jeg skal have lavet mig en lille liste over vores manglende projekter. Lige pludselig fylder det her bryllup alt for meget i mit hoved, men det hænger nok sammen med at det er eksamensperiode :-( Dette forum er en perfekt overspringshandling, når jeg bliver træt af at læse om grundene til de sidste årtiers boligprisstigninger og den finansielle krise :)

Sidder lige nu og er ved at undersøge det her med at skifte navne. Vi vil gerne bruge kærestens mellemnavn som efternavn begge to. Jeg beholder mit eget mellemnavn som mellemnavn og skifter så mit efternavn ud med hans mellemnavn, og han skifter sit efternavn ud med sit mellemnavn :thumbsupsmileyanim:

Men så har jeg været ved at læse lidt om navneskift, og det er godt nok forvirrende, så nu er jeg helt i tvivl, om vi kan gøre det på denne måde. Nogen af jer, der ved noget om navneskift???

Du skal ned og snakke med kirken kontoret om det, det er en lidt tricky ting fordi det er mellemnavne der skal bruges som efternavn. Jeg synes det var forvirrende nok med bare at skulle have min tilkommendes efternavn... Så jeg snakkede med dem og fik det ordnet på kirkekontoret, for så var jeg helt sikker på det blev gjort "rigtigt". :)

0

Del dette indlæg

Så piger nu vil jeg stresse jer lidt igen haha :)

Jeg har siden sidst lavet:

Bordkort

ordnet så jeg får mandens efternavn

Booket tid hos præsten

Sendt kjolen til skrædderen

Ja det var det, jeg ved ikke hvad jeg står og mangler ... jo undertøj og strømper kender i nogle gode steder??

0

Del dette indlæg

Blærre røv :cheerleader3:

Jeg har fundet ud af hvem der skal tilrette min (og pigernes) kjole ( r ) men skal først komme 1-2 mdr. før :)

Vi har i går sendt 'ansøgning' ind via nettet om navneændring så det bliver spændne hvornår vi kommer til at hedder Lars og Christina Vistrup Skov :carrot:

Lige nu sidder jeg og klister små røde sukker hjerter på alm. små sukkerknalder med glasur :)

Vi har også skrevet til kirken at vi ønsker at de tager sig af at bestille blomster til kirken, samt hvilke 2 præster vi helst vil have os til at velsigne os.

Og her i weekenden er der hverken børn arbejde familie fødselsdag eller dyk i vejen for vi kan få lavet en masse krea, jeg vil rigtig gerne have styr på de fleste af vores gaveæsker/bordkort

Så lidt sker der alså også her :)

Redigeret af cvr
0

Del dette indlæg

Godt at høre der også er fuld gang i jeres hus. Var ved at ojeg var kommet alt for langt (det siger folk )... Ang de sukker hjerter hvor har du købt dem? Jeg har nemlig "kun" de lyserøde hvide og lilla fra lillifee (dr oetker) de er fine nok men ville gerne have haft de røde!! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer