Sarah77

Hilsen v. gæstebog

5 indlæg i dette emne

Hej!

JEg har længe gået og grublet over hvilken hilsen der skulle stå skrevet ved vores gæstebog. Jeg er ikke rigtig til ting der rimer selvom jeg er faldet over nogle søde udgaver herinde. Nu synes jeg selv at jeg har fået en udemærket alternativ idé, men kom meget gerne med input og andre idéer.

Dette er en første udgave, og det skal justeres og rykkes lidt rundt + rammen skal være pænere, men det er manden min der kan den slags. :thumbsupsmileyanim:

Vi skal ikke have en egentlig gæstebog på feststedet, men lægger nogle små kort til at skrive på og en kasse til at putte dem i. Ved siden af vil jeg så havde et skilt som dette:

skilt_2.doc

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det ser da rigtig fint ud - jeg ville nok også lave lidt små justeringer så der kommer lidt mere balance i det rent grafisk. Men selv indholdet er :thumbsupsmileyanim:

Skynder mig lige at lægge den i ide-kisten - overvejer nemlig om vi skal have en egentlig gæstebog eller sådan nogle små sedler der skal skrives på.

Glæder mig til at se den endelige version :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Det ser da rigtig fint ud - jeg ville nok også lave lidt små justeringer så der kommer lidt mere balance i det rent grafisk. Men selv indholdet er :thumbsupsmileyanim:

Skynder mig lige at lægge den i ide-kisten - overvejer nemlig om vi skal have en egentlig gæstebog eller sådan nogle små sedler der skal skrives på.

Glæder mig til at se den endelige version :cheerleader3:

Mange tak, og ja, lidt justeringer skal der bestemt til. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Lægger lige en anden version ind med et ekstra digt. Hvis nogen herinde har evner, tid og lyst til at få det til at se fedt ud vil jeg være meget taknemmelig, da jeg er en stor kegle til den slags. :thumbsupsmileyanim: Det ser meget rodet ud nu, og må egentlig kun fylde 15X20 cm max.

skilt_2.doc

Redigeret af Sarah77
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Syntes det er en skide go ide.

Jeg er bestemt ikke go til at lave noget på computer, men har forøgt at sætte et billede bag ved ikke om det passer jeres stil.

Jeg ville skærer det nederst af billedet af så det bliver mindre(der hvor det i forvejen skærer) samtidig ville jeg printe på fotopapir eller tykkere papir end de normale 80 g. Men du kasere det bare det er kun et hurtigt forsøg.

Jeg kan ikke finde ud af at lægge det ind, men du kan sende en PM med mail så skal jeg sende det til dig.

Mvh Rikke

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer