Fru Vestergaard

Din for evigt...

82 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Så nåede vi til brudevalsen. Jeg havde både glædet mig og "frygtet" den en smule. HVER gang vi øvede hjemme på stuegulvet gik det helt i fisk. Vi brød sammen af grin og kunne slet ikke tage det seriøst. Jeg må dog også erkende, at jeg havde lidt præstationsangst - der var et par gode dansere med til festen og man vil jo helst gøre en god figur.... Vi kom dog rigtig flot igennem den - og jeg nød at danse med min mand. Bemærk min søster - hun tager billeder mens hun filmer.... Har ikke set resultatet endnu.....

post-36674-1258030893.jpg

0

Del dette indlæg

Hvor ser det skønt ud det hele... Flot borddækning (lidt samme hvide enkle tema som vores), intimt lokale og varme med stearinlysene... (Hey, det lyder som hos os). I er meget smukke. Du skriver du ikke er en vårhare, hvor ung er du egentlig? (hvis det er ok at spørge)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor ser det skønt ud det hele... Flot borddækning (lidt samme hvide enkle tema som vores), intimt lokale og varme med stearinlysene... (Hey, det lyder som hos os). I er meget smukke. Du skriver du ikke er en vårhare, hvor ung er du egentlig? (hvis det er ok at spørge)

Kære Lena

tak for roserne.... Vi synes også selv at det blev smukt og i høj grad viste hvem vi er.

Du må da gerne spørge til min alder.... Jeg blev 40 i juni..... og selv med skønhedsbehandling i ugen op til og med en askepot-ampul på dagen, ja så er der altså masser af rynker.... Men min mand synes jeg er smuk - og det er jo det vigtigste :-)

Bare vent - jeg lægger også et par billeder ind under rubrikken "mine værste billeder"..... dem er der naturligvis også en del af....

0

Del dette indlæg

Buketten landede på gulvet, min søster var hutigt at "nalre" den og gav den lige så hurtigt videre til min kusine. Hun mødte sin nye kæreste på min polterabend - sødt ikke?! Desværre havde han lige sagt ja tak til to års udstationering i Singapore..... De forsøger alligevel - og det synes jeg er sejt! Så jeg er ret tilfreds med at hun "vandt" den. Her et billede af min kusine og mig......

post-36674-1258031608.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her kommer dagens sidste billede.... helt mini-beretning blev det vist ikke. Tak fordi du gad at læse/kigge med helt her til.

Min datter og jeg dansede lige en lille brudevals for os selv..... Gud hvor jeg dog elsker det lille pigebarn - som jeg vil tage ned i SFO'en og hente nu.

Hav en fortsat dejlig dag.

Hvis der kommer flere se-værdige billeder skal jeg nok lægge dem ind.....

Kommentarer modtages da også gerne.

varme tanker

Connie

post-36674-1258031792.jpg

0

Del dette indlæg

Sidder med en varm og lidt rørt følelse. Jeg kan ikke helt sætte fingeren på, hvad det specielt er, men det startede for alvor ved billedet af din mand og dig, som også er i sort/hvid... Der er så meget ømhed og ærlighed i dine billeder og ord. Derudover er jeg også berørt af, du viser hele "scenariet"; det smukke, det følelsesmæssige, de ting, som "gik galt", intimiteten mellem jer som brudepar, men også mellem dig og gæster/datter... Tak fordi du vil dele den fantastiske dag med os! Du og din familie var så smukke :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Først og fremmest tillykke med jeres store dag.

Hvor er det nogle dejlige stemningsfulde billeder. Det ser ud til at have været en skøn dag, og du ser fantastisk ud, selvom du ikke er en vårhare længere :biggrin:

Jeg blev helt rørt over billedet af dig, hvor du danser med din datter. Kan ikke forklare hvorfor, men alle, der har børn, forstår nok hvorfor ... Det er bare smukt!

Mange hilsner fra Tanja

0

Del dette indlæg

Halløj!

Mange gange tillykke med den store dag - der ser ud til, at I nød den i fulde drag :biggrin:

Var det ikke dig, som havde bestilt en sangerinde til at synge for din mand i kirken? Jeg er da lidt nysgerrig efter, hvad du syntes om det, da jeg overvejer det samme (overvejer endda den samme sanger :thanks: )

:denmarkflag:

HelleO

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej alle sammen,

mange tak for jeres hilsner. Det glæder mig at I synes om min beretning og mine billeder.

Jeg har jo selv læst og læst og læst andres beretninger da jeg var ny og siddet med mangen en tåre på kinden af rørelse. Er glad for at nogle af de mange følelser, vi gennemlevede kommer ud til jer på skærmen.

En af dagens højdepunkter var helt klart da Ulla sang i kirken. Hun nåede lige at hilse på mig inden jeg gik ind i kirken og der sad hun bagest - iført en smuk lang grøn kjole. Efter vielsen stillede hun sig med sit nodestativ midt på gangen op mod alteret og begyndte at synge "You raise me up".... Det var HELT vanvittigt så smukt hun sang! Det var jo en overraskelse til min mand - og til de andre gæster iøvrigt - og jeg må sige at det lykkedes.

Jeg kan love jer alle sammen for at hun kan synge - hun "forlængede" endda sangen med at gentage et vers (tror jeg nok) og et omkvæd. Min mand sad bare og kiggede først uforstående og så fuldstændig lykkelig. Han fældede en tåre - og det var der mange af de øvrige gæster der også gjorde.

Jeg betalte kr. 1395,- + kr. 200 i transport (hun bor i Sorø mener jeg).... og selv om jeg syntes det var mange penge - så vil det til evig tid være et af de smukkeste minder og HVER en øre hver. Det kan jeg godt stå inde for. Hvis I overvejer det - SÅ GØR DET!

Det eneste jeg fortyder lige nu, er at vi ikke fik givet hende det bifald hun fortjente. Jeg havde håbet at præsten havde givet et tegn til at det var ok - det gjorde hun desværre ikke......

Jeg ved at en af mine veninder har taget et billede - når jeg får lokket det ud af hende, skal jeg nok lægge det ind.

Her er hendes kontaktinfo:

Ulla Baasch Andersen ulla@musikministeriet.dk

www.brylllupssanger.dk

Om der iøvrigt kommer flere billeder - det ved jeg ikke lige nu. Men tak for at I var med så langt.....

Varme hilsner

Connie

0

Del dette indlæg

Kære piger,

endnu en gang tak for jeres hilsner.

I dag har jeg fået en STOR overraskelse: min mand vil meget gerne have at vi får produceret en fotobog - måske endda to over vores bryllup..... Jeg er målløs - på den positive måde. Han er jo tidligere fotograf og jeg havde fået det indtryk af at han ihvertfald ikke skulle have noget af de her standardiserede masse-produktioner..... Jeg tog fejl - så nu har han siddet ved computeren i et par timer - der skal vist mange mange timer til endnu før han har billederne klar..... Men I kan ikke forestille jer hvor meget det betyder for mig at han engagerer sig sådan i den del af "after"-opgaverne....

Her kommer et par af de billeder han "overfladisk" har gjort noget ved......

post-36674-1258315673.jpg

post-36674-1258315691.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer