futtefar

alt 1 sted

10 indlæg i dette emne

hej alle jer friske piger :thumbsupsmileyatnim: Jeg har en veninne som overvejer at starte butik hvor bruden er i 100% centrum,så ledes man kan man prøve+købe kjolen få sat håret, lagt en make-up,få lavet negle og extensions. Hvad syntes i om den ide? ville i vælge sådan et sted? det skal lige siges at hun har 4års erfaring med håropsætning :thumbsupsmileyanim: håber at høre fra nogle så jeg kan give hende noget feedback :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

hmm lyder som en fin ide !!!

det jeg godt kunne være bange for det er at kompetencerne i feks det med kjolerne ikke vil være i top, at det ikke bliver en fuldt ud profesionel oplevelse for den vordende brud ... jeg var ude og prøve kjoleret sted og der skulle jeg ihvertfald ikke købe min kjole fordi hun ikke var proffesionel nok.

så jeg vil sige at ved hun 110 % at hun formår den opgave er det fint ellers ville jeg holde mig til det jeg vidste jeg kunne 100% , men det er der sikkert mange meninger om..

mvh Trine

0

Del dette indlæg

Tak for alle jeres svar :biggrin: det er super med nogle forskellige meninger,jeg vil helt sikkert sige det vider.ang pris så er jeg sikker på at det bliver,fornuftige priser så det kan betale sig at få lavet det det hele et,sted hun har ogsp planer om at køre ud til brude på selve dagen og ordne hår og make up :loveboard: jeg siger det vider forsæt endelig med at skrive :denmarkflag::thanks:

0

Del dette indlæg

Tak for alle jeres svar :biggrin: det er super med nogle forskellige meninger,jeg vil helt sikkert sige det vider.ang pris så er jeg sikker på at det bliver,fornuftige priser så det kan betale sig at få lavet det det hele et,sted hun har ogsp planer om at køre ud til brude på selve dagen og ordne hår og make up :birthday: jeg siger det vider forsæt endelig med at skrive :denmarkflag::thanks:

Husk endelig skriv hvis/når ;) hun åbner :balloon: jeg først skal giftes i oktober til næste år....... så hvis hun har åbnet inden, vil det helt sikkert være et besøg værd for mig :loveboard:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ved der ligger sådan en butik i nærheden af vordingborg.. Jeg skal bruge hende som frisør på dagen..

Kh

Anette

Hej navnesøster :biggrin:

Så kommer der lige en række spørgsmål fra mig ;)

Er hun dyr? Har hun en hjemmeside man kan se? Tager hun ud på hele sjælland? Tror det var det hele ;)

0

Del dette indlæg

Jeg ved der ligger sådan en butik i nærheden af vordingborg.. Jeg skal bruge hende som frisør på dagen..

Kh

Anette

Hej navnesøster :biggrin:

Så kommer der lige en række spørgsmål fra mig ;)

Er hun dyr? Har hun en hjemmeside man kan se? Tager hun ud på hele sjælland? Tror det var det hele ;)

Sender dig en pm med hendes link

Kh

Anette

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer